Dat werd zelden gedaan, omdat de harrier kills ook meetellen. In Black ops lopen al die kutventjes heel de tijd killstreaks te stacken, omdat de kills toch niet meetellen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh gelukkig kon je geen harrier en chopper gunner tegelijk in callen in MW2 pfieeuw.
Bullshit slimme spelers deden juist de harrier en chopper tegelijk zodat bijna het halve team nodig was met stingers om ze neer te halen. Dat jij zo dom was om het niet te doen zegt meer over jou.quote:Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat werd zelden gedaan, omdat de harrier kills ook meetellen. In Black ops lopen al die kutventjes heel de tijd killstreaks te stacken, omdat de kills toch niet meetellen.
Mensen die chopper gunner gebruikten waren eerder dom. AC-130 is the way to go.quote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit slimme spelers deden juist de harrier en chopper tegelijk zodat bijna het halve team nodig was met stingers om ze neer te halen. Dat jij zo dom was om het niet te doen zegt meer over jou.
Lul jezelf er maar weer uitquote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mensen die chopper gunner gebruikten waren eerder dom. AC-130 is the way to go.
Nee hoor. Wat is er slim aan als je voor je chopper wil gaan om die harrier te bewaren tot je je chopper hebt? Alleen in geval dat je een nuke aan hebt staan kan het handig zijn.quote:
Je begon over AC 130's terwijl het daar niet over ging, daar had ik het overquote:Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat is er slim aan als je voor je chopper wil gaan om die harrier te bewaren tot je je chopper hebt? Alleen in geval dat je een nuke aan hebt staan kan het handig zijn.
nou een chopper is veel makkelijker te halen ivm rijbewijs voor een harrier moet je eerst een loodzware militaire training doen voor dat je em mag gebruiken. Daarom chopperquote:Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat is er slim aan als je voor je chopper wil gaan om die harrier te bewaren tot je je chopper hebt? Alleen in geval dat je een nuke aan hebt staan kan het handig zijn.
Ja, daar zit iets in.quote:Op maandag 4 april 2011 15:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je begon over AC 130's terwijl het daar niet over ging, daar had ik het over
Ik schoot er ook geen kloot me raak...quote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jammer dat die AC130 kut moeilijk was om goed vel kills mee te maken
Nee hoor, gewoon voordat je dat ding inzet naar een class met danger close pro switchen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jammer dat die AC130 kut moeilijk was om goed vel kills mee te maken
quote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik ben toch baas in TDM. Jullie zuigen gewoon
Quickscope?quote:
Nounou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |