Jij leeft echt in de middeleeuwen of nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit. Heb sedert 1998 reed hetzelfde telefoonnummer.
En sowieso: gewoon TAN-codelijsten gebruiken voor internetbankieren.
dan moet je klaarzitten met je rekenmachientjequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij leeft echt in de middeleeuwen of niet
Sowieso, bij rabobank heb je geen gezeur met smsjes of iets
nee, daar heb je zo'n kutreader nodig, heel handig als je bij een vriend zit en even iets over wil makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Sowieso, bij rabobank heb je geen gezeur met smsjes of iets
Best tip everquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
hoe de neuk kom je ooit bij dat plaatje
Nee, het is 2011.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Bij de Rabobank is internetbankieren nog veel omslachtiger.quote:Sowieso, bij rabobank heb je geen gezeur met smsjes of iets
Bij de rabobank werkt internetbankieren gewoon goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, het is 2011.
[..]
Bij de Rabobank is internetbankieren nog veel omslachtiger.
Iedereen naar wie ik wel eens geld over heb gemaakt had zo'n ding thuis liggen hoor. Anders is er altijd nog paypal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, daar heb je zo'n kutreader nodig, heel handig als je bij een vriend zit en even iets over wil maken
OPLICHTING NIGERIANEN VIRUSSEN NEP EMAILS ALLEMAAL OPLICHTING NOOIT GEBRUIKEN DAT KASSA ZEGT HETquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Iedereen naar wie ik wel eens geld over heb gemaakt had zo'n ding thuis liggen hoor. Anders is er altijd nog paypal.
Mensen die anno 2011 nog géén reader in huis hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, daar heb je zo'n kutreader nodig, heel handig als je bij een vriend zit en even iets over wil maken
Rabobank app op je smartphone!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wachtwoord. Dat onthoud ik heus wel. Het gaat om de TAN-code die iedere keer weer anders is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Gezeur met papieren lijsten en niet je wachtwoorden kunnen onthouden
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Rabobank app op je smartphone Iphone!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon handig. Het is vrijwel onmogelijk om van alle `onlineregistraties´ de gebruikersnaam en het wachtwoord te onthouden.
Que?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wachtwoord. Dat onthoud ik heus wel. Het gaat om de TAN-code die iedere keer weer anders is.
Lekker haten op alles wat mainstream is en veel gebruikt isquote:
Wat snap je niet? Ik houd alle registraties bij, maar van veelgebruikte site's weet ik het wachtwoord heus wel uit mijn hoofd.quote:
Pure onzin. Neteller is veel handiger.quote:Lekker haten op alles wat mainstream is en veel gebruikt isKut alto.
Cash heeft ook altijd mijn voorkeur.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Trouwens, geld overmaken.![]()
Cash in het handje, lekker flappen tellen!
Je beweert anders al je wachtwoorden niet te kunnen onthouden, feiten staan in het topic.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ik houd alle registraties bij, maar van veelgebruikte site's weet ik het wachtwoord heus wel uit mijn hoofd.
[..]
Pure onzin. Neteller is veel handiger.
Sowieso altijd maar met de `massa´ meegaan.
Ik zeg alleen dat het vrijwel onmogelijk is om tientallen wachtwoorden i.c.m. gebruikersnamen te onthouden van alle site's.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Je beweert anders al je wachtwoorden niet te kunnen onthouden, feiten staan in het topic.
Pertinent niet waar.quote:Zoals wel vaker door mij gezegd, jij haat op alles. Auto's, vernieuwing, etc.
Sowieso je afzetten tegen iets, alleen maar om je af te zettenKut alto dat je bent.
Walgelijke aantijging cq. insinuatie; wordt verworpen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef vanBinsberge het volgende:
erg populair in de treinrukkerscene ja?
ok.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Walgelijke aantijging cq. insinuatie; wordt verworpen.
Ik krijg nog steeds telefoontjes van de oude bezitter van mijn nummer, en ik heb het al een jaar. Maar daar staat dan weer tegenover dat zij blijkbaar nog steeds voor mijn nummer betalenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef TRON2.0 het volgende:
Moet ik het aan iedereen vertellen dat ik dat nummer heb. Het ergste is dat het weken duurt voordat ik eindelijk weer kan internetbankieren met ING en mijn Digid ook kan gebruiken. Waarom moet dat allemaal zo lang duren verdomme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |