Ik opper maar gewoon wat he, voor het geval je inspiratie je in de steek laat. Geen probleem.quote:
Verwacht je eigen inbreng dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik opper maar gewoon wat he, voor het geval je inspiratie je in de steek laat. Geen probleem.
Ik snap het idee hierachter niet? Jij maakt een kutopmerking over haar en zij moet je dan opeens interessant gaan vindenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nee jij gebruikt het natuurlijk nooit.Elke man maakt ongeveer wel eens een neg maar jij niet. Alhoewel je kunt ook geen neg gebruiken als je niet met andere mensen in contact komt.
je hoeft het ook niet te begrijpen tuttebelletjequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik snap het idee hierachter niet? Jij maakt een kutopmerking over haar en zij moet je dan opeens interessant gaan vinden?
Harde boi ga slapen dan moet fris zijn om morgen weer van 8 tot 8 in de gym te staan of niet danquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet te begrijpen tuttebelletje
we hebben idd smakelijk gelachen om jouw fobo hosseltruuksquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ad past goed bij dit topic.
Muscleboy.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
we hebben idd smakelijk gelachen om jouw fobo hosseltruuks
Ik lach vooral smakelijk om figuren zoals jij, die zo hun best doen op hun lichaam, terwijl ik in geen 2 jaar gesport heb en alsnog meer chicks regel dan jij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
we hebben idd smakelijk gelachen om jouw fobo hosseltruuks
jij weet helemaal niet wat ik wel of niet regel, maar zoals gezegd hebben we smakelijk gelachen om jouw charmesquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik lach vooral smakelijk om figuren zoals jij, die zo hun best doen op hun lichaam, terwijl ik in geen 2 jaar gesport heb en alsnog meer chicks regel dan jij.
Maargoed, ik snap niet van mezelf dat ik nog steeds op je getroll inga. Have a good life.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik lach vooral smakelijk om figuren zoals jij, die zo hun best doen op hun lichaam, terwijl ik in geen 2 jaar gesport heb en alsnog meer chicks regel dan jij.
Maargoed, ik snap niet van mezelf dat ik nog steeds op je getroll inga. Have a good life.
Dus als ik het goed begrijp wordt je door dit soort 'negs' interessanter voor een vrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet te begrijpen tuttebelletje
Nee het is meer een geintje ipv. een kutopmerking zoals hier gesuggereerd wordt. En interessant vinden is ook overdreven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik snap het idee hierachter niet? Jij maakt een kutopmerking over haar en zij moet je dan opeens interessant gaan vinden?
Waarheidquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom haten op Chestbrah, ik vind hem een van de weinige daadwerkelijk vermakende trolls van de afgelopen tijd en hij lijkt me irl een puike jongen.
Ik ben met deze man. Veel van succesvolle omgang met vrouwen kun je terugbrengen tot bepaalde theorien en 'foolproof' dingen. De hele cocky + carrot/stick game, maak dat eigen. Zie het niet als een 'studie' of ga een beetje lopen posen, maak het je eigen. Maak het je eigen en maak gains.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nee het is meer een geintje ipv. een kutopmerking zoals hier gesuggereerd wordt. En interessant vinden is ook overdreven.
Ik moet toegeven dat ik de neg ook niet zo'n sterk verhaal vind. Misschien moet ik er meer over lezen om het concept (het zijn natuurlijk maar ideeën van de auteur) beter te begrijpen.
Wat ik wel een goede theorie vind is de zogenaamde "cat-string-theory". Die beschrijft het feit dat je niet continu om een meisje heen moet hangen en soms ook wat meer afstand moet nemen. Op die manier kom je over als iemand die te graag wil en hier knappen de dames dan op af omdat het irritant wordt als een jongen steeds maar in haar buurt is. Terwijl ik deze alinea bedenk ik me dat dit misschien ook wel het idee van een neg kan zijn; als je nooit een negatief getinte opmerking maakt lijkt het zo of je haar iets te graag wil.
Ik vind ook niet dat je naar The Game moet kijken als een soort van studieboek. Voor mij is het gewoon leuk om te lezen. De theorieën die erin staan vergelijk ik dan met mijn eigen ervaringen, of met hoe ik andere mensen met elkaar om zie gaan. Toen ik eenmaal wist wat een 'neg' was en ook een beetje de theorie erachter begreep, viel het me een keer op dat een jongen een neg tegen een meisje gebruikte. Door het lezen van het boek ga je er juist wat meer op letten en het viel me op dat jongens die vaak zo'n sarcastisch grapje maken juist de chicks regelen vergeleken met van die gasten die altijd maar ja-knikkend met zo'n meisje meegaan in alles.
Je moet het boek ook niet zien als de bijbel van hoe een chick te regelen, dat is het namelijk niet. Het is gewoon leuk om over na te denken en ik denk dat velen van jullie (m/v) heel wat dingen in het boek in het echt ook tegenkomen.
Precies. Je moet gewoon je eigen game hebben, die voor jou het lekkerste werkt. Niet de game van iemand anders precies kopiëren. Kan best dat sommige dingen die je doet dan op die PUA shit lijken, maar mensen die dat als een soort "holy bible" zien die moeten echt eens bij zichzelf te raden gaan. Het is toch ook veel leuker als het lukt op je eigen manier.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben met deze man. Veel van succesvolle omgang met vrouwen kun je terugbrengen tot bepaalde theorien en 'foolproof' dingen. De hele cocky + carrot/stick game, maak dat eigen. Zie het niet als een 'studie' of ga een beetje lopen posen, maak het je eigen. Maak het je eigen en maak gains.
Kom is met pics van de bitches die jij regelt dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |