Lekker veel steun.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hopenlijk dit maar moet nog eventjes doorsparen:
[ afbeelding ]
Doet er niet toe, het is hipquote:
Is dit serieus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Top:
Polo's, Hollister shirts, Houthakkersoverhemden.
Bottom:
Khaki kleurige korte broek, donkerblauwe, grijze.
Feet:
Allstars en moet nog schoenen halen.
Waarom zou het niet serieus zijn?quote:
houthakkersoverhemd? Pics? XDquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom zou het niet serieus zijn?
@ts
Een driekwartsbroek vind ik persoonlijk niet zo bij mannen, een korte broek is leuker.
knielange korte broeken, sowieso niet van spijkerstof.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef Dae1337 het volgende:
Dag, ik ben een man dus het is vooral bedoeld aan mannen, maar vrouwen mogen natuurlijk ook tips uitwisselen!
Ik ben totaal niet modebewust, en het interesseert me ook niet veel, maar toch wil ik er niet bijlopen met kleding die gewoon totaal niet kan, daarom zou ik graag willen weten wat voor kleren jullie dit zomerseizoen willen gaan aanschaffen.
Paar vraagies..
Driekwartsbroek?
V-Hals??
Prints??
Jeans donker/licht, denim of andere assecoires??
Voor korte broeken dacht ik gewoon aan licht spijkerstof, dat kan altijd wel volgesmij..
Natuurlijk ben ik niet iemand die blind de laatste mode volgt, ik probeer altijd een beetje een eigen stijl te krijgen.
Laat maar zien wat jullie in gedachten hebben!
'bout the same.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:13 schreef Moffol het volgende:
T-shirts: V-hals, polo's, houthakkersoverhemd, shirt met basic zwartwit print.
Korte broek: Lichte spijkerstof, khaki en zand kleur.
Schoenen: Allstars, Vans en Clarks.
Aah die zijn inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:42 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort ff naar oberhousen de hollister plunderen
Sowieso kleding met strakkere pasvorm (niet te strak, das gayquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:05 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Aah die zijn inderdaad wel leuk
Wat zijn verder leuke broeken. kort/lang. Pics graag k ken al die termen niet xD
En wat voor korte broeken dan? Ik vind spijkerstof niet erg leuk maar die lichtere kleuren, beige enzo, vind ik erg ouderwets en net staan.. Natuurlijk bepaal jij niet wat ik ga kopen ofzo maar gewoon een beetje advies is altijd leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef boskameel het volgende:
[..]
Sowieso kleding met strakkere pasvorm (niet te strak, das gay). Draag zelf altijd broeken met strakkere fit. Geen skinny, maar net iets ruimer vallend. Tapered fit heet dat dacht ik. Verder draag ik 95% v/d tijd chucks eronder.
baasquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
knielange korte broeken, sowieso niet van spijkerstof.
GEEN goedkope v halsjes, misschien een mooie van denham of boss ofzo
RL(short en longsleve)/SI(alleen jumper polo's)/CPcompany polo's
lyle and scott henleys
zonnenbril weet ik nog niet
schoenen: samba's/forest hills
g-shock/tw-steel horloge
armani zwembroek
slippers weet ik nog niet
en denk nog 2-3 van die dunne overhemden bij de h&m kopen maar dan een maat te groot.
Ik zie je vaak o.a. Stone Island, Lyle & Scott en CP Company noemen in verschillende topics, maar draag je deze merken ook daadwerkelijk zelf, of is het een beetje day dreaming wat je graag zou willen dragen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
lyle and scott henleys
zonnenbril weet ik nog niet
schoenen: samba's/forest hills
g-shock/tw-steel horloge
armani zwembroek
slippers weet ik nog niet
en denk nog 2-3 van die dunne overhemden bij de h&m kopen maar dan een maat te groot.
Als hij dit ingevult heeft, is er geen advies meer nodig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:28 schreef n8n het volgende:
Voor advies: hoe oud ben je? wat zijn je interesses? wat is je budget? wat vind je mooi?
Nou mooi opgelost danquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Als hij dit ingevult heeft, is er geen advies meer nodig.
Ik denk dat ik er al een beetje uit ben wat ik wil, ik weet alleen nog niet wat voor korte broeken leuk zijn deze zomer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:28 schreef n8n het volgende:
Voor advies: hoe oud ben je? wat zijn je interesses? wat is je budget? wat vind je mooi?
als het maar niet voorbij je knieën komt, klassieke foutquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:23 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er al een beetje uit ben wat ik wil, ik weet alleen nog niet wat voor korte broeken leuk zijn deze zomer.
Da's lastig als je benen niet zo lang zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:10 schreef n8n het volgende:
[..]
als het maar niet voorbij je knieën komt, klassieke fout
Dan zet je de schaar er inquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Da's lastig als je benen niet zo lang zijn!
http://www.oakley.com/dealersquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Dunno of dit helemaal de goeie plek is, maar weet iemand een nederlandse winkel waar ze kleren van het merk Oakley (oa van de zonnebrillen) verkopen? Vindt dat ze mooie shirts en tees hebben in felle kleuren voor de zomer dus vandaar. Heb nu wat bij hun webshop besteld maar dat komt dus uit GB. En zou toch ook wel wat willen passen.
Ik zie allemaal vinkjes staan, dacht dat het daarmee zou lukken. Wellicht weten ze het bij een van de winkels bij jou in de buurt, zou ff bellen dan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:42 schreef hoogvlieger het volgende:
al gedaan, maar dat zijn winkel waar ze alleen maar de fiets, surf of snowboard kleding verkopen. Zoek winkels waar ze ook gewoon casual kleren verkopen
Lekker casual. Maar vind SI polo's maar niks eigenlijk, Lyle wel vet idd en CP ook sommige.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
lyle and scott henleys
Die Y-necks vind ik echt zoo lelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef T_Fuff het volgende:
Simpele V-hals shirts, y-neck, notch nek etc.
Houthakkers blouse
Korte broek, zand,groen, beige, ruitjes, noem het maar,
Birkenstocks/allstars/red wings boat shoe
zoiets.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:22 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Die Y-necks vind ik echt zoo lelijk.
Waar haal je tegenwoordig strohoedjes vandaan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:27 schreef n8n het volgende:
Strohoedjes
Spijkerjassen, met en zonder mouwen. (houthakkers)Hemden
'Housewife-beater' onderhemden, (verknipte) katoenen shirtjes
70's sportbroekjes, kniehoge broeken met opgerolde pijpen
Witte onderbroeken en sokken
Vans, leren instappers, Chucks, Oude Adidasjes, Leren herenschoenen
hoedenwinkel, Utrecht zit er een in centrumquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef d1ce het volgende:
[..]
Waar haal je tegenwoordig strohoedjes vandaan?
Jonge, een v-hals wordt al wel honderd jaar gedragen hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 17:40 schreef Dae1337 het volgende:
Net naar de winkels geweest, opzich redelijk geslaagd zal later vandaag foto's neerzetten. Voor het eerst een V-hals is wel erg wennen, ik vind het nl. iets kakkerigs/homo hebben terwijl ik dat totaal niet ben, eerder homofoob
Ik weet niet of ik wel morgen naar school wil hiermee, eerst miss ff voor mezelf laten wennen XD
Het is niet zo'n diepe trouwens..
weet ik maar het is erg wennenquote:Op zondag 3 april 2011 17:54 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jonge, een v-hals wordt al wel honderd jaar gedragen hoor.
ik draag het wel maar het is niet alsof ik alleen maar si en cp company koop. si jassen zijn bv onbetaalbaar. L&S is niet eens zo heel duur, beetje dezelfde prijsklasse als replay/diesel. heb eergister ook gewoon 2 overhemden bij de h&m gehaald.(niet van de kk lelijke houthakkers dingen natuurlijk, dat mensen dat overhemden durven te noemen snap ik nog steeds niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zie je vaak o.a. Stone Island, Lyle & Scott en CP Company noemen in verschillende topics, maar draag je deze merken ook daadwerkelijk zelf, of is het een beetje day dreaming wat je graag zou willen dragen?
Dit, alleen leef ik in de zomer in dit soort broeken.quote:Op maandag 4 april 2011 01:09 schreef Zyzz het volgende:
Broekje van Gold's Gym + slippers
En 's avonds als het wat afkoelt tank-top erbij.
Dit komen over je knieën zeker? Dan lijken je benen een stuk kleiner, of je moet net de wheels hebben van Tom Platzquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dit, alleen leef ik in de zomer in dit soort broeken.
[ afbeelding ]
Voor de rest shirtje en slippertjes.
Je moet die glimmende korte van Dior hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Dit komen over je knieën zeker? Dan lijken je benen een stuk kleiner, of je moet net de wheels hebben van Tom Platz
ja komen over je knieën, maar zitten zooooooo lekker.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Dit komen over je knieën zeker? Dan lijken je benen een stuk kleiner, of je moet net de wheels hebben van Tom Platz
ik let niet echt op wat nu deze zomer helemaal hip is.quote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef Kielse het volgende:
Wat voor shorts zijn komende zomer in de mode eigenlijk?
Die je knieschijf bedekken:http://www.asos.com/Jack-(...)20&sort=-1&clr=Camel
Of van die super korte tot boven je knieschijven?
Ditquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef Kielse het volgende:
Wat voor shorts zijn komende zomer in de mode eigenlijk?
Die je knieschijf bedekken:http://www.asos.com/Jack-(...)20&sort=-1&clr=Camel
Of van die super korte tot boven je knieschijven?
Sounds verrry good to me.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:13 schreef Moffol het volgende:
T-shirts: V-hals, polo's, houthakkersoverhemd, shirt met basic zwartwit print.
Korte broek: Lichte spijkerstof, khaki en zand kleur.
Schoenen: Allstars, Vans en Clarks.
l&s, rl, lacoste, pengiun, wel de getailleerde kopen anders krijg je zo'n oude-man-op-de-golfbaan-uitstralingquote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een of meerdere polootjes aanschaffen. Maar wat is aan polo's nou een beetje tof? Heb nog niet veel moois gezien
Ligt er net aan wat je er verder bij draagt, het was immers een Tennisser. Volgens mij bestaat dat beeld ook alleen in Nederland en Engeland (Hooligans)quote:
Kan bestquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Ligt er net aan wat je er verder bij draagt, het was immers een Tennisser. Volgens mij bestaat dat beeld ook alleen in Nederland en Engeland (Hooligans)![]()
Ralph Lauren custom fit.quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een of meerdere polootjes aanschaffen. Maar wat is aan polo's nou een beetje tof? Heb nog niet veel moois gezien
vanwege die vooroordelen draag ik ze ook niet meer, tommy gaat wel, zolang het maar die dingen zijn met dat kleine rood witte logo'tje op de borst en niet die lelijke dingen die ze bij de open 32 en consorten verkopen(in lelijke kitsch letters tommy hilfiger op gestikt)quote:
Juistquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Agentperry het volgende:
[..]
vanwege die vooroordelen draag ik ze ook niet meer, tommy gaat wel, zolang het maar die dingen zijn met dat kleine rood witte logo'tje op de borst en niet die lelijke dingen die ze bij de open 32 en consorten verkopen(in lelijke kitsch letters tommy hilfiger op gestikt)
ik vind rl juist DE standaard voor polo'squote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist
Er zit wel een Hilfiger store in Groningen - maar eens langslopen. Ik vind inderdaad die vage stiksels en troep niks. RL ook niet wat betreft die polopaarden erop.
ik draag niet alleen maar merkkleding ik ga ook gewoon naar de h en m of zara om een berg tees/tanktops in te slaan. maar dat zijn dan van die standaard dingen, heeft niet echt zin om dat hier te postenquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom nu toch altijd 100% merkkleding? Dat is voor popie-jopies.Ik neem alleen merkkleding als het in de uitverkoop is. En niet omdat ik geen centen heb, maar omdat ik voor goedkoop ook leuk spul kan krijgen. En als ik eens merkkleding heb, krijg ik van niemand complimenten, dus...
Ik draag gewoon fijne shirts, liefst zomerkleurige polo's en lange/knie spijkerbroeken, donkerblauw.
Niemand heeft daar wat over gezegd. Gewoon Polo by Ralph Lauren in klassieke kleuren.quote:
Opdruk vind ik maar niks.quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef HenkvonAnnie het volgende:
RL is prima, vind persoonlijk State of Art, La Martina (is wel wat verpauperd de laatste jaren), Paul&Shark en Tommy ook erg mooi. Polo's in frisse kleuren met leuke opdruk van goede kwaliteit.
Walgelijk ja.quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Staat lekker sportief, moet natuurlijk ook wel je stijl zijn. Ik zag bijvoorbeeld laatst een jongen met een overhemd met hoge boord, die er een erg wijde broek bij aan
had, Nike Air Max droeg en 2 oorbellen met diamanten in had. Beetje een rare combinatie
herkenbaar, vmbo'ers die netjes gekleed willen gaan. al doen ze nog zo hun best dan gaat het vaak nog fout door subtiele details, bijvoorbeeld een witte riem, knoopjes te ver open, overhemd niet in de broek, goedkoop oozoo horloge of vans.quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Staat lekker sportief, moet natuurlijk ook wel je stijl zijn. Ik zag bijvoorbeeld laatst een jongen met een overhemd met hoge boord, die er een erg wijde broek bij aan had, Nike Air Max droeg en 2 oorbellen met diamanten in had. Beetje een rare combinatie
voor die merken voel ik me toch echt te jong.quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef HenkvonAnnie het volgende:
RL is prima, vind persoonlijk State of Art, La Martina (is wel wat verpauperd de laatste jaren), Paul&Shark en Tommy ook erg mooi. Polo's in frisse kleuren met leuke opdruk van goede kwaliteit.
eigenlijk is dat ook al iets té.quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef Agentperry het volgende:
opdrukken op polo's vind ik ook niet chill
bedoel je zoiets, die rugby polo's
[ afbeelding ]
ik had het eigenlijk ook niet tegen jou, ik vind dit ook al te veel, ik wil gewoon 1 klein logotjequote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
eigenlijk is dat ook al iets té.
Eigenlijk wil ik nog wel een strakke Lacoste polo.
Ligt er ook een beetje aan wat je ervan koopt en hoe je het combineert. Sommige kleren van deze merken zijn inderdaad nogal aan de oubollige kant, juist daarom kies ik vaak voor de shirts met wat meer opdruk.quote:Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef Agentperry het volgende:
state of art en la martina hebben dat idd ook meer, maar ik vind dat altijd zo'n 40+ merken
Jawel.quote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef Agentperry het volgende:
daarmee ga je toch niet naar school of naar de stad?
ga je dan niet naar school? want zonder shirt kom je bij ons op de uni echt niet binnen. stad kan ik me nog voorstellen als je een wifebeater aantrekt ja.quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Jawel.
En als het warm genoeg is zonder tanktop.
Making bitches cum
Wifebeater?quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ga je dan niet naar school? want zonder shirt kom je bij ons op de uni echt niet binnen. stad kan ik me nog voorstellen als je een wifebeater aantrekt ja.
en making bitches cum????
denk dat je come bedoelt anders krijgen we hele vreemde taferelen
quote:
Moet je even bij de Store Locator op hun site kijken, ik heb er eentje in Eindhoven en Tilburg gekocht. Grote golfwinkels hebben ze vaak en ze kosten meestal 60-80 euro. Maar de pasvorm en kleuren zijn geweldig. Ideaal voor lange slanke mannenquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Even gegoogled. Waar koop je die shit?
maar vinden ze dat op jouw school geen probleem dan?quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Zyzz het volgende:
Ow, hangt ervan af hoe warm het is. Als het warm genoeg is alleen Gold's broekje + slippers
School begint pas in september.quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Agentperry het volgende:
[..]
maar vinden ze dat op jouw school geen probleem dan?
Volgende keer in je badjas gaanquote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef Zyzz het volgende:
[..]
School begint pas in september.Heb nu nog geen opleiding.
Maar vorig jaar tijdens mijn opleiding werd ik daar wel op aangesproken door m'n mentor, kwam toen in een zwembroek + tanktop + slippers + nektasje op school.
Hij zei dat het een school is ipv strand.
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Geen slippers!!!!!!!!!!!!!!! De rest is hartstikke leuk maar please...Mannen met slippers kan ECHT niet!!!!!! Daar is een speciaal topic voor gemaakt!quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort apparaten met een shirt of effen overhemd erop en slippers.
Edit: Of gewoon een zwembroek uiteraard.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:54 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Geen slippers!!!!!!!!!!!!!!! De rest is hartstikke leuk maar please...Mannen met slippers kan ECHT niet!!!!!! Daar is een speciaal topic voor gemaakt!
Die zijn er welquote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef don-diablo het volgende:
Ik draag in en om het huis eig alleen slippers. Als ik ergens heen ga (muv het strand) heb ik altijd wel schoenen aan. Heb nog geen slippers kunnen vinden die mooi genoeg zijn om ergens mee heen te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |