dan ben je wss een verlegen persoon... als je graag jezelf wilt verstoppen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:14 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Is gestolen waar kopen en superkracht?
Onzichtbaarheid lijkt me wel cool.
Ik bedoel dan dat je heel sterk bent, als de Hulk bijv.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Bovenmenselijke kracht, omdat je niet aangeeft waar het stopt
Je loopt dan naakt de straat rond op je handen en voeten en bespringt vreemden. Lijkt dat je wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef Proletariaat het volgende:
Veranderen in een menselijke hond
ik moest denken aan:quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef Proletariaat het volgende:
Veranderen in een menselijke hond
Hoezo, weet je gelijk waar je aan toe bentquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Lijkt me kut om te weten hoe anderen over jou kunnen denken.
best opwindend dat gevoel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Je loopt dan naakt de straat rond op je handen en voeten en bespringt vreemden. Lijkt dat je wat?
juist nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Lijkt me kut om te weten hoe anderen over jou kunnen denken.
Raakt uitgewerkt na een week.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef smegmanus het volgende:
Ik mis de superkracht om slotjes op topics te kunnen zetten.
ik kan dat welquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef Ausputzert het volgende:
Maar weinig mensen zouden er mee om kunnen gaan wanneer ze weten hoe negatief en grof veel mensen over hen denken.
Ja, daarom laat ik mijn posts ook door een ander intikken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dan ben je wss een verlegen persoon... als je graag jezelf wilt verstoppen.
Ditquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef Fafinette het volgende:
Wat zou je keuze dan zijn? {Cred: Misfits}
Bovenmenselijke kracht.
Controle hebben over de liefde {Mensen op anderen of jezelf verliefd laten worden}
De kracht om mensen sexueel opgewonden te maken wanneer ze je aanraken.
Gedachten lezen
Jezus {Water lopen, mensen gelovig maken, objecten of mensen besturen met je handen.}
Kracht van suggestie {In staat om anderen to beïnvloeden om zichzelf te veranderen}
Onsterfelijkheid
Teleportatie.
Het heeft nadelen.quote:
Maar je steekt ze dan wel weer neer met je klauwenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Het heeft nadelen.
Als je omringt ben door een groep mensen zou het zo kunnen zijn dat meerdere mensen je aanraken. Je kan verkracht worden door vijf of meer mannen.
Hij heeft geen klauwen hoor. Staat niet in de lijst. (:quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar je steekt ze dan wel weer neer met je klauwen
Ja, zo. Maar wel in combinatie met bovenstaande pic.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:07 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Hij heeft geen klauwen hoor. Staat niet in de lijst. (:
Wat denk je? Als ik die kracht had, dan zou ik voor de rest van m'n leven alleen maar vrouwen aanraken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Het heeft nadelen.
Als je omringt ben door een groep mensen zou het zo kunnen zijn dat meerdere mensen je aanraken. Je kan verkracht worden door vijf of meer mannen.
En als je per ongeluk je oma of moeder aanraakt. Wat doe je dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:23 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Wat denk je? Als ik die kracht had, dan zou ik voor de rest van m'n leven alleen maar vrouwen aanraken.
Mannen kunnen je ook aanraken hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:23 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Wat denk je? Als ik die kracht had, dan zou ik voor de rest van m'n leven alleen maar vrouwen aanraken.
Die raak ik alleen aan als ik handschoenen draagquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En als je per ongeluk je oma of moeder aanraakt. Wat doe je dan?
Of als je zoiets aanraakt?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dan wel snugger genoeg ben om mannen te ontwijken of zo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Mannen kunnen je ook aanraken hoor.
Alleen hoofdhuid ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Klaudias het volgende:
Dat mensen kaal laten worden door ze aan te raken ... slaat dat alleen op de hoofdhuid?
oplossing=alcoholquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat is als je depressief bent.
Ik vond de film wel leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:55 schreef toetsenbordridder het volgende:
Suggestie of teleportatie zou ik doen.
Met suggestie kun je in principe een normaal leven leiden als hoog betaald iemand van een groot bedrijf zodat je niet opvalt, en mocht er iemand vragen over je hebben dan laat je ze zelfmoord plegen
Teleportatie: zie de film Jumper. Ubervet (de kracht dan, de film is niet echt wat).
Hoe kun je twijfelen tussen tijdreizen en teleportatie ! Tijdreizen is hetzelfde als teleportatie alleen dan kun je ook nog eens door de tijd jumpenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Poemgirl het volgende:
Tijdreizen, gedaantewisseling, gedachtenlezen of teleportatie.
Ik kan alleen niet kiezen
je reist met het lichaam wat je dan momenteel hebt slimmequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:56 schreef rumiii het volgende:
Kan je tijdreizen naar vo or je gebo or te? Dan ben je toch niet levend in een lichaam?
niet al te serieus nemen natuurlijk
Maar de geschiedenis bestaat zonder jouw lichaamquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je reist met het lichaam wat je dan momenteel hebt slimme
Je bestaat misschien in verschillende dimensies je kan dan een andere tijdlijn veroorzakenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:49 schreef rumiii het volgende:
[..]
Maar de geschiedenis bestaat zonder jouw lichaam
Maar dan zou de historie van dit universum jou als tijdreiziger hebben. Elke keuze die we nemen splitst al het heelal opquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bestaat misschien in verschillende dimensies je kan dan een andere tijdlijn veroorzaken
Misfits is DA BOMB!quote:
Ik zou me dan zo machtig voelen! Je eigen universum creërenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:59 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Maar dan zou de historie van dit universum jou als tijdreiziger hebben. Elke keuze die we nemen splitst al het heelal op
Jezelf in een hond transformeren? Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Meer dan de helft bezit ik al, n00bs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |