Kopje espresso naar Ad schuiftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
Dan kom jij maar naar buitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
, je komt alleen het pand niet binnen.
Llquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef Ladylike het volgende:
Hey ST en DaMart
jezus, de dag gaat snel, zo alweer de kleine ophalen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Kopje espresso naar Ad schuiftMuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan wel weer fijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ll.
Het gaat zeker snel vandaag... werk schiet ook op, gelukkig. Zat al heel lang tegen een projectje aan te hikken, maar gisteren even flink doorgewerkt eraan en volgens mij is het over het dode punt heen nu... ik krijg ineens ook input van mensen die ik al maanden tevergeefs probeerde input te laten leveren.
[..]
quote:Muck![]()
.
MartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Onder het mom van: beter laat dan nooit...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ll.
Het gaat zeker snel vandaag... werk schiet ook op, gelukkig. Zat al heel lang tegen een projectje aan te hikken, maar gisteren even flink doorgewerkt eraan en volgens mij is het over het dode punt heen nu... ik krijg ineens ook input van mensen die ik al maanden tevergeefs probeerde input te laten leveren.
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Kopje espresso naar Ad schuiftMIDDAGDIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Te laat, hij heeft het al teruggeschovenquote:
Sterkte ermeequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
hier is het weer een grote dikke ellende met het projectje..
iedereen bemoeit zich ermee..
manager vind het niet belangrijk maar senior en ik wel
maar de data die ik nogdig heb zitten in een systeem wat nu plat ligtdus ben nu weer afhankelijk van de IT-ers hier om het te fixen..
maar eens kijken of ik m'n gedachten op een rijtje kan krijgen dmv schemaatjes
pfff!!
Succesquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
maar de data die ik nogdig heb zitten in een systeem wat nu plat ligtdus ben nu weer afhankelijk van de IT-ers hier om het te fixen..
pfff!!
ach jahquote:
Succes Babequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
pfff!!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Te laat, hij heeft het al teruggeschoven
Oh hee, heb je die ene collega nog gesproken over het 10kg kind?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:41 schreef Panda72 het volgende:
Zo ook even tijd om te posten. Vanmiddag geluncht met een bapao. Was helaas niet zo lekker dus maar sambal op de bapoa gesmeerd toen was het wel te eten.
Nee johquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi dieseltjeWeet je al wat?
Latersquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:41 schreef Ladylike het volgende:
ik ga nog ff voor de tv zitten en dan ben ik weer de weg op..
Later
Succesquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga ukkie aankleden en grote bink van school halen
Hopen dat je dan lekker een eind komtquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach jah
morgen dagje vrij.. vind het wel jammer dat ik het nu dus vandaag niet af krijg.. maar goed...
Kon toch?quote:
Oh ja helemaal vergeten te vertellen. Baby woog 3892 gram bij de geboorte. Is schuld van mijn zei ze hij had het verkeerd doorgegeven. Vanwege de zenuwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hee, heb je die ene collega nog gesproken over het 10kg kind?
Ahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja helemaal vergeten te vertellen. Baby woog 3892 gram bij de geboorte. Is schuld van mijn zei ze hij had het verkeerd doorgegeven. Vanwege de zenuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |