quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij vind je niet leuk genoeg als vriendin, dus probeert hij er krampachtig een seks-backup uit te slepen terwijl hij in de tussentijd op zoek gaat naar een andere; afkappen dus.
En je hebt nog nooit mensen gekend die lieve dingen tegen je zeiden terwijl ze je niet als relatiemateriaal zien?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
maar hij zegt wel lieve dingen enzo en is wel van het kroelen en knuffelen de hele tijd
Omdat 'ie wil noikenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]maar hij zegt wel lieve dingen enzo en is wel van het kroelen en knuffelen de hele tijd
Dat is an sich niet zo probleem, maar na seks vind ik het eigenlijk gewoon stom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:40 schreef erik81 het volgende:
Tsja, dat is altijd erg vervelend. Helaas ook een beetje het risico van daten, dat de een de ander leuker vind en de ander dus met een klote gevoel achter blijft :/
Ze bedoelen ermee dat je een mooie glimlach hebt. Hun tweede bedoeling is dat ze met je naar bed willen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef -Engel- het volgende:
@ de mannen:
Wat zit er achter de zin: Wat heb je een mooie glimlach?
of bedoelen ze dat letterlijk
Ik ben dan geen man, maar kan hij niet gewoon menen wat hij zegt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef -Engel- het volgende:
@ de mannen:
Wat zit er achter de zin: Wat heb je een mooie glimlach?
of bedoelen ze dat letterlijk
Ik krijg soms het gevoel dat ik een soort van puzzel aan het oplossen ben..
Het hij doet dit, maar eigenlijk bedoelt hij dat....
Vind ik niet zo handig eigenlijk.... of ligt dat nu aan mijn eigen aannames?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef Silenus het volgende:
Ze bedoelen ermee dat je een mooie glimlach hebt. Hun tweede bedoeling is dat ze met je naar bed willen.
In het begin nam ik het vaak zo aan, maar niet iedereen is eerlijk en direct ...dus... (naast de vele dubbele agenda's)quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik ben dan geen man, maar kan hij niet gewoon menen wat hij zegt?![]()
Dus dat je een mooie glimlach hebt.
Doe ik eigenlijk bijna altijd welquote:Gewoon dank je wel zeggen op het compliment!
Hehehe dat is ongetwijfeld waar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef Silenus het volgende:
Die tweede bedoeling is in feite dus ook een compliment.
Ik bedoel: wees blij dat er mannen zijn die vinden dat je een leuke glimlach hebt. Er zijn ook vrouwen, heel veel, tegen wie zoiets nooit gezegd wordt.
Wijze les voor de volgende keer.... naam goed opslaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef VacaLoca het volgende:
Vannacht aan einde van wat tegenvallende avond na sluitingstijd nog tijdje met een hele leuke meid staan praten, half uurtje ofzo. Alleen geen succes toen ik dr wilde zoenen helaas. Moest me ook nog paar keer uit een gevecht lullen omdat in de groep waarmee ze was nogal opgefokte figuren zaten die aggressief begonnen te doen. Scheelde heel weinig, gelukkig kan ik goed ouwehoeren, want ik was op dat moment alleen. Die groep had onderling ook bonje ofzo. Altijd zo matig, van die opgefokte figuren.
Nu heb ik dr als het goed is wel toegevoegd op facebook, maja met je aangeschoten kop op een gaar mobieltje werkt dat niet geweldig en maar afwachten of er een accept komt.
Kreeg beetje het idee dat ze een vriend heeft oid, maar ik vond dr sowieso leuk genoeg om iig contactinfo te hebben. Ik had gewoon dr naam moeten opslaan ipv alleen in zoekveld van facebook knallen. Want die ben ik dus vergeten en dat kutfacebook laat niet openstaande friend requests zien
Was overigens ineens Spaans met dr aan het praten haha, leuke verrassing was dat. Topmeid.
Ze riepen vanmiddag op het werk 'heeeeeeeee mongool!!' naar me. Zal ook wel 1 april zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe dat is ongetwijfeld waar.
Maar als iemand roept van HEEEEEEEEE lekker ding
(en het is 1 april.... dan weet ik toch niet goed wat ik er mee moet)
Dat er zulke zijn, dat houd je toch...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In het begin nam ik het vaak zo aan, maar niet iedereen is eerlijk en direct ...dus... (naast de vele dubbele agenda's)
Dank je wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef Silenus het volgende:
Ze riepen vanmiddag op het werk 'heeeeeeeee mongool!!' naar me. Zal ook wel 1 april zijn.
Maar natuurlijk meent ie het. Je ziet er niet bepaald uit als een quasimodo dus het kan dan ook geen 1 april-grapje zijn hoor.
quote:
Heb het vaker gehad maar blijkbaar ben ik hardleers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wijze les voor de volgende keer.... naam goed opslaan.
En hopelijk kan je er nog iets meer uithalen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat er zulke zijn, dat houd je toch...
Gewoon lekker complimentjes vangen en ze laten lopen...
Klopt, ik kan genieten van de eerste ochtendstralen op mijn gezicht of zoiets.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]Als jij "je ziet er niet bepaald uit als een quasimodo" al als een compliment opvat moet je van heel veel dingen blij worden, jeej!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |