als je denkt dat het alleen maar om wat zinnetjes gaat heb je echt geen flauw idee wat the game is sorry... Er komt VEEL meer bij kijken en het is gebaseerd op BEWEZEN psychologische technieken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef vanBinsberge het volgende:
IK EIS EEN VROUW IN DIT TOPIC![]()
die willen geen standaard nepzinnetjes, ja de smatjes zonder harses misschien;
Niemand die dan ook standaard nepzinnetjes zegt. Dat doen alleen autisten, losers en mensen die gewoon niet weten hoe ze een wijf moeten knallen. Pick up artist zijn staat niet gelijk aan stanmdaard zinnetjes vriendquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef vanBinsberge het volgende:
IK EIS EEN VROUW IN DIT TOPIC![]()
die willen geen standaard nepzinnetjes, ja de smatjes zonder harses misschien;
Care, ik wil ook geen relatie. Ik wil enkel wijven ballen en als die meid een relatie heeft of niet, of getrouwd is of niet, een relatie wil of neit.. dat doet gewoon niet ter zake, als ze maar zaad sliktquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef vanBinsberge het volgende:
pua's geven geen fuck om echte liefde![]()
allemaal matsu matsu's in dit topic
en ja, je kunt dan wel lekker met je psycho shit een vrouw in bed krijgen, maar dan ben zowel jij als zij niet verliefd en dan kun je toch wel spreken van een bij voorbaat mislukte relatie
Ziehier, een zelfbenoemde PUA.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
als je denkt dat het alleen maar om wat zinnetjes gaat heb je echt geen flauw idee wat the game is sorry... Er komt VEEL meer bij kijken en het is gebaseerd op BEWEZEN psychologische technieken.
jouw fobo berichten bij rainbowquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ziehier, een zelfbenoemde PUA.
Nee, jouw berichten overal dan.quote:
godskankerquote:Op 30-03-2011 01:11 schreef kutkabouter
[..]
nee je blijft
ik voel me al zo eenzaam
Wehehehehquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Rectum het volgende:
ik heb the game niet gelezen maar ben ontmaagd door oom fred op mijn twaalfde dus wat maakt het allemaal uit
Dit dus. Mensen die menen dat dit niet waar is hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
als je denkt dat het alleen maar om wat zinnetjes gaat heb je echt geen flauw idee wat the game is sorry... Er komt VEEL meer bij kijken en het is gebaseerd op BEWEZEN psychologische technieken.
quote:Op 30-03-2011 01:17 schreef kutkabouter
[..]
doe het
je wil niet weten hoe graag ik nu hier een chick in m'n kamer zou willen hebben
ik beweer niet dat het niet waar is, maar dat zo'n heel systeem opstellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dit dus. Mensen die menen dat dit niet waar is hebben
1) het hele boek nog nooit gezien.
of
2) geen idee hoe ze verbanden moeten leggen en overeenkomsten kunnen zien tussen de inhoud van het boek en hun eigen, waarschijnlijk niet bewust op het boek gebaseerde, ervaringen (als ze die al hebben dan).
man zanik niet zo. Meid wil stijve pik hebben. Ik geef het aan haarquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik beweer niet dat het niet waar is, maar dat zo'n heel systeem opstellen
1)best wel zielig is
of
2)de liefde helemaal verkracht
Of het zielig is is natuurlijk vrij subjectief. Je kunt onderzoekers met andere 'vakgebieden' ook zielig vinden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik beweer niet dat het niet waar is, maar dat zo'n heel systeem opstellen
1)best wel zielig is
of
2)de liefde helemaal verkracht
Dat is wat jouw pappa elke zondagmiddag doet als hij zijn stompje in jouw kontgat douwtquote:
Als je, helemaal tactieken gaat uitoefenen hoe je het beste met maten uit kan hangen, ben je nep, stom, plastic gesprekjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Of het zielig is is natuurlijk vrij subjectief. Je kunt onderzoekers met andere 'vakgebieden' ook zielig vinden.
Ik weet niet of het de liefde verkracht. Vind je dan ook dat algemene psychologieboeken de relatie tussen mensen verkracht?
Dat boeit ons PUAs gewoon helemaal niks. Ik wil gewoon lekkere wijven neuken Neuken jullie maar pittige dikke koppies (echte liefde natuurlijk)quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Als je, helemaal tactieken gaat uitoefenen hoe je het beste met maten uit kan hangen, ben je nep, stom, plastic gesprekjes![]()
Net als pua's.
mensen die fobo gebruiken, wat een kut systeem echt waar pure aidsquote:
ok, dan ben je zometeen echt zo'n fail-stelletje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dat boeit ons PUAs gewoon helemaal niks. Ik wil gewoon lekkere wijven neuken Neuken jullie maar pittige dikke koppies (echte liefde natuurlijk)
Het is erg manipulatief inderdaad. Ik zou ook geen relatie willen die je hebt verkregen door het meisje te regelen met PUA. Daar heb je inderdaad geen knoop aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Als je, helemaal tactieken gaat uitoefenen hoe je het beste met maten uit kan hangen, ben je nep, stom, plastic gesprekjes![]()
Net als pua's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |