Ze gaat sowieso creatief om met menstratiemomentjes toch?quote:
Of kriegst un pak up pensequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
bie os, segge se ummer, as ut dich nit aansteit, houste mêhr aaf.
svp live op de plasma!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat Maik nu lekker Jo ligt te douwen!!
die gaat ff het tuinhek beitsen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
En de loser haakt weer af.. om natuurlijk weer naast laura te gaan liggen..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
Hoi Coos, je ziet het al voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
STOP!ik wil dit nu gelijk de kop indrukken, voor je het weet gaat het over iemand's bankstel en hebben we weer een enorme rel! STOP!
Ja wel erg een failquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
En de loser haakt weer af.. om natuurlijk weer naast laura te gaan liggen..
Bedankt en slaap ze.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef Tassie37 het volgende:
Nou mensen, ik ga aftaaien. Morgenvroeg staat mini-me weer naast mijn nest te stuiteren. Een hele *hoest* enerverende voortzetting. Latorz!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt de rattenvanger van Hamelen wel!!
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
Ja, is ie weer eens met Gerard...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Voldemort heeft zich inmiddels weer naast LAura gewurmd...
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
Fok! in de regiequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan 10 min later Jo naar de KvdW om het nieuws over Dennis te horen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef Tassie37 het volgende:
Nou mensen, ik ga aftaaien. Morgenvroeg staat mini-me weer naast mijn nest te stuiteren. Een hele *hoest* enerverende voortzetting. Latorz!![]()
![]()
Ik denk dat de kijkcijfers omhoog schieten!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hahaha magisch!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
En daarna haar een kaasschaaf geven en naar de andere geheime kamer sturen in haar eentje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
maar de echte RAT volgt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
Als hij verstandig is zet hij er nu al een punt achterquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:28 schreef Day het volgende:
Maik moet echt vluchten als hij uit dat huis komt, hij heeft een stalker aan de haak geslagen.
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
leuk bankstel met die goudvisjes hequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
STOP!ik wil dit nu gelijk de kop indrukken, voor je het weet gaat het over iemand's bankstel en hebben we weer een enorme rel! STOP!
Ja en Gerard staat daar ook voor open. Is wel lief.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het tof dat sharon zo naar gerard trekt. Ze is niet echt slim, maar ze kijkt wel oprecht tegen hem op.
En Gerard haalt een leuke kant bij haar naar boven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het tof dat sharon zo naar gerard trekt. Ze is niet echt slim, maar ze kijkt wel oprecht tegen hem op.
Maar hij is niet verstandig. Die jongen is oerdom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Als hij verstandig is zet hij er nu al een punt achter
Kaasschaaf? Da's mild.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En daarna haar een kaasschaaf geven en naar de andere geheime kamer sturen in haar eentje!
Hij meent het ook echt goed met haar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Ripley het volgende:
Sorry, spreken gaat nog, maar echt geschreven heb ik het nooit... En woon er al tig jaar niet meerquote:
quote:
ze is in elk geval slimmer dan de rest vd meiden daaroquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Gerard haalt een leuke kant bij haar naar boven.
Nee, verschrikkelijk hoe ze praat en haar doen en laten.quote:
Ook al kunnen Joanna en Gerard echt niet samen, denk wel dat ze goed samen het spel zouden kunnen spelen. Heb echt gelachen ook toen ze samen gingen dansen met die ballroom-contest.quote:
Dat hebben ze goed uitgezochtquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar hij is niet verstandig. Die jongen is oerdom.
mijn buik!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
da's de UPC auto-mute, krijg je met Mo er gratis bijquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:34 schreef Ifa het volgende:
Oh ja Mo, vertel het verhaal NOG een keer...
Wat hebben we het toch gezellig he, troel?quote:
en ik maar denken dat mijn mams met der 70 soms een demente doorzeurdramtiet was ...Mo slaat echt alles nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:34 schreef Ifa het volgende:
Oh ja Mo, vertel het verhaal NOG een keer...
Maakt niet uit! Er staan Gronings dus is het prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, spreken gaat nog, maar echt geschreven heb ik het nooit... En woon er al tig jaar niet meer
Ik denk alleen dat hij het dumpen gedeelte gaat vergeten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
Die jongen is niet dom, hij gebruikt iemand om in het spel te blijven, daarnaast kan hij ook nog is lekker ketsen. Volgens mij is dat win win
Saban B?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
Nieuwe baan.. welke mongool gaat haar nog aannemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |