GTA4 vond ik echt de slechtste GTA die er is, moet nog maar zien of V tof wordt, dan wacht ik eerder op Saint's Row 3.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef rival het volgende:
er is maar 1 game die het wachten waard is, GTAV
nou oke, 2, MW3 ook wel een beetje
GTA ging na 2 hard achteruit tbhquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef rival het volgende:
er is maar 1 game die het wachten waard is, GTAV
nou oke, 2, MW3 ook wel een beetje
Vice City is de beste.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GTA ging na 2 hard achteruit tbh
Wat jij wil.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden. Mag ik het dan afvegen, of heb je liever dat het rechtstreeks uit mijn neus wordt aangebracht?
[..]
Same. *klikklikklikklikklik*
Als ik iets niet heb dan is het wel geduldquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh? Ik helemaal niet, heb een eindeloos geduld.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh? Ik helemaal niet, heb een eindeloos geduld.
Neh, GTA2 (dus nog top-down) is de beste. In 3D vond ik het maar kut besturen. GTA2 mp was gewoon extreem lachenquote:
Eens, die hele sfeer was gewoon top.quote:
Ja was ook tof, maar die heb ik stukken minder gespeeld om wat voor reden dan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eens, die hele sfeer was gewoon top.
Maar heb van San Andreas ook wel genoten.
Beetje de stoere neger uithangen.
Ik vond 4 ook niet zo super.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja was ook tof, maar die heb ik stukken minder gespeeld om wat voor reden dan ook.
GTA4 vond ik iig tegenvallen, veel te serieus geworden.
Nah ik vind GTA4 qua gameplay een achteruitgang, je kunt veel minder aankloten dan in VC of SA.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
de sfeer zeker... maar kwa gameplay wordt het steeds beter toch.... ik vind alle delen top!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Als we hier zo gaan doen, ga ik wel in een hoekje met mezelf zitten spelen hoor.
We kunnen het ook over foundation hebben. Of de kapper. Ofquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Als we hier zo gaan doen, ga ik wel in een hoekje met mezelf zitten spelen hoor.
Doeiquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |