GTA4 vond ik echt de slechtste GTA die er is, moet nog maar zien of V tof wordt, dan wacht ik eerder op Saint's Row 3.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef rival het volgende:
er is maar 1 game die het wachten waard is, GTAV
nou oke, 2, MW3 ook wel een beetje
GTA ging na 2 hard achteruit tbhquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef rival het volgende:
er is maar 1 game die het wachten waard is, GTAV
nou oke, 2, MW3 ook wel een beetje
Vice City is de beste.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GTA ging na 2 hard achteruit tbh
Wat jij wil.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden. Mag ik het dan afvegen, of heb je liever dat het rechtstreeks uit mijn neus wordt aangebracht?
[..]
Same. *klikklikklikklikklik*
Als ik iets niet heb dan is het wel geduldquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh? Ik helemaal niet, heb een eindeloos geduld.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh? Ik helemaal niet, heb een eindeloos geduld.
Neh, GTA2 (dus nog top-down) is de beste. In 3D vond ik het maar kut besturen. GTA2 mp was gewoon extreem lachenquote:
Eens, die hele sfeer was gewoon top.quote:
Ja was ook tof, maar die heb ik stukken minder gespeeld om wat voor reden dan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eens, die hele sfeer was gewoon top.
Maar heb van San Andreas ook wel genoten.
Beetje de stoere neger uithangen.
Ik vond 4 ook niet zo super.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja was ook tof, maar die heb ik stukken minder gespeeld om wat voor reden dan ook.
GTA4 vond ik iig tegenvallen, veel te serieus geworden.
Nah ik vind GTA4 qua gameplay een achteruitgang, je kunt veel minder aankloten dan in VC of SA.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
de sfeer zeker... maar kwa gameplay wordt het steeds beter toch.... ik vind alle delen top!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Als we hier zo gaan doen, ga ik wel in een hoekje met mezelf zitten spelen hoor.
We kunnen het ook over foundation hebben. Of de kapper. Ofquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Als we hier zo gaan doen, ga ik wel in een hoekje met mezelf zitten spelen hoor.
Doeiquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Geil !quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
Dat zou wel heel vrouwelijk zijn. Ik weet niet of ik dat aankan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
We kunnen het ook over foundation hebben. Of de kapper. OfPeuter
Ik game nog altijd bijna dagelijks, meeste op de 360/PS3, en soms ook nog op de PC.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Anywayz, gamen
Hoewel ik de laatste tijd alleen maar suffe spelletjes op FB speel
Ik probeer ook m'n vrouwelijkheid maar wat op te trekken nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vrouwelijk zijn. Ik weet niet of ik dat aankan.
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer ook m'n vrouwelijkheid maar wat op te trekken nu
Ik miste serieus een letter bij de eerste keer lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer ook m'n vrouwelijkheid maar wat op te trekken nu
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik miste serieus een letter bij de eerste keer lezen
Ik heb niet m'n meest charmante dag vandaagquote:
Rekken ipv trekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet m'n meest charmante dag vandaag
Heb helaas weinig tijd, maar ga wel 1 kamer omtoveren tot gameskamer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik game nog altijd bijna dagelijks, meeste op de 360/PS3, en soms ook nog op de PC.
Het is hier ook maar max. een uurtje ofzo hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb helaas weinig tijd, maar ga wel 1 kamer omtoveren tot gameskamer.
Dat vind ik vaak dus kut, kom ik vaak niet lekker in een spelquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is hier ook maar max. een uurtje ofzo hoor.
quote:
Eerste heb ik heel veel gespeeld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Watertornado het volgende:
Ikzelf vond GTA 3 het meest verslavend en gaaf. Alhoewel de eerste ook enorm gaaf was.
Nee, ik ben serieus iemand met veel geduld. Geen grappen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Ongeduldige ikke kan me niet voorstellen hoe dat is, geduldig zijn.
PS2 en Wii heb ik thuis. Maar die zijn al lange tijd niet meer aangesloten. Ik hou het bij een paar soorten games merk ik. En die zijn nog steeds het beste te spelen op de PC (turn-based, rts, heel af en toe een fps en spaceflightsims)quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik game nog altijd bijna dagelijks, meeste op de 360/PS3, en soms ook nog op de PC.
is er enige kans dat je resistance 2 of army of two speelt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik game echt nooit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak dus kut, kom ik vaak niet lekker in een spel
Army of 2 hier, wel 40th day dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef ramakandra het volgende:
[..]
is er enige kans dat je resistance 2 of army of two speelt?
Beetje jammer dat gamesverslaving vaak veel groter wordt gemaakt dan dat het is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik game echt nooit.
Ik wel laatst iemand gesproken die een boek heeft geschreven over games en de verslaving daarvan. Was wel interessant.
Daar kan ik niet over oordelen, ik heb het boek niet gelezen enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje jammer dat gamesverslaving vaak veel groter wordt gemaakt dan dat het is.
haha ja das wel de vetste van de 2quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Army of 2 hier, wel 40th day dan.
Beiden niet nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef ramakandra het volgende:
[..]
is er enige kans dat je resistance 2 of army of two speelt?
Moet haast wel toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:13 schreef ramakandra het volgende:
[..]
haha ja das wel de vetste van de 2
is dat nog steeds online te spelen of niet?
Van mij mag je naar huisquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
En waarom mag ik nog niet naar huis?
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een mooie wereld zou het zijn als ik het voor het zeggen had
Wat nou geduld?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Goed, ik ben heus heel geduldig. Maar twee dagen wachten op een very important mailtje duurt me toch wel wat lang.
Ja ja...quote:
Wel met een grote drankvoorraadquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet, dan zou ik in een kelder aan de ketting liggen
Die jullie gisteren nog net buiten mijn bereik wilden zetten... nee ik vertrouw jou niks.quote:
Dat was gisteren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die jullie gisteren nog net buiten mijn bereik wilden zetten... nee ik vertrouw jou niks.
CL, sletje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef ramakandra het volgende:
[..]
omdat er ff over games wordt gepraat?
is al goed sletje![]()
Was jouw Fiësta niet niet doorgegaan omdat je het niet kon betalen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yes, de aankoop van m'n andere auto is erdoor![]()
Nee, omdat het niet goedgekeurd wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was jouw Fiësta niet niet doorgegaan omdat je het niet kon betalen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was gisteren.
Zou wel een hele erge straf voor je zijn dus doe ik maar niet.
Ik ben hartstikke betrouwbaar
Ik een sletje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef ramakandra het volgende:
[..]
omdat er ff over games wordt gepraat?
is al goed sletje![]()
Doe je vertalen voor games?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik een sletje?![]()
En ik werk in de game-industrie, dus ik kan wel wat hebben
Da's lief!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef L-E het volgende:
Mensen die aanbieden om Peuter een nachtje te logeren nemen zodat ik echt bij kan tanken:!
kun je nagaan hoe hard ik heb gewerkt, dat ik dat nu al kan zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
geweest? GEWEEST? En het is nog niet eens 17:00!
Ik begin net!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
geweest? GEWEEST? En het is nog niet eens 17:00!
Is daar veel werk in dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
ben zelf alleen niet zo'n gamer
dikke kalende mannen van 40+?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef L-E het volgende:
Mensen die aanbieden om Peuter een nachtje te logeren nemen zodat ik echt bij kan tanken:!
Te lief! Ik doe het overigens niet, ik slaap 's nachts toch niet, maar het idee is heeeeeeeel lief.quote:
Your base are belong to usquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
ben zelf alleen niet zo'n gamer
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin net!
O nee, de zon schijnt, nog even de stad in
Dacht dat er maar een paar bedrijven zaten in Nederland die dat doen.quote:
Ze zoeken/zochten daar wel mensen, maar ik verhuis liever niet naar het buitenland, laat staan Duitslandquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht dat er maar een paar bedrijven zaten in Nederland die dat doen.
Ook weleens klussen gehad van Nintendo waar je intern voor naar Frankfurt moest?
was ook maar voor te lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik een sletje?![]()
En ik werk in de game-industrie, dus ik kan wel wat hebben
Oh, dat is echt heel goed!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef Yuki het volgende:
Ik had vandaag mijn eerste kwaliteitsmeting (beoordeling) op e-mail.
Er was iets afgekeurd omdat ik een inhoudelijk verkeerd antwoord zou hebben gegeven, maar ik bleek gelijk te hebben.
De norm voor ervaren krachten: 80%
Totaal: 96%
Is dan toch maar tijdelijk geloof ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zoeken/zochten daar wel mensen, maar ik verhuis liever niet naar het buitenland, laat staan Duitsland.
En er zitten in het buitenland ook wat bedrijfjes die de Nederlandse vertalingen doen.
Nou ja, niet. Je hebt vaak geen idee wat je vertaaltquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef L-E het volgende:
CL, hoe ziet dat er dan uit, dat vertalen voor games, als ik vragen mag?
Vertalen lijkt me heel leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, niet. Je hebt vaak geen idee wat je vertaalt. Je krijgt een bestand in word, excel of een vertaalprogramma en daar ga je mee aan de slag. Soms krijg je er afbeeldingen bij, maar als je verder vragen hebt dan stel je die aan de opdrachtgever.
Ik vind Frits geen paardennaamquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
't Paard van m'n vriendin heeft een veulenGiddy-Up, roepnaam Frits, 2 dagen oud
Hengstje van Wup x Lancet, donkerbruin met een kolletje en een witte hoef, verder geen wit
Nee idd, ik heb je gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Royco the Dutch Stallion klinkt ook niet echt
Toch niet echt wat ik me voorstel bij de term stallionquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Viel het mee met mijn paardenhoofd?
Of Vanessa en Priscilla geen poezen-namen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
Zo vinden mensen Escobar vaak geen biggennaam
En daarom is het leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of Vanessa en Priscilla geen poezen-namen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch niet echt wat ik me voorstel bij de term stallion
Wij hopen dat je ons hierbij voldoende hebt geïnformeerd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, hele dikke veer in m'n kont gekregen van m'n senior
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef STING het volgende:
[..]
Wij hopen dat je ons hierbij voldoende hebt geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Singles
Lees ik daar een aanname?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd en wens u nog een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
VerzekeraarBoekhouder
Yuki
E-mail is all about aannamesquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef STING het volgende:
[..]
Lees ik daar een aanname?![]()
En een fijne dag en ook nog eens een vriendelijke groet, is wel erg overdreven.
Alsof je iets hebt goed te maken ofzo
Ik kende ooit mensen die hadden hun enorme Duitse herder 'Poes' genoemd. Dat vind ik leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of Vanessa en Priscilla geen poezen-namen.
Klopt, daarom vraag je dan doorquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
E-mail is all about aannamesKlanten vertellen namelijk nooit precies wat ze willen hebben
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kende ooit mensen die hadden hun enorme Duitse herder 'Poes' genoemd. Dat vind ik leuk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
Ah fuck it, ik vind het mooi geweest na 8,5 uur, ik ga naar huis.
Als je alles uit wil vragen, ben je 6 e-mails verder. Dat is niet productief, worden klanten weer boos om.quote:
Klopt helemaal, in de wat complexere gevallen, bel je ze.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je alles uit wil vragen, ben je 6 e-mails verder. Dat is niet productief, worden klanten weer boos om.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:25 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt helemaal, in de wat complexere gevallen, bel je ze.
Dunequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef stbabylon het volgende:
Mijn poes heet officieel Jessica Atreides Formal Concubine to Duke Leto Atreides... maar dat vond de dierenarts te lang
Ik heb vrijwel alles. Alle boeken, alle computerspellen, de film, de miniseries en een bordspel. Ik mis alleen het kaartspelquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben geen Dune gek, maar vind de boeken wel geweldig
Ben ik weer eens wat vergeten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
Er komt zo iemand hierheen om mij te knuffelen
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
Er komt zo iemand hierheen om mij te knuffelen
Thuisbezorgd.nl. Kost je een euro extra, maar is wel via idealquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef L-E het volgende:
Weten jullie waar ik eten kan bestellen en dan via ideal kan betalen? Ik heb niet zo veel contant geld in huis (en mag dus van de dokter eigenlijk niet te veel doen, dus naar de pin lopen doe ik liever niet - is nogal een end.)
Ah, dat maakt niet uit. Dank je!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl. Kost je een euro extra, maar is wel via ideal
1 keer kan toch wel een keer. Ik heb nog nooit eten besteld. Zo heel zelden ga ik naar de friettent. Maar meestal kook ik gewoon zelf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Aahh, eten besteld. Doe ik eigenlijk nooit omdat ik het te duur vind. Krent he.
AIMP?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:23 schreef Kluts het volgende:
Technoooo hoe heette die mp3player nou die beter was dan Winamp?
Begon het niet met een T?quote:
Oh jezus, zo sta ik ook altijd in winkels. Tot grote ergernis van het daar aanwezige manvolk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Begon het niet met een T?
Ik voel me een beetje als toen ik een router ging kopen ooit en vergeten was welk merk enzo.
"ja, ik weet niet meer hoe het heette, maar hij was blauw met 2 van die stokjes."
Ja, ik zoek dus altijd precies uit thuis al wat ik moet hebben, zeker bij dat soort dingen, zodat ik al weet wat ik wil kopen als ik in de winkel kom. Om te voorkomen dat ze me een oor aannaaien. Hij wist wél wat ik bedoelde, maar het was nogal knullig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh jezus, zo sta ik ook altijd in winkels. Tot grote ergernis van het daar aanwezige manvolk.
hoe kan het kunnen oplichten helpen van een dame nou ergernis opwekken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh jezus, zo sta ik ook altijd in winkels. Tot grote ergernis van het daar aanwezige manvolk.
Nee, het was AIMPquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Begon het niet met een T?
Ik voel me een beetje als toen ik een router ging kopen ooit en vergeten was welk merk enzo.
"ja, ik weet niet meer hoe het heette, maar hij was blauw met 2 van die stokjes."
Oke, dan ben ik misschien in de war.quote:
Nat, eindelijk echt Engels weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik misschien in de war.Maar tnx! Hoe is het in England?
was ik net aan het zoekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Kluts het volgende:
Maarrrrrr... kan AIMP scrobblen met lastfm?
Geen flauw idee. Ik gebruik gewoon winamp. Maar Techno had het over AIMP.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Kluts het volgende:
Maarrrrrr... kan AIMP scrobblen met lastfm?
Ik gebruik al Winamp zolang ik mijn eigen pc heb. Windows Media Player zuigt hard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik gebruik gewoon winamp. Maar Techno had het over AIMP.
idem. alhoewel ik momenteel ook veel VLC gebruik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik al Winamp zolang ik mijn eigen pc heb. Windows Media Player zuigt hard.
Wat nu al?quote:
audio winamp, video vlcquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem. alhoewel ik momenteel ook veel VLC gebruik.
Ja, ik werk 36 uur, dus een keer in de twee weken op vrijdag vrij.quote:
VLC speelt ook echt ALLES af. Ik kijk zelden video op de laptop, maar er zat al een dvdplayer-is iets in wat ook vrijwel alles afspeelt.quote:
met bf:bc2 verg ik nogal veel van m'n pc en ik merk dat het soepeler werkt als ik vlc ipv winamp gebruik. verder idd altijd winamp voor m'n muziekquote:
Dat is wel relaxtquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik werk 36 uur, dus een keer in de twee weken op vrijdag vrij.
Ik werk er vanaf half februari ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel relaxtZo lang werk je daar toch nog niet? Bevalt het een beetje?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk er vanaf half februari ja.Bevalt super!
Oja, jij had ook iets tijdelijks toch? Of is het niet meer tijdelijk?quote:
op papier wel, in de praktijk een stuk minder (personeelsbeleid bedrijf vs. afdelingsbelangen zeg maar)quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, jij had ook iets tijdelijks toch? Of is het niet meer tijdelijk?
Oh, dat is wel beter!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op papier wel, in de praktijk een stuk minder (personeelsbeleid bedrijf vs. afdelingsbelangen zeg maar)
haal maar een pizzaquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wil er iemand koken voor mij vanavond? ben een beetje dodo.. en dood ook wel.
Goed om te horenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk er vanaf half februari ja.Bevalt super!
Ik loop wel weer naar de appie.. Zucht... werk je in 4 dagen 56 uur en nog wil niemand een prakkie voor je maken..quote:
Ik heb hier nog een halve koe voor je liggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik loop wel weer naar de appie.. Zucht... werk je in 4 dagen 56 uur en nog wil niemand een prakkie voor je maken..
Goed zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef L-E het volgende:
Ik heb besloten dat het een stomme actie is van hem. En dat het er verder niet toe doet, want ik ben leuker en verdien beter. En dat ga ik nog heel vaak tegen mezelf zeggen.
Prakkie heb ik nog welquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik loop wel weer naar de appie.. Zucht... werk je in 4 dagen 56 uur en nog wil niemand een prakkie voor je maken..
Ik heb geen idee wat precies de context is, maar het klinkt in de meeste opzichten oke.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef L-E het volgende:
Ik heb besloten dat het een stomme actie is van hem. En dat het er verder niet toe doet, want ik ben leuker en verdien beter. En dat ga ik nog heel vaak tegen mezelf zeggen.
Dat klinkt zoooooooooooooo verleidelijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een halve koe voor je liggen.
OMFG.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef CherryLips het volgende:
omg zit ik op een forum, heeft iemand als forumnaam 'mamavandrie'Gewoon helemaal opgeslokt door de kinderen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga binnenkort maar eens in therapie voor n shopverslaving ofzot loopt n beetje de spuigaten uit
herkenbaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga binnenkort maar eens in therapie voor n shopverslaving ofzot loopt n beetje de spuigaten uit
Verleidelijk he, zo dicht bij het centrumquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
2 jurkjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en gister kwam mn netbook dus binnen had ik die hier al gespamd?![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2 jurkjesmaarja ook n tientje per stuk
en normaal vind ik dat soort jurkjes te duus, hier kan ik jaren mee vooruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maar? Damn
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ja kon t niet laten liggenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2 jurkjesmaarja ook n tientje per stuk
en normaal vind ik dat soort jurkjes te duus, hier kan ik jaren mee vooruit
Die rechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en gister kwam mn netbook dus binnen had ik die hier al gespamd?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
witte strik mag je wel wegdenken he, zat er niet bij oh en voor de volledigheid (feestcollectie 2010 Nieuwprijs links: 120, rechts 90)quote:
Dat ben je ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja kon t niet laten liggen![]()
en ze staan me zowaar ook nog leuk, dan lijk ik zowaar een echt meisje
Die vind ik juist minderquote:
Zonder die strik? Dan linksquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
witte strik mag je wel wegdenken he, zat er niet bij oh en voor de volledigheid (feestcollectie 2010 Nieuwprijs links: 120, rechts 90)
Ik ken een forum waar iedereen zulke namen heeft:quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef CherryLips het volgende:
omg zit ik op een forum, heeft iemand als forumnaam 'mamavandrie'Gewoon helemaal opgeslokt door de kinderen.
ik ook niet vaak dus daarom vond ik dit n leuke gelegenheid om eens zoiets in huis te halen, mocht de gelegenheid zich voor doen heb ik iets in huis en hoef ik niet voor veel meer geld iets geschiktst te kopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ben je ook![]()
Maar mooi hoor! Ik heb ook zulke dingen, maar heb ze nooit aan. Heb nooit een gelegenheid
oudersonlinequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken een forum waar iedereen zulke namen heeft:.
Wanneer spreken we weer eens af dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis nu gewoon een simpele little black dress, altijd fijn om te hebben
Iets met een man die niet meer weet waar zijn prioriteiten liggen. En hoe ik daar klaar mee ben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat precies de context is, maar het klinkt in de meeste opzichten oke.
quote:
Dat is idd onwijs irritant ja. Goede keuze dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Iets met een man die niet meer weet waar zijn prioriteiten liggen. En hoe ik daar klaar mee ben.
Ik vind OUD hier al ergquote:
Onwijs, ik zei het net nog tegen Dev @ msn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Begint het al een beetje te kriebelen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onwijs, ik zei het net nog tegen Dev @ msn.
Ik ga met beetman en vrienden, maar we meeten elkaar daar zeker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Same here! Heb de meesten ook zo lang niet gesproken
Miss Djax!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef Kluts het volgende:
Ik ga met beetman en vrienden, maar we meeten elkaar daar zeker.
Ik ga hoe dan ook naar Miss Djax en Pet Duo.Misschien Vitalic. Verder zie ik wel.
Nee, wat dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
MissTosti, had je gelezen wie mij vanmiddag mailde..?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga met beetman en vrienden, maar we meeten elkaar daar zeker.
Ik ga hoe dan ook naar Miss Djax en Pet Duo.Misschien Vitalic. Verder zie ik wel.
quote:
Idd.quote:
Boomboommotherfuckingboomquote:
Volgens sommige welquote:
Je vergeet een 'boom'quote:
Da's niet erg in zijn gevalquote:
Verkapte oproep?quote:
quote:
Oh ja, dat is hetquote:
Laat maar zitten, niet mijn muziekquote:
Quelle surprisequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat maar zitten, niet mijn muziek
nee, maar ik vergeet soms dat ik ovenschalen met handschoenen eruit moet halen, of in ieder geval iets van doek tussen de vingers en de schaal.. Nu heb ik weer rode vingertjes opgelopenquote:
Dat is een stuk minder leuk dan rode oortjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee, maar ik vergeet soms dat ik ovenschalen met handschoenen eruit moet halen, of in ieder geval iets van doek tussen de vingers en de schaal.. Nu heb ik weer rode vingertjes opgelopen
Sufkutquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, maar ik vergeet soms dat ik ovenschalen met handschoenen eruit moet halen, of in ieder geval iets van doek tussen de vingers en de schaal.. Nu heb ik weer rode vingertjes opgelopen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, met deze vingers blijft het wel een suffe kut ja.. Niets geen vlugge vingeracties meer!
Iedere avond voor het slapengaan.quote:
Probeer er al tijden 1 te vangen, dat lukt wel, maar die wang scheurt iedere keer uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk toch eens aan ons vrouwen!
Beter dan dat boomboom gedoequote:
Hahaquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Probeer er al tijden 1 te vangen, dat lukt wel, maar die wang scheurt iedere keer uit
[ afbeelding ]
quote:
MissTosti, ik ben nog goedkoper dan een breezerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens snuit, ik wist heul niet dat jij een breezahsletje was, met je duckface op je FB foto
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MissTosti, ik ben nog goedkoper dan een breezer
Kopje thee is voldoendequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's goed nieuws voor een arme sloeber als ik
quote:
Way ahead of youquote:
Ik ben al zo verdoemdquote:
Wat wil je doen dan?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de viva wil lezen.
Pics van je kapsel te beoordelingquote:
Ik wil het eigenlijk lang laten groeien, maar het zit nu voor geen meter.quote:
Ah ja, we zitten in hetzelfde schuitje he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk lang laten groeien, maar het zit nu voor geen meter.
En ik moet het weer verven.
quote:
Je kunt alleen afknippen, niet erbij knippenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, we zitten in hetzelfde schuitje he.Gewoon beetje bij laten knippen, heb ik ook gedaan.
Hahaquote:
Nouja zeg.. Doe ik zo m'n bestquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarmee duw je mij eerder over het randje
Om haar over het randje te duwen?quote:
De rand van m'n bed, ja..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om haar over het randje te duwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |