Hostel 1,2 en Rec 1,2 ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Horror
Ik moet er nog steeds een vinden die zo eng/ranzig is dat ik hem afzet
[..]
Meerdere kerenSowieso kan ik 9 van de 10 Tarantino films wel waarderen
Neuh, ben nu mijn mijn geconfisqueerde aan het klotenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je feast al op mn schijf gezet?
Oh en die film van afgelopen weekend wil ik ook hebben![]()
Daar ben ik ook bang voorquote:
Help me herinneren dat ik hem er op zet, heb hem nog op mijn schijf staanquote:[..]
Ik heb hem nog niet gezien
Is echt een aanrader jaquote:
quote:
quote:
Hoe bevalt de bijbehorende MI?quote:
Ik stel me Ez voor in alleen een tutu..........quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is echt een aanrader ja
[..]
[..]
[..]
Hoe bevalt de bijbehorende MI?
Die met die camkutjes site?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ben nu mijn mijn geconfisqueerde aan het kloten
Weet het bijna wel zekerquote:[..]
Daar ben ik ook bang voor
Daar ging mn dagje vrijquote:[..]
Help me herinneren dat ik hem er op zet, heb hem nog op mijn schijf staan
Ik ejaculeerde bij de gedachte dat Royco1 ooit een roze tutu heeft aangehad...quote:
Hostel is tof inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Hostel 1,2 en Rec 1,2 ofzoEn nog één, even zoeken an Amityville horror ofzo
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ejaculeerde bij de gedachte dat Royco1 ooit een roze tutu heeft aangehad...
Die human centipede wil ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hostel is tof inderdaadRec was geen flikker aan, en an Amityville Horror, ja. Het is het net niet zeg maar.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik stel me Ez voor in alleen een tutu..........
Jaquote:
quote:[..]
Daar ging mn dagje vrij
Rec niet? Bespaard me wel tijd om niet te kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hostel is tof inderdaadRec was geen flikker aan, en an Amityville Horror, ja. Het is het net niet zeg maar.
Ja godver, ik kan een hele stapel opnieuw downloaden merk ik alquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Sharr, ik hoor je
[..]
Die human centipede wil ik ook
Je houdt van me en hebt dat heus wel voor me overquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja godver, ik kan een hele stapel opnieuw downloaden merk ik al
Dat ga je toch wel voor mij doen he de 16de?quote:
I Spit On Your Grave, Stephen King's It uiteraard, Fear Dot Com, 13 Ghosts, alle Hellraisers, ehm. Najah, nog wel wat meer, maar die schieten mij niet zo te binnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Rec niet? Bespaard me wel tijd om niet te kijkenWeet jij nog een horror dan die wel tof is?
Ez heeft het druk de 16dequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat ga je toch wel voor mij doen he de 16de?
Hell no.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat ga je toch wel voor mij doen he de 16de?
Ik heb zelfgemaakte horror. Eerste vermoord en martel ik iemand met een vork, daarna zuig ik zijn bloed op en masturbeer in zijn hart wat ik heb opengesneden. Mijn compagnon Piel gaat daarna naar het kerkhof en skullfuckt een lijk. Daarna ejaculeert hij in de kontgat van een dode aziaat. Daarna ontvoeren wij een bejaarden en snijden wij de bejaarde levend open, daarna eten wij stukken vlees er uit. Daarna vermoord ik Piel met een kettingzaag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Rec niet? Bespaard me wel tijd om niet te kijkenWeet jij nog een horror dan die wel tof is?
Die vond ik tegenvallen, heb hem al gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakte horror. Eerste vermoord en martel ik iemand met een vork, daarna zuig ik zijn bloed op en masturbeer in zijn hart wat ik heb opengesneden. Mijn compagnon Piel gaat daarna naar het kerkhof en skullfuckt een lijk. Daarna ejaculeert hij in de kontgat van een dode aziaat. Daarna ontvoeren wij een bejaarden en snijden wij de bejaarde levend open, daarna eten wij stukken vlees er uit. Daarna vermoord ik Piel met een kettingzaag.
Is dat niet heel taai vlees?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakte horror. Eerste vermoord en martel ik iemand met een vork, daarna zuig ik zijn bloed op en masturbeer in zijn hart wat ik heb opengesneden. Mijn compagnon Piel gaat daarna naar het kerkhof en skullfuckt een lijk. Daarna ejaculeert hij in de kontgat van een dode aziaat. Daarna ontvoeren wij een bejaarden en snijden wij de bejaarde levend open, daarna eten wij stukken vlees er uit. Daarna vermoord ik Piel met een kettingzaag.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Die vond ik tegenvallen, heb hem al gezien.
Oh ja, The Fog ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
I Spit On Your Grave, Stephen King's It uiteraard, Fear Dot Com, 13 Ghosts, alle Hellraisers, ehm. Najah, nog wel wat meer, maar die schieten mij niet zo te binnen.
schijnbaar niet:quote:
Bummer..quote:
Lekker eetbaar hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat niet heel taai vlees?
Dan kan je beter een baby pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog niets!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn zoon kaalscheren, over het balkon pissenquote:
En daar is dan weer geen filmmateriaal van?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is nog niets!
Ik heb laatst een gozer vermoord door mijn arm in zijn keel te proppen en zijn stembanden en longen via zijn strot naar buiten te trekken. Toen heb ik hem open gesneden bij zijn buik en heb ik al zijn botten weg gehaald, zodat alleen de huid over bleef. Die huid heb ik vervolgens maandenlang als zomerjas gebruikt. Zijn ingewanden en organen heb ik gebruikt om bij de aardappels te koken. Zo heb ik wekenlang pret gehad van deze klootzak.
Ik heb 4 weken na de moord aangeklopt bij zijn vrouw, toen ik zijn huid als jas nog aan had.
Dat zal haar leren, kuthoer! Ze was net weer aan het bijkomen van zijn dood toen ik met hem al masturberend aan de deur stond
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
Ik moet even kijken of dat nieuwsgroepen nog werkt.Werkt prima, heb er alweer 4 binnen vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Nee, dat kan als bewijs tegen me gebruikt worden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:45 schreef sharr het volgende:
[..]
En daar is dan weer geen filmmateriaal van?
WTF gaat hij allemaal doen joh, wtf..... wtf.... ik zeg je, wtf!!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon kaalscheren, over het balkon pissen, filmen hoe mono op het grasveld schijt, jou verkrachten.
Best druk dacht ik zo
Oh ja en zuipenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:46 schreef NBT het volgende:
[..]
WTF gaat hij allemaal doen joh, wtf..... wtf.... ik zeg je, wtf!!!!!
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je las het meesterlijk voor.
Je bent een talent. Ik ga binnenkort een lange versie schrijven voor je voor in je show
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef Ragboer het volgende:
Fokking baas voorgelezenIk zat echt als een klein kind te luisteren dat door zijn ouders wordt voorgelezen voor het slapen gaan.
Gegarandeerd dat je een natte droom krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef sharr het volgende:
[..]Is goed. Niet te erg, anders ga ik er van over mijn nek.
[..]![]()
Als dit je wordt voorgelezen voor het slapen gaan.. hmm
Ook goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die is wel goed!
Ik geef de eer aan Sharr. Zij mag hem nu voorlezen
vorige week voor het laatst gehoord dus ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:52 schreef ToT het volgende:
Jezus, dit naam heb ik niet meer gehoord sinds ik mijn eerste schaamhaartjes kreeg zeg!
Dude, hier een foto van mij:quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
vorige week voor het laatst gehoord dus ?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, hier een foto van mij:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, hier een foto van mij:
[ afbeelding ]
Heeft sharr een geile stem?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel lekker veel praten aub
Baasquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 weken ban mijn reet, dat was 1 dag
HELDquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 weken ban mijn reet, dat was 1 dag
Dan moet ik toch eens gaan luisteren als zij draait.quote:
Zet nu dan aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eens gaan luisteren als zij draait.
Ik zit op het werk, hier kan ik niet luisteren.quote:
Jammer zeg, nu mis je vieze verhaaltjes van Mono vertelt door Sharrquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, hier kan ik niet luisteren.
Dat was mijn verhaal jeweetquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jammer zeg, nu mis je vieze verhaaltjes van Mono vertelt door Sharr
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jammer zeg, nu mis je vieze verhaaltjes van Mono vertelt door Sharr
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nog wel een filler voor je Sharr
Bummer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry
Vieze verhaaltjes van Patje vertelt door Sharr
[..]
Te laat
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nog wel een filler voor je Sharr
Als het voorlezen ergens naar klinkt vind ik het bestquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:58 schreef ToT het volgende:
Sharr, moet je nog een ranzig verhaal hebben?
Hij kan er niet in voordat jij eruit gaat - That's what she said jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me af of draakje er vanzelf ingaat om 15:00 en ik er dus uitgegooid word, of dat ik doorkan gaan en draakje dan vanzelf erin gaat als ik eruit ga.
Draakje gooit niemand eruit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me af of draakje er vanzelf ingaat om 15:00 en ik er dus uitgegooid word, of dat ik doorkan gaan en draakje dan vanzelf erin gaat als ik eruit ga.
Gisteren zou draakje om 0:00, alleen draaide ik nog even door tot 0:05.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef sharr het volgende:
Laten we eerst heel even kijken of je er uit geknikkerd wordt of niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Als het voorlezen ergens naar klinkt vind ik het best
Hij stond nog op zacht van de fillerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef Ragboer het volgende:
geluidsniveau verschilt ineens wel zeg.
Door koelkast dan, draakje kan dat niet namelijk.quote:
Lezen lezen lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef sharr het volgende:
ToT dm't een Engels verhaal. Serieus, dat gaat een marteling worden om voor te lezen voor mij
hihi, gaarne!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik even uitvogelen of het werkt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:10 schreef Myraela het volgende:
Jij slist zo schattig. Dat deed ik ook toen ik mijn piercing nog had.
Het is toch sed?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:11 schreef Ragboer het volgende:
"thats what she sed"Maar goeien muziek
Staat hier ook allemaal op mijn laptoppie.
Ok ok.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sharr, ik typ nu een pareltje van een topic, kan je die voorlezen?
Niet smerig of wat dan ook.
Je sprak best wel Nederlands uit zeg maarquote:
Dat is cute.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je sprak best wel Nederlands uit zeg maar
Probeer eensquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook ergens. Ik gebruik hem alleen niet.
Hoezo sta ik ineens in die 'lijst'?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
sharr slist niet
toon ook niet
gelukkig niet
HAHAHAHAHA 1 APRILLquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
sharr slist niet
toon ook niet
gelukkig niet
Ik las iets over slissen, ik wist niet over wie het gingquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoezo sta ik ineens in die 'lijst'?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ejaculeer bij elk woord dat Sharr zegt
Ah on that mannerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik las iets over slissen, ik wist niet over wie het ging![]()
Maar ik vind jullie beiden geen slissers. Mensen die slissen moeten geen publieke stemfunctie vervullen.
Wtf is met jou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama is op 1 april jarig. Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe dat geweest moet zijn voor mijn oma toen ze mensen gingen bellen. "Hoi, ik ben bevallen." "HAHAHAAHAHHA 1 APRIL ZEKER!? HAHAHAHA!![]()
"
gheghe, oke veel plezier!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een beetje druk. Maar geen zorgen. Ik ga shoppen. Kusjes.
Sigaretje?quote:
Ghehequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben uitputtend, hoor ik van meer meiden ja.
Écht nieuws, gebracht door de Telegraafquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ligt_Utrecht___.html![]()
![]()
Mensen van de redactie FP aansprekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe krijg ik mijn topic op de frontpage ?
Ik wil dat het meer aandacht krijgt via FOK!
Misschien kan ik financieel iets regelen op die manier ?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe krijg ik mijn topic op de frontpage ?
Ik wil dat het meer aandacht krijgt via FOK!
Misschien kan ik financieel iets regelen op die manier ?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen van de redactie FP aanspreken
ooh kan jij iets regelen Koelkast ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook echt uitgevoerd in 2008, en nu afgerond/gepubliceerd. Ook niet echt vlot.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ligt_Utrecht___.html![]()
![]()
Ik ga morgen weer een kratje halenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
SV ouwe zuuper. Heb net een kratsie gekoch jochie
Heb nog staan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga morgen een kratje halen
Beugels hier.quote:
Goh hé!quote:
Zuipen wat er is. Klaaros. Dat doen alcoholisten. Die gaan niet janken om een biermerk.quote:
Desondanks, ik drink geen Grolschquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zuipen wat er is. Klaaros. Dat doen alcoholisten. Die gaan niet janken om een biermerk.
Als ik thuis kom ga ik er echt wel 1 nemen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil bier brouwen, maar mijn pakket is "afgegeven op nummer 15".
ER IS HIER GEEN NUMMER 15 IN DE BUURT
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
Is dat zo'n grote emmer enzo? Zo'n bierpakket? Wil ik ook nog wel eens doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
Die heb ik al, ik heb al eens bier gebrouwen. Nu extra accessoires die ik nog miste, schoonmaakmiddel etc.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is dat zo'n grote emmer enzo? Zo'n bierpakket? Wil ik ook nog wel eens doen
quote:
Smaakt het ook ergens naar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik al, ik heb al eens bier gebrouwen. Nu extra accessoires die ik nog miste, schoonmaakmiddel etc.
Ja, ik zie zo'n pakket wel eens bij Berts Bierhuis staan. Alleen nog nooit gekochtquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik al, ik heb al eens bier gebrouwen. Nu extra accessoires die ik nog miste, schoonmaakmiddel etc.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo gelijk weg, moest alles hier opgeruimd hebben voordat moeders thuiskwam.
Viel Spassssss met draakje![]()
Het is echt ongelooflijk lekkerquote:
Doei Sharr, lekker gedraaidquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo gelijk weg, moest alles hier opgeruimd hebben voordat moeders thuiskwam.
Klinkt als een spannend biertje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk lekker
Ik heb bijvoorbeeld ongeraffineerde rietsuiker gebruikt. Ik ga nu meer experimenteren. Kaneelstokje erin enzo.
Je moet wel héél schoon werken en geduld hebben. Tussen brouwen en drinken zit minimaal 6 maanden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik zie zo'n pakket wel eens bij Berts Bierhuis staan. Alleen nog nooit gekocht
Klinkt allemaal te ingewikkeld voor mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet wel héél schoon werken en geduld hebben. Tussen brouwen en drinken zit minimaal 6 maanden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Klinkt allemaal te ingewikkeld voor mijik hou het wel bij plantjes
Bierplantenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Klinkt allemaal te ingewikkeld voor mijik hou het wel bij plantjes
Bier!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet wel héél schoon werken en geduld hebben. Tussen brouwen en drinken zit minimaal 6 maanden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
Eerst brouwen, duurt 1-2 maandenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef NBT het volgende:
6 maanden wachten voordat je het kan drinken, dat geduld heb ik ook niet hoor.
Mja, en dan ga je natuurlijk wel voor lekker!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst brouwen, duurt 1-2 maanden
Dan laten vergisten, duurt 2-4 maanden
Dus het kan al binnen 3, maar hoe langer je het laat staan hoe lekkerder het wordt.
Tja, maar toch wel leuk lijkt me om het een keer te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst brouwen, duurt 1-2 maanden
Dan laten vergisten, duurt 2-4 maanden
Dus het kan al binnen 3, maar hoe langer je het laat staan hoe lekkerder het wordt.
van 20:00 tot 21:00quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Draai je nou eens op een tijd dat ik je kan horen?
Is het ook, ik ga het dus binnenkort voor de 2e keer doen, maar wel dubbel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, maar toch wel leuk lijkt me om het een keer te doen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen, dus dat moet goedkomen
Maar van binnen niks aan de handquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
1 DING MOET JE WETEN...... HEEL STOER AAN DE BUITENKANT.....![]()
![]()
4 uur is bier uur. Dan mag ik mijn pilsje opentrekken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dat betekeeeeeeeeeennnnnnnntt
Nog meer Draakje
nee het nieuwsquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dat betekeeeeeeeeeennnnnnnntt
Nog meer Draakje
HE'S BACK!quote:
Dat is heel normaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik praat gewoon tegen mijn bier, hoe erg.
Ik klik een blikkie open, zeg daarna tegen het blikje van: "Je schuimt wel weg, ik wacht wel ff vriend". Toen dacht ik na en kwam tot de conclusie:Echt WTF!
Hahaha agossiequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik praat gewoon tegen mijn bier, hoe erg.
Ik klik een blikkie open, zeg daarna tegen het blikje van: "Je schuimt wel erg, ik wacht wel ff vriend". Toen dacht ik na en kwam tot de conclusie:Echt WTF!
Te fout, te erg, omgquote:
Zo dat had ik wel nodigquote:
Ik maak mensen vrolijkquote:
1 minuut 39 secondenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:05 schreef Goudvis_ het volgende:
Wat duurt dat nieuws achterlijk lang.
Het voelde echt gewoon als 5 minutenquote:
Hangt af in welke contextquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In deze snelle maatschappij is dat lang
Je hoeft echt niet te reageren hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tekst op je kont HAHAHAHAHAHAA![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te reageren hoor. Echt niet.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tekst op je kont HAHAHAHAHAHAA![]()
WAT!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te fout, te erg, omg
* Huppelmuts gaat skype verwijderen
Als je het opent kun je zeg maar een uitsnijding maken van je huidige openstaande beeld en dan opent 'ie vanzelf een link en dan hoef je dus niet meer te uploadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |