Dit nummer heeft pas een dikke beatquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind die beat echt nice van dat nummer
Inderdaad zeg, de aids.quote:
Mag niet?quote:
Jij hebt een verslaving.quote:
Fok, kom op zeg. Nu al bijna 25.000 in 3 fucking maanden. WTF.quote:
i knowquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Fok, kom op zeg. Nu al bijna 25.000 in 3 fucking maanden. WTF.
quote:
heb ik het eindelijk geïnstalleerd.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een kutdag
Wie draait er vanavond rock/hardrock/metal/heavy metal?
Symphonic als het goed is welquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een kutdag
En dan onze dagen ook kut maken? Doe maar niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een kutdag
Heldin!!quote:
Dat doe ik al met m'n aanwezigheidquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dan onze dagen ook kut maken? Doe maar niet.
Nee dat doe je nietquote:
Busje komt zoquote:
Kom online danquote:
17-18quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Symphonic als het goed is wel
Als er nog tijd was zou ik nog well willen draaien, maja, die is er niet
Hahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heldin!!
Een vriendin van me was helemaal wild van dit nummer. Belde ze me vanaf haar werk, moest ik dit nummer op repeat zetten zodat zij het kon luisteren
Mooi. Alleen rock is ook goed, though.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Symphonic als het goed is wel
Als er nog tijd was zou ik nog well willen draaien, maja, die is er niet
Maar niet zeggen dat er geen tijd is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die eerste 2 kan ik dus niet en die laatste gaat ook niet werken
Ik kom alleen online als ik thuis ben en tijd heb...quote:
Ok ik zeg niets meerquote:
Waag het!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was ik ook, tot ik "huppellach.wav" draaide
Lees mijn topic maar even, dan weet je direct dat waar jij chagrijnig over bent niks voorsteltquote:
Ja moest toch wat verzinnenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik zie nu pas dat antwoord van sharr: Probleempje
Dus hij is niet meer aan te vragen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe niks, hij is er al weer uit, ik ben vrolijk
Heb ik heul nietquote:
Ik moet er om lachen hoor.quote:
Echt wel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hij is niet meer aan te vragen?
[..]
Heb ik heul niet
Die clip erbij was wel grappigquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef ToT het volgende:
Nooit gesnapt wat er zo leuk aan dit nummer is!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
Ik lig helemaal dubbel hierom ondanks dat ik van dieren houd
En dit nummer is ook wel gewoon geweldig.
1 achter je nick zetten. geest gaat zo wel wegquote:
Haha die is zo leuk hequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
Ik lig helemaal dubbel hierom ondanks dat ik van dieren houd
En dit nummer is ook wel gewoon geweldig.
Dat kan wel erg vermoeiend zijn iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef NBT het volgende:
en in de OP moet die link van verzoekje niet gefixed worden?Die werkt niet.
Dat is expres, anders vragen mensen de nieuwe hit van Frans Bauer aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef NBT het volgende:
Is dat nog niet gefixt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef NBT het volgende:
Weet ik niet meerquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom chagrijnig?
Het leven is mooi
Haal dan die link gewoon weg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is expres, anders vragen mensen de nieuwe hit van Frans Bauer aan
Nee want de link van de draak mag niet in het topic gespamd wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef NBT het volgende:
Nu weten we het wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt, wat een geniaal topic
Brandweer heeft mijn auto opengeknipt, verzekering vergoedt niet !
Geloof dat Patjen nu met de site bezig gaatquote:
Hoe kunnen ze dan wat aanvragenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want de link van de draak mag niet in het topic gespamd worden
Dan was het niet zo erg dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet meerBen ook alweer vrolijk
ja maar die werkt ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Luisteren, de link word zo af en toe omgeroepen
En voor 5 euro is hij bij mij op te vragen via PMquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Luisteren, de link word zo af en toe omgeroepen
Luisteren en dan hoor je de link.quote:
Bullshit die werkt wel!quote:
Oh die is gaafquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie vraagt Eagle-Eye Cherry - Save Tonight aan?
Ik zit al op limiet
Donequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie vraagt Eagle-Eye Cherry - Save Tonight aan?
Ik zit al op limiet
Oei, mag ik bij je komen eten?quote:
Die ga ik morgen makenquote:
Gefeliciteerdquote:
Mannen die gitaar spelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Cheers!
Die kan ik op mijn gitaar spelen![]()
Bollie?quote:
Hij heet Giddy-up, roepnaam Fritsquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aaahhh, gefeliciteerd
Hoe heet hij/zij?
M'n vriendin heeft ook een paard, daar ging ik toen heel stoer een keer op rijden zonder zadelquote:
si siquote:
Daarom vroeg ik het ook, snapte er al niks vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bollie is een manneke, dat gaat niet
Jij paardenneukerquote:
Jij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Karzai het volgende:
Welke mama staat er nu in de kamer de dansen met haar kroost?
Wut?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
ToT vuige slet. Jij was dat dus op de kinderboerderij.
Wattes?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet hierbij altijd aan die parodie denken met "Sla een Turk op de grond......"
Haha, die was ik vergeten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet hierbij altijd aan die parodie denken met "Sla een Turk op de grond......"
Hehe die had ik een keer opgezet in de Schilderswijk in Den-Haag (snoeihard) toen ik er doorheen reed met de auto.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn kroost lacht me keihard uit als ik hierop ga dansenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Karzai het volgende:
Welke mama staat er nu in de kamer de dansen met haar kroost?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe die had ik een keer opgezet in de Schilderswijk in Den-Haag (snoeihard) toen ik er doorheen reed met de auto.
Allemaal van die kk Turken achter onze auto aanrennen!
Heldquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe die had ik een keer opgezet in de Schilderswijk in Den-Haag (snoeihard) toen ik er doorheen reed met de auto.
Allemaal van die kk Turken achter onze auto aanrennen!
En terechtquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kroost lacht me keihard uit als ik hierop ga dansen
Nee leraren vinden het nooit als je ze op hun fouten wijstquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat denken jullie?
Zal de school van mijn zoon het op prijs stellen als ik ze wijs op alle schrijf- en taalfouten die ze in het TSO informatieboekje hebben staan?
Is het zo erg dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat denken jullie?
Zal de school van mijn zoon het op prijs stellen als ik ze wijs op alle schrijf- en taalfouten die ze in het TSO informatieboekje hebben staan?
Misschien kunnen ze je aan een baan helpen als lerares Nederlandsquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat denken jullie?
Ik betrapte mezelf er net tijdens het werken er op dat ik Fout ventje aan het neuriën wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Karzai het volgende:
Aanstekelijk nummertje, echt zo eentje die in je hoofd blijft zitten dit sta je opeens in de rij bij de supermarkt te neurieen. Onderbewust natuurlijk
Ze hebben ook nooit humor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee leraren vinden het nooit als je ze op hun fouten wijst
Dikke ouch!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er net tijdens het werken er op dat ik Fout ventje aan het neuriën was![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat denken jullie?
Mooi even op wijzen dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee leraren vinden het nooit als je ze op hun fouten wijst
'u kind'quote:
Ik vind het heel dramatisch dat een school dit soort fouten maakt in een informatie boekjequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je aan een baan helpen als lerares Nederlands
Win-Win situatie.
Leuk tochquote:
Oh dat is wel heel erg ja. Ik zou een email sturen inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi even op wijzen dus
[..]
'u kind'
'wordt gebeldt'
'wanneer ouders 's ochtend'
En ik ben pas op pagina 1 van de 6
[..]
Ik vind het heel dramatisch dat een school dit soort fouten maakt in een informatie boekje
[..]
Leuk toch
Ach mijn zusje doet de PABO en maakt ook gigantisch veel fouten, ook dt fouten etc.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi even op wijzen dus
[..]
'u kind'
'wordt gebeldt'
'wanneer ouders 's ochtend'
En ik ben pas op pagina 1 van de 6
[..]
Ik vind het heel dramatisch dat een school dit soort fouten maakt in een informatie boekje
[..]
Leuk toch
Ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ach mijn zusje doet de PABO en maakt ook gigantisch veel fouten, ook dt fouten etc.
ONZ?quote:
Nah ik ga het anders aanpakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel erg ja. Ik zou een email sturen inderdaad
Dat wil ik wel voor je doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik geen limiet zou hebben, zou ik Ademnood van Linda Roos & Jessica aanvragen
Jullie zijn gewaarschuwdquote:[16:23:51] <Hups> Dat is beyond fout schat
Ja iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef Zokunen het volgende:
Binnenkort ge ik een HEEEL fout nummer draaien
[..]
Jullie zijn gewaarschuwd
ooooohquote:
QFTquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit vind ik echt een tof nummer!
Oh ik vind deze echt geweldigquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit vind ik echt een tof nummer!
Gadver aids. Ik ga niet bij je eten. Bloed in mijn eten mot ik niet.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gadver aids. Ik ga niet bij je eten. Bloed in mijn eten mot ik niet.
Ik wel, ik heb al aids.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gadver aids. Ik ga niet bij je eten. Bloed in mijn eten mot ik niet.
Geil. Maar jij bent resistent toch?quote:
Dan hoef je alsnog niet de F5enquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMDAT IK DACHT DAT DRAAKJE WAS AFGELOPEN
Wat is er erg aan cammen?quote:
Je moest eens wetenquote:
Mooi, dan neem ik Huppel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil alleen Samzz![]()
En Myra
En sharr
Naast Popje-popje, want die heb ik al.
Ik ben te goed voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil alleen Samzz![]()
En Myra
En sharr
Ohja en Foutvis_ en klibo.
Nou ja, dat ligt eraan hequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan hoef je alsnog niet de F5en
[..]
Wat is er erg aan cammen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil alleen Samzz![]()
En Myra
En sharr
Ohja en Foutvis_ en klibo.
Neh, bakvisjesliefde is niet aan mij besteedquote:
Ik ben geen Monoquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je je piem0l laat zien dan doe ik snel screenshot en klik ik je weg hoor
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, bakvisjesliefde is niet aan mij besteed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt een heerser, de persoon die deze aangevraagd heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht vroeger altijd dat dit gezongen werd door een gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat las ik al ergens jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat dit gezongen werd door een gozer
"Working in the market as a check-out girl"...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dit geen gozer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dit echt nooit grappig heh, dat butthead en beavis ofzo
Ditquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij is het ook een bepaald soort slag volk dat dit soort series kijkt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vaak van die langharige WoW spelende en bandshirt dragende stinkhippies.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een bepaald soort slag volk dat dit soort series kijkt.
Dragems dus. Die kent al die zooi waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vaak van die langharige WoW spelende en bandshirt dragende stinkhippies.
quote:
Ik speel geen WoW, mijn haargrens trekt zich steeds verder terug en ik vind Beavis en Butthead top.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vaak van die langharige WoW spelende en bandshirt dragende stinkhippies.
Mooie muziekquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zin om death cab for cutie te luisteren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
Hier is zo'n geile hardcore remix van
langharig tuig alarm ?:Pquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:30 schreef Karzai het volgende:
Corry Konings zo meteen, ik doe even m'n haar los
je bent nog bezig voor "echt" lang haar ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis nog een maar een bescheiden matje, maar toch
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:30 schreef Karzai het volgende:
Corry Konings zo meteen, ik doe even m'n haar los
Eh half 7/7uur?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]nu pas? Hoe laat ga je eten dan?
Lang haar doe even ik niet meer, ik ben momenteel aan het solliciteren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef amvrosios het volgende:
[..]
je bent nog bezig voor "echt" lang haar ?
(No flame intended! in tegendeel zelfs :-P )
Samen kweken ?
Ja we waren net met foutje liedjes bezig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:36 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
ToT
Bericht:
Nee, DIT is fout!
Oh jee....quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef Driepink het volgende:
goeie request gemacht al zeg ik het zelf..
tot zet dan alleen de radio uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |