welkom op cod blackopsquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Je schiet al 2sec eerder op iemand en terwijl hij word geraakt draait hij naar jou en schiet jou met 2 kogels dood, fucking ridiculous.
Net als die film van: "You need to curve the bullet"quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Het is erger als je beschoten wordt en denkt dat je de schutter hebt ontlopen door een hoek om te gaan. En dan toch deaudt gaat.
Die kogels gaan door beton.
Ik heb de laatste tijd vaak als 4e perk Hitmarker Pro aanstaan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is een 4de perk die heet host pro
De enemy-in-your-back-perk is ook erg handig, weet je tenminste altijd dat je tegenstanders bij je in de buurt zijn!quote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Oh die valt mee, wat dacht je van de GetKilledByRandomGrenade/Semtex-perk
quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef Rijstkoker het volgende:
Geen-connectie-perk
[ afbeelding ]
en dan logt ie wel in maar zoekt ie geen matches.
dus ik dacht kijk ff of ik vrienden kan uitnodigen.
[ afbeelding ]
Je logo is wel baasquote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef Rijstkoker het volgende:
Geen-connectie-perk
[ afbeelding ]
en dan logt ie wel in maar zoekt ie geen matches.
dus ik dacht kijk ff of ik vrienden kan uitnodigen.
[ afbeelding ]
![]()
Welke perk is beter? Die van jou of "Spawnpoint Shitter", waarmee je automatisch spawnpoints van het vijandelijke team achter je neerlegt?quote:Op zondag 3 april 2011 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De enemy-in-your-back-perk is ook erg handig, weet je tenminste altijd dat je tegenstanders bij je in de buurt zijn!
Ik weet het niet zo goed. Spawnpoint Shitter Pro is eigenlijk wel beter, omdat je dan echt totaal niet meer weet wanneer er een vijand in je rug spawnt, dat houdt het wel spannend. Maar pas op, Pro halen is erg lastig. Er moet minimaal 200 keer een vijand in je rug spawnen, en die moet je binnen 5 seconden killen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Welke perk is beter? Die van jou of "Spawnpoint Shitter", waarmee je automatisch spawnpoints van het vijandelijke team achter je neerlegt?
Domination en Chopper Gunner. Nou knap hoorquote:
Te druk met fappenquote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu nog wachten tot Stef commentaar hierop geeft.
81 kills in domination zie je niet elke dag....quote:Op maandag 4 april 2011 10:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Domination en Chopper Gunner. Nou knap hoor
quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef gniffie het volgende:
Chopper gunner en honden zijn toch voor losers
Het is wel echt spelverneukend als weer een of ander ettertje (vriend of vijand) zijn honden loslaat en tegelijkertijd in zijn chopper kanker gaat zitten.quote:
Hoezo? Dat is het spel toch?quote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is wel echt spelverneukend als weer een of ander ettertje (vriend of vijand) zijn honden loslaat en tegelijkertijd in zijn chopper kanker gaat zitten.
Klopt.quote:
Nicequote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom vind ik het ook een kutspel.
Trolling?quote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is wel echt spelverneukend als weer een of ander ettertje (vriend of vijand) zijn honden loslaat en tegelijkertijd in zijn chopper kanker gaat zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |