Ga ergens anders de leukste thuis proberen te zijn. Sukkel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef MouzurX het volgende:
ik heb the game gelezen en ben later ontmaagd vanwege de tips in dat boek
En jij ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef Isthisit het volgende:
Geweldig boek. Staan overigens ook handige tips in, welke mij later geholpen hebben ontmaagd te worden.
Woon jij in Groningen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Rectum het volgende:
ik heb the game niet gelezen maar ben ontmaagd door oom fred op mijn twaalfde dus wat maakt het allemaal uit
Ja, dat was ik zeker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Isthisit het volgende:
[..]Ja want jij was wel hilarisch natuurlijk.
ik ga vanaf volgende maand seminars organiseren om vrouwen te versierenquote:
Dat kan dus idd ja want zo werkt het. Anders schrijf je maar je eigen boek/onderzoek waarin je de bewezen stellingen van the game teniet doet. Laat me weten wanneer het uitkomtquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zeer terechte klacht. Alsof vrouwen ineens wel een puisterige zolderkamerautist willen nadat hij wat truukjes heeft gelezen in een boek.
Troll..quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef amvrosios het volgende:
goed onderwerp voor Fok! ookwaar 99% van de bezoekers autistische zolder-kamer rukkertjes zijn, die een zaadwalm om zich heen hebben zo dik dat je er een fiets tegen aan kan zetten...
Goed topic!
ik ben natuurlijk de uitzondering
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef amvrosios het volgende:
goed onderwerp voor Fok! ookwaar 99% van de bezoekers autistische zolder-kamer rukkertjes zijn, die een zaadwalm om zich heen hebben zo dik dat je er een fiets tegen aan kan zetten...
Goed topic!
ik ben natuurlijk de uitzondering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |