Geen paniek, Mo gilt harder.quote:
ze zei ik wist niet dat ik verliefd kon worden bij een fake relatiequote:
Ja van 'n fakerelatiequote:
En de drankleverancier ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Als dit mijn bruiloft was, had ik de DJ om laten brengen!
Tot nu toe nog niet weer gehadquote:
Idd faalex heeft echt een plaat voor zijn kop.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:57 schreef Stability het volgende:
dat vieze smerige gesmak van die ridderhij denkt volgens mij dat lau echt gek op hem is, looser
SST wiskunde dan mag datquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:58 schreef Reksie1981 het volgende:
?1 april dat we 19 cossen in de min gaan
Whut?! Ze heeft gevoel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zei ik wist niet dat ik verliefd kon worden bij een fake relatie
De bruid ookquote:
kijk die vieze geile oogies van hem oh zum kotzenquote:
Yep, ze wist niet dat ze in een neprelatienephuwelijk zo verliefd kon worden.quote:
Je ziet dingen die er niet zijn...quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:59 schreef chufi het volgende:
Ik zie ze echt wel een beetje van verliefd of zo
Alex. Dat wijf moet wel nuquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:59 schreef chufi het volgende:
Ik zie ze echt wel een beetje van verliefd of zo
die tandjes dan en die bovenlip!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:58 schreef Stability het volgende:
[..]
kijk die vieze geile oogies van hem oh zum kotzen
Zit wel goed hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet weer gehad
*volgens mij mag je er niet over spreken van danny, vandaar dat ik het niet noem*
moet echt ervan kotsenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
die tandjes dan en die bovenlip!
De bruid is lievvv!quote:
Ja logisch, de Cossen dat Joannaquote:
brrrrrrrrr wat een gnomequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
die tandjes dan en die bovenlip!
Dan hebben we pech en gaan we gewoon zo verderquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zitten nog na te kletsen bij de studio
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja logisch, de Cossen dat Joannaniet in het huis was zijn verwijderd...
Je zou even in feedback kunnen roepen, ik denk dat er dan wel ff iemand komt kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan hebben we pech en gaan we gewoon zo verder
Trusten en tot de volgende COSquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:00 schreef schommelstoel het volgende:
Mens ik ga een poging tot slapen doen, eerst nog even een stukje boek lezen.
Tot de volgende stream avond
Trusten!
Wie had die vroeger ook al weer op voorraad... Ruud enig odee?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
moet echt ervan kotsen![]()
heeft iemand een teiltje voor me?
Ruudpuntnl, was hofleverancier, heeft er een fortuin mee vergaardquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie had die vroeger ook al weer op voorraad... Ruud enig odee?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie had die vroeger ook al weer op voorraad... Ruud enig odee?
Ach, wij wisselen hier steeds van COS. Ik ga ook maar slapenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:04 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga toch maar slapen.. morgen weer veel te vroeg op...
Ontopic: ze zijn wel de hele tijd van kamer aan het verwisselen.
Er staat hier nog een rekening open van 1200 geleverde teiltjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ruudpuntnl, was hofleverancier, heeft er een fortuin mee vergaard
Lol, op een gegeven moment werden het badkuipen toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ruudpuntnl, was hofleverancier, heeft er een fortuin mee vergaard
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
'Ik voel me bevoorrecht dat ik hier mag zijn vandaag'
Dat zeg je goed Jo, je bent voorgetrokken!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:04 schreef Niki.P het volgende:
Allemaal mensen hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Kunnen we dan iig afspreken dat degene die de volgende COs opend hem effe goed nummert?
ajb.
Weltrustenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:04 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef knagsje het volgende:
de drollehoer zit haar geheim even aan karim te geven
Ik wist wel dat jij Joannaquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef knagsje het volgende:
de drollehoer zit haar geheim even aan karim te geven
idd, geleverd aan een of andere Amsterdammer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er staat hier nog een rekening open van 1200 geleverde teiltjes
die mongeaul is het doodschoppen niet waard joh....quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij Joannaook gemist had.
maar nu om zijn geheim schuil te houdenquote:
Karimquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard moet wel lachen om het geheim; Ik ben piercer
Hij had het extremer verwacht, ja Joanna ook..(ik doe alsof ik slaapwandel)
Ja, vermoeidheid, heb al gerectificeerdquote:
Daar is idd geen gein aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit een 1 aprilgrap om de COS'sen te verkloten en daarbij op de OP?
Dan kan ik zeggen dat ik dat geen leuke 1 april grap vind. Ik heb vanavond niet voor de kat z'n kut de hele OP weer op orde gebracht en de kluisinhouden up to date gemaakt.
Als de muziek gestopt is moet ze waarschijnlijk weer naar de geheime kamer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:10 schreef akveor het volgende:
Pfew... Joannadacht dat de muziek ging stoppen... gelukkig was de redactie alert..
Ik probeer het een beetje op orde te brengen in mijn topic, maarja werkt neit op deze manierquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit een 1 aprilgrap om de COS'sen te verkloten en daarbij op de OP?
Dan kan ik zeggen dat ik dat geen leuke 1 april grap vind. Ik heb vanavond niet voor de kat z'n kut de hele OP weer op orde gebracht en de kluisinhouden up to date gemaakt.
Ik snap echt het nut niet van die geheime kamer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als de muziek gestopt is moet ze waarschijnlijk weer naar de geheime kamer.
idd ik zou dat echt niet doen voor die 2quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:15 schreef Day het volgende:
Ze moesten dus inderdaad geld uit hun eigen kluis aan het bruidspaar geven. Wat een onzin.
verplichte teelbalrust denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap echt het nut niet van die geheime kamer.
Experience van Maik: 14 dagen eenzame opsluiting
Die zitten aan het bier met ex bewonersquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:15 schreef henk.jansen het volgende:
Waar is een MOD als die nodig is om iets te sluiten
van flip en Jo kan je een container volquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; ik hoef niet te winnen als ik een klein zakcentje meekrijg
zou jurrie zich aan zijn woord gehouden hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zitten aan het bier met ex bewoners
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er niemand met wacht en waak dienst danquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Aparte smaakquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
Die stripster was zoo bloedgeil, karim en flipje hebben gelijk!
ga voor mij ook ff dan, scheelt me weer lopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Effe naar mijn eigen gezeik luisteren.
Heeft jouw vrouw je nog niet aan je oren terug het nest in gesleurd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:19 schreef Gamey het volgende:
[..]
ga voor mij ook ff dan, scheelt me weer lopen
die slaapt alquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft jouw vrouw je nog niet aan je oren terug het nest in gesleurd?
Dan mag Pietje wel niet bukken met die Servio in de buurt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moeten de ouders van die kindertjes wel niet denken waar ze het goede voorbeeld aan moet geven..quote:
Je zuipt teveelquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:20 schreef henk.jansen het volgende:
[COS#822] Should mo stay or should she go?
het is dat schandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaligquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat moeten de ouders van die kindertjes wel niet denken waar ze het goede voorbeeld aan moet geven..
Jurien ging trakteren toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist!quote:
Ach dat lossen we wel op toch !!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is er niemand met wacht en waak dienst dan
Deze is al veel verder dan die ander, gewoon doorposten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef evaxsis het volgende:
Dit is een oude COS die we niet meer gebruiken is al gemeld in FB.
Gaarne naar deze
[COS #841] SBS is Failliet, SST is geannuleerd!
een man weet niet wat ie mist.....dit nummerquote:
Ik wordt hier echt schijtziek van, dat gezeik met die klote Cossen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef evaxsis het volgende:
Dit is een oude COS die we niet meer gebruiken is al gemeld in FB.
Gaarne naar deze
[COS #841] SBS is Failliet, SST is geannuleerd!
Soap op zichquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze is al veel verder dan die ander, gewoon doorposten.
en een kakhoofdquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:25 schreef Mita het volgende:
Die Laura kan echt niet dansen, dan is ook niet goed in bed, geen ritmegevoel
En hoe kijk jij tegen de AFCA affaire aan dan? als je hier al schijtziek van wordtquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wordt hier echt schijtziek van, dat gezeik met die klote Cossen...
Je zou mij kunnen aanvegen danquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Zagen jullie AAfke ook bij Maik op kanaal 811 (Ziggo HD onvanger) ?
het zal toch niet!
We zijn al over de helft toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wordt hier echt schijtziek van, dat gezeik met die klote Cossen...
Ace of Base?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Eindelijk kudos voor de DJ, mijn favorite nummer!
kvind 80s nog altijd de leukstequote:
Word jij nou zelf nooit moe van die zelfverzonnen 'grapjes'?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Zagen jullie AAfke ook bij Maik op kanaal 811 (Ziggo HD onvanger) ?
het zal toch niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |