Sorry, ik heb nog geen lobotomie gehad, mocht het ooit zover komen neem ik wel contact op ok?quote:
Vroeger moest ik daar ook niets van hebben, heb die hele gabbertijd overgeslagen. Nu vind ik de muziek en de mensen nog steeds niet je van het (vooral die laatste niet), maar kan ik me daar uitstekend vermaken.quote:
Je moet alles een keer in je leven geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
HW uitnodigen voor een dance feest.
Nee hoor, ik ga ook niet voor mijn lol op een afdeling zwaar geestelijk gehandicapten zittenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven geprobeerd hebben
Wanneer laat je je uitwonen door 20 grote negers?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En zelfmoord?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Danny in FB uitmaken voor fascist, mongool, teringhond, etc etcquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Er stond een bordje bij: Hier gooien voor epistelen bestemd voor Godt. Dus dat was de goeie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel in de juiste golf gegooid?
En vandaag was zonnig. Morgen maar eens kijken of ik een lift kan krijgen van de thaise marine.
Een shirt wil je in deze hitte echt niet aan. Ga morgen thailand in. Hopelijk veilig en wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Er stond een bordje bij: Hier gooien voor epistelen bestemd voor Godt. Dus dat was de goeie.
Fijn dat je beter weer hebt, kun je weer je linnen overhemd open knopen en paraderen op slippers.
Dat doe ik wel IRLquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Danny in FB uitmaken voor fascist, mongool, teringhond, etc etc
Is zelfmoord geen vermaak?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Alles een keer doen dan waar geen blijvende lichamelijke of geestelijke schade aan overhoud dan, en welke nog tot normale handeling of als puur vermaak wordt gezien. Dus geen zelfmoord, zelfbekrassing, je laten nemen door negers of uberhaupt laten nemen....
Als gabbers het doen is het topvermaak!quote:
Wat een hoop beperkingen opeens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Alles een keer doen dan waar geen blijvende lichamelijke of geestelijke schade aan overhoud dan, en welke nog tot normale handeling of als puur vermaak wordt gezien. Dus geen zelfmoord, zelfbekrassing, je laten nemen door negers of uberhaupt laten nemen....
Iets om trots op te wezen ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe ik wel IRL. Nadat ik zijn wijf gebekt heb!
true story!
Ik zou zeggen ga lekker theedrinken bij de naar house figurenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een hoop beperkingen opeens.
Dat had je eerder niet kunnen bedenken?
En hoe vraag je HW dan mee naar Thunderdome. Dat zou zou zorgen voor blijvende geestelijke schade.
Als je erbij was, dan zekerquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iets om trots op te wezen ook.
Zo te lezen heb jij ook al schade aan de celletjes opgelopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga lekker theedrinken bij de naar house figuren
Ja, ben gedoemd nu... kom op zeg!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij ook al schade aan de celletjes opgelopen.
Binnen chocola eten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Kutweer. heb zelfs geen zin meer om te shoppen.
FYLquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar buiten om chocola te halen
7/11 op elke straathoek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar buiten om chocola te halen
Heeft de jumbo lekkere chocola?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, de jumbo is letter 30 meter lopen. Maar toch!
Sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Zo, wat een kleuterachtig gezeur weer, get a fricking life zeg....
Milka met Daim is lekker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt choco swing van Milka. Dat is genoeg.
Plaatje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Kreator het volgende:
Morgen krijg ik mijn design-aquarium. 12 uur sharp..
Ergens tussen 11 en 19:00 dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Kreator het volgende:
Morgen krijg ik mijn design-aquarium. 12 uur sharp..
Schooltje roodkopzalmen, paar l-nummers en wat gekke vissen. Paar grote garnalen. Voor de rest weet ik het nog niet.quote:
Doe je er ook een kikkertje in?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schooltje roodkopzalmen, paar l-nummers en wat gekke vissen. Paar grote garnalen. Voor de rest weet ik het nog niet.
Toch alleen Skin las ik? Hoe dan ook, misschien toch maar meesneaken met collega's dit jaar...Twijfels, twijfels.quote:
Al lopen ze wel een beetje door de verkeerde wijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Mijn dorp
http://www.dumpert.nl/med(...)u_vs_afa_in_ede.html
Dat wordt zelfs in het filmpje ook gezegd ja, losersquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al lopen ze wel een beetje door de verkeerde wijk
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe je er ook een kikkertje in?
Nee, dan lees je het verkeerd. Er staat Skin en haar band Skunk Anansiequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch alleen Skin las ik? Hoe dan ook, misschien toch maar meesneaken met collega's dit jaar...Twijfels, twijfels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |