auw! heb mijn nagel gebrokenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Northside het volgende:
Meisjes zijn slimmer EN hebben een hogere pijngrens!
Gelukkig wil het 80% van de meisjes ook niet dat je dat doet, die 20% rest bestaat uit verzuurde feministen, waarvan 15% rondloopt in korte pittige kapsels, met trendy paars-gifgroene brilmonturen met een vlot joggingspakquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Northside het volgende:
Meisjes zijn slimmer EN hebben een hogere pijngrens!
Wat een superwezens zijn het toch ook, wij mannen kunnen niet anders dan aan hun voeten knielen en ze aanbidden!
ik snap je laatste capslock zin nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar wij persen er een kind uit'
ERKEN JE MEERDERE IN JE ZUS!
JEZUSquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar wij persen er een kind uit'
ERKEN JE MEERDERE IN JE ZUS!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn roeping gevonden.
ja dat dan weer welquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Alcohol kost daar toch een godsvermogen?
Zelf lees ik nooit de Libelle, maar het lijkt mij wel een interessant artikel. Het zelfde zie je ook met die jonge alto's. Eerst alleen maar tegen de massa in gaan, maar als ze de (eind) 20 zijn gepasseerd, wonen ze leuk in een rijtjeshuis met partner en kids.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ergens zit er nog een kern van waarheid in ook, zelfs in deze moderne tijd waarin mannen vrouwen tegemoet komen in het huishouden en een 'papa-dag' houden, zie ik in ieder geval dat toch dat natuurlijkerwijs de meer technische dingen door mannen worden gedaan en de andere huishoudelijke taken door vrouwen. En beiden willen dit ook niet anders.
Een keer in notal bene de libelle bij de snackbar gelezen van wat er van een aantal dolle mina prominenten is terechtgekomen: bijna allemaal hadden een gezin waarbij de man kostwinnaar was en zij het huishouden deed toen de kinderen klein waren![]()
Emancipatie is leuk als je geen kinderen wilt en anders totdat je ze hebt, een stel vrouwen die ik ken kiezen uiteindelijk toch voor het vadertje en moedertje spelen. Niks mis mee maar je kan niet èn een full time carrière hebben en full time moedertje spelen, da's niet de schuld van de mannen, er zitten nu eenmaal een beperkt aantal uren in een dag![]()
Damn wat een serieus verhaal voor in KLB![]()
Bij Topchef merk ik daar anders vrij weinig van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Al die feministen die meteen bij zo'n nietszeggend passief-observerend onderzoek uit de kast komen en elke mogelijkheid om de man te bashen meteen aangrijpen.
Ga koken dames, daar zijn jullie nóg beter in.
Royal sadness.
Wat alleen maar meer bewijst dat mannen een stuk meer kunnen dan van ze gedacht wordt, als ze maar willen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij Topchef merk ik daar anders vrij weinig van.
Dat zijn vrouwen, geen feministen. Feministen zijn "vrouwen" met twee gemuteerde X-chromosomen die hun logisch redeneervermogen heeft aangetast en omgewisseld heeft met verbittering.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij Topchef merk ik daar anders vrij weinig van.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen, geen feministen. Feministen zijn "vrouwen" met twee gemuteerde X-chromosomen die hun logisch redeneervermogen heeft aangetast en omgewisseld heeft met verbittering.
En toch... als je bij Pokemon kiest voor een jongen en je kiest een watertype, moet je het later opnemen tegen een meisje met grastype of ander types die soberso sterker zijn dan jouquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen, geen feministen. Feministen zijn "vrouwen" met twee gemuteerde X-chromosomen die hun logisch redeneervermogen heeft aangetast en omgewisseld heeft met verbittering.
Pokemon is dan ook japanse manga, daarin zijn jongens altijd sukkels en meisjes helder en slim van geest. Ik snap nu ook waarom depressiviteit meer voorkomt bij meisjes dan bij jongens, met name na de pokemon-generatie: de realiteit moet ze rauw op hun dak vallenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef VGAverzekering het volgende:
[..]
En toch... als je bij Pokemon kiest voor een jongen en je kiest een watertype, moet je het later opnemen tegen een meisje met grastype of ander types die soberso sterker zijn dan jou
Dat was bij Ruby, Sapphire en Emerald zo, weet niet hoe het nu zit...
idd. hoorde pas nog zoiets dat vrouwen het beter doen met de hedendaagse scholing omdat deze meer gericht is op de kwaliteiten waar hun goed in zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er zijn hier tal van onderzoeken gedaan, gemiddeld gezien loopt het ver uit elkaar, uiteraard heb je uitschieters bij beide geslachten. Verder zijn er dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen omdat dat hersengebied nu eenmaal beter ontwikkeld is, bijvoorbeeld zichzelf verbaal uitdrukken. Mannen daarentegen hebben weer een beter ruimtelijk inzicht.
Verder geloof ik ook niet dat mensen goed in staat zijn intelligentie te meten en te beoordelen, het is weleens voorgekomen dat iemand die als kind voor dikke dombo werd versleten een universitaire opleiding heeft afgerond en daarna nog gepromoveerd is ook.
Samenvatting: dit soort onderzoekjes =
Jij kent je plaats!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef netflanders het volgende:
Mannen doen veel, veel moeilijkere studies. Derhalve kan je deze twee niet direct vergelijken. Daarbij blijkt dat voor iedere hoogbegaafde vrouw, er 5 hoogbegaafde mannen zijn.
Wat zeik je nou, vrouwelijke tandartsenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Al die feministen die meteen bij zo'n nietszeggend passief-observerend onderzoek uit de kast komen en elke mogelijkheid om de man te bashen meteen aangrijpen.
Ga koken dames, daar zijn jullie nóg beter in.
Royal sadness.
Wat heb je daar nou weer aan, vrouwelijke masseurs daarentegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Wat zeik je nou, vrouwelijke tandartsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |