GTA4 vond ik echt de slechtste GTA die er is, moet nog maar zien of V tof wordt, dan wacht ik eerder op Saint's Row 3.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef rival het volgende:
er is maar 1 game die het wachten waard is, GTAV
nou oke, 2, MW3 ook wel een beetje
GTA ging na 2 hard achteruit tbhquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef rival het volgende:
er is maar 1 game die het wachten waard is, GTAV
nou oke, 2, MW3 ook wel een beetje
Vice City is de beste.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GTA ging na 2 hard achteruit tbh
Wat jij wil.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden. Mag ik het dan afvegen, of heb je liever dat het rechtstreeks uit mijn neus wordt aangebracht?
[..]
Same. *klikklikklikklikklik*
Als ik iets niet heb dan is het wel geduldquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh? Ik helemaal niet, heb een eindeloos geduld.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh? Ik helemaal niet, heb een eindeloos geduld.
Neh, GTA2 (dus nog top-down) is de beste. In 3D vond ik het maar kut besturen. GTA2 mp was gewoon extreem lachenquote:
Eens, die hele sfeer was gewoon top.quote:
Ja was ook tof, maar die heb ik stukken minder gespeeld om wat voor reden dan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eens, die hele sfeer was gewoon top.
Maar heb van San Andreas ook wel genoten.
Beetje de stoere neger uithangen.
Ik vond 4 ook niet zo super.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja was ook tof, maar die heb ik stukken minder gespeeld om wat voor reden dan ook.
GTA4 vond ik iig tegenvallen, veel te serieus geworden.
Nah ik vind GTA4 qua gameplay een achteruitgang, je kunt veel minder aankloten dan in VC of SA.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
de sfeer zeker... maar kwa gameplay wordt het steeds beter toch.... ik vind alle delen top!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Als we hier zo gaan doen, ga ik wel in een hoekje met mezelf zitten spelen hoor.
We kunnen het ook over foundation hebben. Of de kapper. Ofquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Als we hier zo gaan doen, ga ik wel in een hoekje met mezelf zitten spelen hoor.
Doeiquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Geil !quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Dat zou wel heel vrouwelijk zijn. Ik weet niet of ik dat aankan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
We kunnen het ook over foundation hebben. Of de kapper. OfPeuter
Ik game nog altijd bijna dagelijks, meeste op de 360/PS3, en soms ook nog op de PC.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Anywayz, gamen
Hoewel ik de laatste tijd alleen maar suffe spelletjes op FB speel
Ik probeer ook m'n vrouwelijkheid maar wat op te trekken nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vrouwelijk zijn. Ik weet niet of ik dat aankan.
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer ook m'n vrouwelijkheid maar wat op te trekken nu
Ik miste serieus een letter bij de eerste keer lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer ook m'n vrouwelijkheid maar wat op te trekken nu
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik miste serieus een letter bij de eerste keer lezen
Ik heb niet m'n meest charmante dag vandaagquote:
Rekken ipv trekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet m'n meest charmante dag vandaag
Heb helaas weinig tijd, maar ga wel 1 kamer omtoveren tot gameskamer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik game nog altijd bijna dagelijks, meeste op de 360/PS3, en soms ook nog op de PC.
Het is hier ook maar max. een uurtje ofzo hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb helaas weinig tijd, maar ga wel 1 kamer omtoveren tot gameskamer.
Dat vind ik vaak dus kut, kom ik vaak niet lekker in een spelquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is hier ook maar max. een uurtje ofzo hoor.
quote:
Eerste heb ik heel veel gespeeld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Watertornado het volgende:
Ikzelf vond GTA 3 het meest verslavend en gaaf. Alhoewel de eerste ook enorm gaaf was.
Nee, ik ben serieus iemand met veel geduld. Geen grappen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Ongeduldige ikke kan me niet voorstellen hoe dat is, geduldig zijn.
PS2 en Wii heb ik thuis. Maar die zijn al lange tijd niet meer aangesloten. Ik hou het bij een paar soorten games merk ik. En die zijn nog steeds het beste te spelen op de PC (turn-based, rts, heel af en toe een fps en spaceflightsims)quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik game nog altijd bijna dagelijks, meeste op de 360/PS3, en soms ook nog op de PC.
is er enige kans dat je resistance 2 of army of two speelt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik game echt nooit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak dus kut, kom ik vaak niet lekker in een spel
Army of 2 hier, wel 40th day dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef ramakandra het volgende:
[..]
is er enige kans dat je resistance 2 of army of two speelt?
Beetje jammer dat gamesverslaving vaak veel groter wordt gemaakt dan dat het is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik game echt nooit.
Ik wel laatst iemand gesproken die een boek heeft geschreven over games en de verslaving daarvan. Was wel interessant.
Daar kan ik niet over oordelen, ik heb het boek niet gelezen enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje jammer dat gamesverslaving vaak veel groter wordt gemaakt dan dat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |