Nou, hij stond mooier bij jo,vind ik, die heeft wel (fake) tieten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel leukmaar ik zou a) joannas portemonnee niet willen spekken en b) heb ik het figuur van laura niet
Wel je het ook op je werk of met vrienden doetquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef sjampoeh het volgende:
is het erg dat ik soms in smileys denk ?![]()
![]()
Was er trouwens geen regel dat je van elkaars spullen af moest blijven?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Jo nu de kamer binnen zou lopen.
Dacht ik ook. Was nog zo'n issue over in het begin, toen Guido aan Gerard's stuff zat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was er trouwens geen regel dat je van elkaars spullen af moest blijven?
Psies, dan is dit toch over-over duidelijk dat het zonder toestemming is toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Was nog zo'n issue over in het begin, toen Guido aan Gerard's stuff zat.
Nog een keer, maar dan met onderschriftquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wel je het ook op je werk of met vrienden doet
Volgens mo mocht het van jo (sluikreclame), maar dan zou ik het nog niet doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Was nog zo'n issue over in het begin, toen Guido aan Gerard's stuff zat.
Ja, zodra Joanna uit het zicht was begon Monique het onderwerp aan te dragen dat ze Joanna's kleding wilde aantrekken. En waren niet veel mensen die er haar op attendeerde dat dat niet mag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, dan is dit toch over-over duidelijk dat het zonder toestemming is toch?
Welkom Fok!ker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef sjampoeh het volgende:
is het erg dat ik soms in smileys denk ?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |