quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef gniffie het volgende:
Chopper gunner en honden zijn toch voor losers
Het is wel echt spelverneukend als weer een of ander ettertje (vriend of vijand) zijn honden loslaat en tegelijkertijd in zijn chopper kanker gaat zitten.quote:
Hoezo? Dat is het spel toch?quote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is wel echt spelverneukend als weer een of ander ettertje (vriend of vijand) zijn honden loslaat en tegelijkertijd in zijn chopper kanker gaat zitten.
Klopt.quote:
Nicequote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom vind ik het ook een kutspel.
Trolling?quote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is wel echt spelverneukend als weer een of ander ettertje (vriend of vijand) zijn honden loslaat en tegelijkertijd in zijn chopper kanker gaat zitten.
Domination zitten alleen maar nade spawnersquote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Het wordt steeds mooier met jou
Echte bazen spelen amper TDM.
Flakkerjackquote:Op maandag 4 april 2011 13:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
Domination zitten alleen maar nade spawners
Dit dus.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
Domination zitten alleen maar nade spawners
TDM is een vergadering voor ghost usersquote:
Nee, ik bedoel specifiek etterbakjes die chopper en doggies aan hebben en ze tegelijk inzetten. Als het een vijand is kan je niks meer en wordt je keihard geraped en als het een vriend is kan je ook niks omdat diegene alle kills wegkaapt en dan is de lol er ook af. Dan kan je points cappen of bombs planten zonder tegenstand of iets. Nou leuk man.quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice
Maargoed, ik speel zelf ook altijd met blackbird en doggies, en het kost me niet gigantisch veel moeite om die te halen. Maar ben ik daardoor ineens een etterbak? Nee.
Gniffie moet niet gaan haten omdat hij die killstreaks zelf niet kan halen, dat is wel heel erg zwak.
Nee. Zie boven.quote:
De ware ik komt naar boven he...quote:
spy plane - counter spy planequote:Op maandag 4 april 2011 14:02 schreef BzP het volgende:
[..]
De ware ik komt naar boven he...
Ik vind de chopper dogs combo geweldig....
Mn hondjes vreten al die Strela-3 noobs op
quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
spy plane - counter spy plane
En lekker met mijn mp5k het level doorrushen
In TDM natuurlijk
Dat is misschien de beste combo van de 2 mogelijke killstreaks die je tot beschikking hebt.quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
spy plane - counter spy plane
En lekker met mijn mp5k het level doorrushen
In TDM natuurlijk
Ik ben toch baas in TDM. Jullie zuigen gewoonquote:
Oh gelukkig kon je geen harrier en chopper gunner tegelijk in callen in MW2 pfieeuw.quote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel specifiek etterbakjes die chopper en doggies aan hebben en ze tegelijk inzetten. Als het een vijand is kan je niks meer en wordt je keihard geraped en als het een vriend is kan je ook niks omdat diegene alle kills wegkaapt en dan is de lol er ook af. Dan kan je points cappen of bombs planten zonder tegenstand of iets. Nou leuk man.
[..]
Nee. Zie boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |