Die gaat niet slapen vannacht, veel te bang dat Maik in een trio beland, man of vrouw dat maakt m niet uitquote:
Ik las mongolen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die gaat niet slapen vannacht, veel te bang dat Maik in een trio beland, man of vrouw dat maakt m niet uit
Je hebt het hopelijk niet over Joan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk heel triest, zo'n mooi meisje en dan zoveel onzekerheid en altijd maar smeken om bevestiging
Uh wie danquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk heel triest, zo'n mooi meisje en dan zoveel onzekerheid en altijd maar smeken om bevestiging
Nee, Mo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:49 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over Joan?
Precieze formulering is me ontschoten, maar ze zei iets als "ik ben een vrouw, ik hoef niet continue te horen dat ik geweldig ben, maar...." Iets in die trant.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Flow3r het volgende:
Moquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:49 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over Joan?
Je hebt dus ook al geleerd dat alles wat Joan doet,prima is volgens de stem? (voorheen in andere reallive soap de febo?)quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Mo had dus een liefdesverklaring van Maik verwacht.
En vertelt ook nog even dat als het een ander was overkomen, dat ze er wel om had kunnen lachen.
En Jo heeft iets voor Flip achtergelaten. Ik zou willen zeggen: sanctie. Maar weet dat het vergeefse moeite is.
ik ken op beide wel een truckjequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo![]()
maat Joanna vind ik zeker ook een mooie meid
......maar liefst wel elke dagquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:50 schreef Ifa het volgende:
[..]
Precieze formulering is me ontschoten, maar ze zei iets als "ik ben een vrouw, ik hoef niet continue te horen dat ik geweldig ben, maar...." Iets in die trant.
Sjesusquote:
Mo was beledigd omdat hij in de brief had geschreven veel voor haar was gaan voelen en dat was voor haar niet genoegquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Mo had dus een liefdesverklaring van Maik verwacht.
En vertelt ook nog even dat als het een ander was overkomen, dat ze er wel om had kunnen lachen.
En Jo heeft iets voor Flip achtergelaten. Ik zou willen zeggen: sanctie. Maar weet dat het vergeefse moeite is.
nee das philipquote:
Wacht maar als achter haar verteld dat de verkering uit is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef cindy11 het volgende:
[..]
pfieuwww gelukkig,kon me al niets voorstellen bij Joan en onzeker....
Mooi zeker....maar dat karakter he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo![]()
maar Joanna vind ik zeker ook een mooie meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |