abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94881136
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Weet ik toch schatje. xx
straf mij :*
-referral verwijderd-
pi_94881165
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

straf mij :*
door je met HIV te injecteren?
-
pi_94881215
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

door je met HIV te injecteren?
.........Zoiets ja.
-referral verwijderd-
pi_94881270
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

.........Zoiets ja.
Ik opper maar gewoon wat he, voor het geval je inspiratie je in de steek laat. Geen probleem.
-
pi_94882692
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik opper maar gewoon wat he, voor het geval je inspiratie je in de steek laat. Geen probleem.
Verwacht je eigen inbreng dan?

-referral verwijderd-
pi_94883538
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Nee jij gebruikt het natuurlijk nooit. :') Elke man maakt ongeveer wel eens een neg maar jij niet. Alhoewel je kunt ook geen neg gebruiken als je niet met andere mensen in contact komt. :W
Ik snap het idee hierachter niet? Jij maakt een kutopmerking over haar en zij moet je dan opeens interessant gaan vinden :')?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_94883714
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik snap het idee hierachter niet? Jij maakt een kutopmerking over haar en zij moet je dan opeens interessant gaan vinden :')?
je hoeft het ook niet te begrijpen tuttebelletje
Quadsimodo, swoleback of squatredame
pi_94883743
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef Chestbrah het volgende:

[..]

Harde boi ga slapen dan moet fris zijn om morgen weer van 8 tot 8 in de gym te staan of niet dan
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:59:20 #109
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94883774

Deze ad past goed bij dit topic.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94883805
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]

Deze ad past goed bij dit topic.
we hebben idd smakelijk gelachen om jouw fobo hosseltruuks :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:03:28 #111
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_94884013
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef Chestbrah het volgende:

[..]

Muscleboy.
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_94884184
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Muscleboy.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:08:39 #113
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94884330
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef Chestbrah het volgende:

[..]

Ik lach vooral smakelijk om figuren zoals jij, die zo hun best doen op hun lichaam, terwijl ik in geen 2 jaar gesport heb en alsnog meer chicks regel dan jij.

Maargoed, ik snap niet van mezelf dat ik nog steeds op je getroll inga. Have a good life. :W
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94884396
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Ik lach vooral smakelijk om figuren zoals jij, die zo hun best doen op hun lichaam, terwijl ik in geen 2 jaar gesport heb en alsnog meer chicks regel dan jij.

Maargoed, ik snap niet van mezelf dat ik nog steeds op je getroll inga. Have a good life. :W
jij weet helemaal niet wat ik wel of niet regel, maar zoals gezegd hebben we smakelijk gelachen om jouw charmes :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:10:07 #115
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_94884422
quote:

[..]

Dit inderdaad.
Als hetgeen je nu schrijft op de waarheid was berust had je hier boven moeten staan. Nu breng je jezelf down man. Niet goed :')
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_94885256
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef Chestbrah het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp wordt je door dit soort 'negs' interessanter voor een vrouw :') Mijn god hoe contactgestoord moet je zijn om dit soort trucjes te gebruiken. Het enige soort meisjes dat hierin trapt hebben al psychische problemen genoeg zonder dat 'pick-up artists' :') :') :') ze af gaan kraken.
pi_94885258
Waarom haten op Chestbrah, ik vind hem een van de weinige daadwerkelijk vermakende trolls van de afgelopen tijd en hij lijkt me irl een puike jongen. :')
pi_94885391
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Nee het is meer een geintje ipv. een kutopmerking zoals hier gesuggereerd wordt. En interessant vinden is ook overdreven.

Ik moet toegeven dat ik de neg ook niet zo'n sterk verhaal vind. Misschien moet ik er meer over lezen om het concept (het zijn natuurlijk maar ideeën van de auteur) beter te begrijpen.

Wat ik wel een goede theorie vind is de zogenaamde "cat-string-theory". Die beschrijft het feit dat je niet continu om een meisje heen moet hangen en soms ook wat meer afstand moet nemen. Op die manier kom je over als iemand die te graag wil en hier knappen de dames dan op af omdat het irritant wordt als een jongen steeds maar in haar buurt is. Terwijl ik deze alinea bedenk ik me dat dit misschien ook wel het idee van een neg kan zijn; als je nooit een negatief getinte opmerking maakt lijkt het zo of je haar iets te graag wil.

Ik vind ook niet dat je naar The Game moet kijken als een soort van studieboek. Voor mij is het gewoon leuk om te lezen. De theorieën die erin staan vergelijk ik dan met mijn eigen ervaringen, of met hoe ik andere mensen met elkaar om zie gaan. Toen ik eenmaal wist wat een 'neg' was en ook een beetje de theorie erachter begreep, viel het me een keer op dat een jongen een neg tegen een meisje gebruikte. Door het lezen van het boek ga je er juist wat meer op letten en het viel me op dat jongens die vaak zo'n sarcastisch grapje maken juist de chicks regelen vergeleken met van die gasten die altijd maar ja-knikkend met zo'n meisje meegaan in alles.

Je moet het boek ook niet zien als de bijbel van hoe een chick te regelen, dat is het namelijk niet. Het is gewoon leuk om over na te denken en ik denk dat velen van jullie (m/v) heel wat dingen in het boek in het echt ook tegenkomen.
Play hard, go pro.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:32:14 #119
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_94885521
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom haten op Chestbrah, ik vind hem een van de weinige daadwerkelijk vermakende trolls van de afgelopen tijd en hij lijkt me irl een puike jongen. :')
Waarheid
pi_94885573
Pick-Up Artist :) Is dat een beroep ofzo
Prins der kikkers
pi_94885584
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Nee het is meer een geintje ipv. een kutopmerking zoals hier gesuggereerd wordt. En interessant vinden is ook overdreven.

Ik moet toegeven dat ik de neg ook niet zo'n sterk verhaal vind. Misschien moet ik er meer over lezen om het concept (het zijn natuurlijk maar ideeën van de auteur) beter te begrijpen.

Wat ik wel een goede theorie vind is de zogenaamde "cat-string-theory". Die beschrijft het feit dat je niet continu om een meisje heen moet hangen en soms ook wat meer afstand moet nemen. Op die manier kom je over als iemand die te graag wil en hier knappen de dames dan op af omdat het irritant wordt als een jongen steeds maar in haar buurt is. Terwijl ik deze alinea bedenk ik me dat dit misschien ook wel het idee van een neg kan zijn; als je nooit een negatief getinte opmerking maakt lijkt het zo of je haar iets te graag wil.

Ik vind ook niet dat je naar The Game moet kijken als een soort van studieboek. Voor mij is het gewoon leuk om te lezen. De theorieën die erin staan vergelijk ik dan met mijn eigen ervaringen, of met hoe ik andere mensen met elkaar om zie gaan. Toen ik eenmaal wist wat een 'neg' was en ook een beetje de theorie erachter begreep, viel het me een keer op dat een jongen een neg tegen een meisje gebruikte. Door het lezen van het boek ga je er juist wat meer op letten en het viel me op dat jongens die vaak zo'n sarcastisch grapje maken juist de chicks regelen vergeleken met van die gasten die altijd maar ja-knikkend met zo'n meisje meegaan in alles.

Je moet het boek ook niet zien als de bijbel van hoe een chick te regelen, dat is het namelijk niet. Het is gewoon leuk om over na te denken en ik denk dat velen van jullie (m/v) heel wat dingen in het boek in het echt ook tegenkomen.
Ik ben met deze man. Veel van succesvolle omgang met vrouwen kun je terugbrengen tot bepaalde theorien en 'foolproof' dingen. De hele cocky + carrot/stick game, maak dat eigen. Zie het niet als een 'studie' of ga een beetje lopen posen, maak het je eigen. Maak het je eigen en maak gains.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:36:58 #122
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94885786
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik ben met deze man. Veel van succesvolle omgang met vrouwen kun je terugbrengen tot bepaalde theorien en 'foolproof' dingen. De hele cocky + carrot/stick game, maak dat eigen. Zie het niet als een 'studie' of ga een beetje lopen posen, maak het je eigen. Maak het je eigen en maak gains.
Precies. Je moet gewoon je eigen game hebben, die voor jou het lekkerste werkt. Niet de game van iemand anders precies kopiëren. Kan best dat sommige dingen die je doet dan op die PUA shit lijken, maar mensen die dat als een soort "holy bible" zien die moeten echt eens bij zichzelf te raden gaan. Het is toch ook veel leuker als het lukt op je eigen manier.
pi_94886468
Precies. Zelf zou ik ook niet op zo'n gemaakte manier met een meisje om willen gaan. Ik merk alleen dat sommige delen van het boekje, bijv. de neg en de cat string theory vaak in het echt terugkomen.
Play hard, go pro.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:58:58 #124
337072 Zyzz
The King.
pi_94886728
quote:

[..]

Kom is met pics van de bitches die jij regelt dan. :)

Owja en nog iets.. Mensen die denken dat wij aan bodybuilding zijn begonnen voor de wijven. :')
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
pi_94887234
www.SoSuave.com, subscribe op de mailinglist. Vorig jaar een keer gedaan en nooit spijt van gehad, krijg nog wekelijks alphacontent binnen. Goede webstek verder ook.

Thank me later, betas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')