Als je denkt dat je die openingszinnetjes moet jatten/letterlijk overnemen heb je er niks van begrepen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:23 schreef Henno het volgende:
Ik heb het idee dat die openingszinnen echt niet gaan werken op de gemiddelde Nederlandse vrouw
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nee het is meer een geintje ipv. een kutopmerking zoals hier gesuggereerd wordt. En interessant vinden is ook overdreven.
Ik moet toegeven dat ik de neg ook niet zo'n sterk verhaal vind. Misschien moet ik er meer over lezen om het concept (het zijn natuurlijk maar ideeën van de auteur) beter te begrijpen.
Wat ik wel een goede theorie vind is de zogenaamde "cat-string-theory". Die beschrijft het feit dat je niet continu om een meisje heen moet hangen en soms ook wat meer afstand moet nemen. Op die manier kom je over als iemand die te graag wil en hier knappen de dames dan op af omdat het irritant wordt als een jongen steeds maar in haar buurt is. Terwijl ik deze alinea bedenk ik me dat dit misschien ook wel het idee van een neg kan zijn; als je nooit een negatief getinte opmerking maakt lijkt het zo of je haar iets te graag wil.
Ik vind ook niet dat je naar The Game moet kijken als een soort van studieboek. Voor mij is het gewoon leuk om te lezen. De theorieën die erin staan vergelijk ik dan met mijn eigen ervaringen, of met hoe ik andere mensen met elkaar om zie gaan. Toen ik eenmaal wist wat een 'neg' was en ook een beetje de theorie erachter begreep, viel het me een keer op dat een jongen een neg tegen een meisje gebruikte. Door het lezen van het boek ga je er juist wat meer op letten en het viel me op dat jongens die vaak zo'n sarcastisch grapje maken juist de chicks regelen vergeleken met van die gasten die altijd maar ja-knikkend met zo'n meisje meegaan in alles.
Je moet het boek ook niet zien als de bijbel van hoe een chick te regelen, dat is het namelijk niet. Het is gewoon leuk om over na te denken en ik denk dat velen van jullie (m/v) heel wat dingen in het boek in het echt ook tegenkomen.
voor echte naturals zoals ik en zyzz wel ja, voor andere mensen kan ik niet spreken hier omdat ik ze niet ken, maar 99% van de mannen is autistisch als het op vrouwen aankomtquote:
Zelfs als enorme nerd lukt het zonder zo'n boekjequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:38 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
voor echte naturals zoals ik en zyzz wel ja, voor andere mensen kan ik niet spreken hier omdat ik ze niet ken, maar 99% van de mannen is autistisch als het op vrouwen aankomt
bij onzekere tienersletjes ja, maar ik ga voor highclass vrouwen. Heerlijk als ze eerst hard 2 get spelen maar later gaan soppen als ik mijn charmes in de strijd gooi. Uiteindelijk proberen ze dan mij te versieren haha. Feels good manquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zelfs als enorme nerd lukt het zonder zo'n boekje
True, snap niet waarom mensen denken dat wij bodybuilders alleen maar lelijke/domme bitches kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:25 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
bij onzekere tienersletjes ja, maar ik ga voor highclass vrouwen. Heerlijk als ze eerst hard 2 get spelen maar later gaan soppen als ik mijn charmes in de strijd gooi. Uiteindelijk proberen ze dan mij te versieren haha. Feels good man
Zolang jullie samen met the PUA's achter de 9en10en aan zitten, blijft er voor de gewone man genoeg over om een leuke avond mee te beleven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:31 schreef Zyzz het volgende:
[..]
True, snap niet waarom mensen denken dat wij bodybuilders alleen maar lelijke bitches kunnen krijgen.
Ga zelf allemaal maar voor 9en en 10en als een wijf onder de 7.5 zeg ik nog eens niks terug als ze tegen mij begint te praten.
vorige week begon er ook ineens een 6,5 tegen me te praten, ik keek haar eerst echt tien seconde aan vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:31 schreef Zyzz het volgende:
[..]
True, snap niet waarom mensen denken dat wij bodybuilders alleen maar lelijke/domme bitches kunnen krijgen.
Ga zelf allemaal maar voor 9en en 10en als een wijf onder de 7.5 zeg ik nog eens niks terug als ze tegen mij begint te praten.
Ik kan je vertellen dat ik als PUA artist niet eens communiceer met dat soort low-class bitches. Alleen de 9-10'en zijn goed genoeg en de 9's kijk ik ook soms wel even scheef aan moet ik zeggen. Goede reactie van jou dus.. jij snapt hetquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
vorige week begon er ook ineens een 6,5 tegen me te praten, ik keek haar eerst echt tien seconde aan vanDaarna ging ik haar keihard uitlachen, had ik haar ff mooi op haar plek gewezen en ging ze snel naar huis
Had ik vorige week ook, maar dan in de gym. Was aan het spelen met zwaar ijzer tot dat er opeens en grenade tegen mij begon te praten. Ze was een 6.2 en dan ben ik nog aardig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
vorige week begon er ook ineens een 6,5 tegen me te praten, ik keek haar eerst echt tien seconde aan vanDaarna ging ik haar keihard uitlachen, had ik haar ff mooi op haar plek gewezen en ging ze snel naar huis
Liever praat ik ook niet tegen grenade's maar je moet ze wel even op hun plek wijzen. Want sommige bitches zijn grenade launcher en die denken als nog dat ze kans maken bij zo'n hete boyquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik als PUA artist niet eens communiceer met dat soort low-class bitches. Alleen de 9-10'en zijn goed genoeg en de 9's kijk ik ook soms wel even scheef aan moet ik zeggen. Goede reactie van jou dus.. jij snapt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |