dan ben je wss een verlegen persoon... als je graag jezelf wilt verstoppen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:14 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Is gestolen waar kopen en superkracht?
Onzichtbaarheid lijkt me wel cool.
Ik bedoel dan dat je heel sterk bent, als de Hulk bijv.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Bovenmenselijke kracht, omdat je niet aangeeft waar het stopt
Je loopt dan naakt de straat rond op je handen en voeten en bespringt vreemden. Lijkt dat je wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef Proletariaat het volgende:
Veranderen in een menselijke hond
ik moest denken aan:quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef Proletariaat het volgende:
Veranderen in een menselijke hond
Hoezo, weet je gelijk waar je aan toe bentquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Lijkt me kut om te weten hoe anderen over jou kunnen denken.
best opwindend dat gevoel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Je loopt dan naakt de straat rond op je handen en voeten en bespringt vreemden. Lijkt dat je wat?
juist nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Lijkt me kut om te weten hoe anderen over jou kunnen denken.
Raakt uitgewerkt na een week.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef smegmanus het volgende:
Ik mis de superkracht om slotjes op topics te kunnen zetten.
ik kan dat welquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef Ausputzert het volgende:
Maar weinig mensen zouden er mee om kunnen gaan wanneer ze weten hoe negatief en grof veel mensen over hen denken.
Ja, daarom laat ik mijn posts ook door een ander intikken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dan ben je wss een verlegen persoon... als je graag jezelf wilt verstoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |