Ik was vanochtend ook nat.. hopen dat het over 30 minuten droog isquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Door de regen naar schooltot snel weer
Hihi ik was eerderquote:
Nee jou mag ik nietquote:
Kop op jochie.quote:
Iedereen zit op de chat denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Popje-popje het volgende:
Woei, wat stil hier, iedereen aan het genieten van de muziek?
Ze slaaptquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
Zuidkantdraaiers!Die Bandoneon net was ook errrug fijn. Ik hoop dat Koelkast Hoepel nog aan de lijn slingert.
Ben ondertussen zwaar hard aan het werk op schoolquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Popje-popje het volgende:
Woei, wat stil hier, iedereen aan het genieten van de muziek?
Goed bezig jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben ondertussen zwaar hard aan het werk op school
Het komt wel goed schatjequote:
Heloef!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
Een fout anderhalf uurtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Watertornado het volgende:
Wat voor zieke shit staat er morgen op het rooster trouwens, gezien de datum?
Jah Frans Bauer of zo!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
We kondigen gewoon een liveshow aan met een liveoptreden van een heel grote artiest
BAM 400 luisteraars
23456quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Noem een nummer tussen 1-25840 en die wordt gedraaid
4500quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Prodigy is altijd goed!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
The Prodigy - Their Law - featuring PWEI
Ik hou van rock en metal enzo, maar Lordi vind ik werkelijk geen hol aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
EN SNUF KAP MET DIE LORDI
ik probeer hem uit de top 10 te krijgen maar als jij hem aanvraagt stijgt ie weer
Ik hou van ESF muziek, maar Lordi vind ik verschrikkelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou van rock en metal enzo, maar Lordi vind ik werkelijk geen hol aan.
1313quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ow dan weet ik nog wel een mooi ESF nummer, ff opzoeken....quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou van ESF muziek, maar Lordi vind ik verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
John Rocca - I Want To Be Real
En daarna vervolgen de normale verzoekjes weer
Aangevraagd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan weet ik nog wel een mooi ESF nummer, ff opzoeken....
Oh joyquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
ok 1313 nog
Annie de Reuver - Veel bittere tranenhij staat er in hoor huppel
Vond het wel lekker klinkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef sharr het volgende:
Wat was er zo'n verschrikkelijk nummer dan?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
ok 1313 nog
Annie de Reuver - Veel bittere tranenhij staat er in hoor huppel
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef sharr het volgende:
Iets van bittere tranen, min op meer op de maat van Twee reebruine ogen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef sharr het volgende:
Twee bloedrode ogen, die keken de slager aan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets van bittere tranen, min op meer op de maat van Twee reebruine ogen!
DOE HET NIET!!quote:
Anouk - I Don't Wanna Hurt is op dit moment 1337quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:38 schreef ToT het volgende:
1337!(Hoef je niet te draaien hoor, maar ik ben benieuwd wel nummer als 1337 beschouwd wordt!
)
Luister dan ook gewoon naar ons/mijquote:
Noukiequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anouk - I Don't Wanna Hurt is op dit moment 1337
Kinderen zijn nieuwsgierigquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luister dan ook gewoon naar ons/mij
Ow nog niet eens zo heel erg dus!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anouk - I Don't Wanna Hurt is op dit moment 1337
Er staan niet heel veel verschrikkelijke nummers in. Een aantal van die typische op volle toeren platen en oude "op veler verzoek" collecties enzo, maar verder is het redelijk braaf allemaal.quote:
quote:Hiphop domineert de hitparades van nu. Vandaag 25 jaar geleden begon de victorie voor het genre met een nummer 1 voor 'Rapper's delight' van the Sugarhill Gang. Voor al die luisteraars die niet wisten wat hen overkwam, legden de jongens van the Sugarhill Gang het aan het begin van Rapper's delight even uit: Now what you hear is not a test / I'm rappin' tot the beat. De rapcultuur bestond al enige tijd, maar was tot dan toe vooral een ondergronds fenomeen, populair in de wat mindere buurten van New York.
Okee dan! Tja Tone Loc beweerde zelf wat anders. Hij zei dat hij toentertijd iets heel nieuws had uitgevonden. "Het was geen praten en het was geen zingen. Het was iets geheel nieuws!"quote:
Kom op het is een nummer uit '88 dat kan dus nooit het eerste rapnummer zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan! Tja Tone Loc beweerde zelf wat anders. Hij zei dat hij toentertijd iets heel nieuws had uitgevonden. "Het was geen praten en het was geen zingen. Het was iets geheel nieuws!"
Gewoon een excuus voor het feit dat hij niet kon zingen, wel praten op de maatquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan! Tja Tone Loc beweerde zelf wat anders. Hij zei dat hij toentertijd iets heel nieuws had uitgevonden. "Het was geen praten en het was geen zingen. Het was iets geheel nieuws!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |