abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94901900
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 april 2011 14:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hij vind je niet leuk genoeg als vriendin, dus probeert hij er krampachtig een seks-backup uit te slepen terwijl hij in de tussentijd op zoek gaat naar een andere; afkappen dus :).
;( maar hij zegt wel lieve dingen enzo en is wel van het kroelen en knuffelen de hele tijd ;(
pi_94902020
Je houdt jezelf voor de gek :).
pi_94902112
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
;( maar hij zegt wel lieve dingen enzo en is wel van het kroelen en knuffelen de hele tijd ;(
En je hebt nog nooit mensen gekend die lieve dingen tegen je zeiden terwijl ze je niet als relatiemateriaal zien?
I was an atheist until I realized I was God
pi_94902149
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Omdat 'ie wil noiken
pi_94902348
;( ;( Tis gemeen
pi_94902915
Het is niet gemeen. Sterker nog, misschien is het wel een beetje eigen schuld… Veel vrouwen vallen nu eenmaal op iemand die een beetje klootzak is, of ze weigeren dat gewoon te zien. Als vriendinnen van mij weer iemand leren kennen is het altijd vrij duidelijk dat hij niet oprecht geïnteresseerd is. Waarom zien mannen dit onderling wel, maar zien vrouwen dit om de één of andere reden niet? Nee hij zit niet meer met zijn ex, ja dat was vroeger, nee hij is echt veranderd, maar hij zegt zulke lieve dingen. Maar het is een vicieuze cirkel die door vrouwen onderling in stand wordt gehouden. Ik weet zeker dat wanneer ik zou invullen op mijn RP: “Serieuze jongen zoekt lieve dame om samen oud mee te worden. Kookt, serieus, helpt in het huishouden, gaat er graag opuit, niet op zoek naar een kortstondige puur lichamelijke relatie, et cetera” dat de enige reacties zouden zijn: “homo” en “saaie Piet”.

P.S. Ik ben vrij van iedere vorm van geestelijke problemen of wrok, maar vind het persoonlijk gewoon altijd redelijk opvalled :).
pi_94903201
Misschien heb je gelijk. Ik kan het even slecht hebben nu. Ik vind het echt heel jammer, ik vind hem serieus leuk.
pi_94904979
Tsja, dat is altijd erg vervelend. Helaas ook een beetje het risico van daten, dat de een de ander leuker vind en de ander dus met een klote gevoel achter blijft :/
pi_94907109
@ de mannen:

Wat zit er achter de zin: Wat heb je een mooie glimlach?
of bedoelen ze dat letterlijk

Ik krijg soms het gevoel dat ik een soort van puzzel aan het oplossen ben..
Het hij doet dit, maar eigenlijk bedoelt hij dat....

Vind ik niet zo handig eigenlijk.... of ligt dat nu aan mijn eigen aannames?
pi_94907193
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 15:40 schreef erik81 het volgende:
Tsja, dat is altijd erg vervelend. Helaas ook een beetje het risico van daten, dat de een de ander leuker vind en de ander dus met een klote gevoel achter blijft :/
Dat is an sich niet zo probleem, maar na seks vind ik het eigenlijk gewoon stom.
Zeg het dan van te voren ofzo... (hoe moeilijk kan dat zijn?)
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:35:59 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94907202
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef -Engel- het volgende:
@ de mannen:

Ze bedoelen ermee dat je een mooie glimlach hebt. Hun tweede bedoeling is dat ze met je naar bed willen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:36:10 #162
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94907207
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef -Engel- het volgende:
@ de mannen:

Ik krijg soms het gevoel dat ik een soort van puzzel aan het oplossen ben..
Het hij doet dit, maar eigenlijk bedoelt hij dat....

Vind ik niet zo handig eigenlijk.... of ligt dat nu aan mijn eigen aannames?
Ik ben dan geen man, maar kan hij niet gewoon menen wat hij zegt? :D
Dus dat je een mooie glimlach hebt.

Niet meer, niet minder.
Gewoon dank je wel zeggen op het compliment! :P
pi_94907295
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef Silenus het volgende:
Ze bedoelen ermee dat je een mooie glimlach hebt. Hun tweede bedoeling is dat ze met je naar bed willen.
:)
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:41:08 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94907398
Die tweede bedoeling is in feite dus ook een compliment.

Ik bedoel: wees blij dat er mannen zijn die vinden dat je een leuke glimlach hebt. Er zijn ook vrouwen, heel veel, tegen wie zoiets nooit gezegd wordt. ;)
pi_94907410
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik ben dan geen man, maar kan hij niet gewoon menen wat hij zegt? :D
Dus dat je een mooie glimlach hebt.
In het begin nam ik het vaak zo aan, maar niet iedereen is eerlijk en direct ...dus... (naast de vele dubbele agenda's)
quote:
Gewoon dank je wel zeggen op het compliment! :P
Doe ik eigenlijk bijna altijd wel :)
pi_94907446
Vannacht aan einde van wat tegenvallende avond na sluitingstijd nog tijdje met een hele leuke meid staan praten, half uurtje ofzo. Alleen geen succes toen ik dr wilde zoenen helaas. Moest me ook nog paar keer uit een gevecht lullen omdat in de groep waarmee ze was nogal opgefokte figuren zaten die aggressief begonnen te doen. Scheelde heel weinig, gelukkig kan ik goed ouwehoeren, want ik was op dat moment alleen. Die groep had onderling ook bonje ofzo. Altijd zo matig, van die opgefokte figuren.

Nu heb ik dr als het goed is wel toegevoegd op facebook, maja met je aangeschoten kop op een gaar mobieltje werkt dat niet geweldig en maar afwachten of er een accept komt.
Kreeg beetje het idee dat ze een vriend heeft oid, maar ik vond dr sowieso leuk genoeg om iig contactinfo te hebben. Ik had gewoon dr naam moeten opslaan ipv alleen in zoekveld van facebook knallen. Want die ben ik dus vergeten en dat kutfacebook laat niet openstaande friend requests zien :{

Was overigens ineens Spaans met dr aan het praten haha, leuke verrassing was dat. Topmeid.
pi_94907484
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef Silenus het volgende:
Die tweede bedoeling is in feite dus ook een compliment.

Ik bedoel: wees blij dat er mannen zijn die vinden dat je een leuke glimlach hebt. Er zijn ook vrouwen, heel veel, tegen wie zoiets nooit gezegd wordt. ;)
Hehehe dat is ongetwijfeld waar.

Maar als iemand roept van HEEEEEEEEE lekker ding
(en het is 1 april.... dan weet ik toch niet goed wat ik er mee moet)
pi_94907581
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef VacaLoca het volgende:
Vannacht aan einde van wat tegenvallende avond na sluitingstijd nog tijdje met een hele leuke meid staan praten, half uurtje ofzo. Alleen geen succes toen ik dr wilde zoenen helaas. Moest me ook nog paar keer uit een gevecht lullen omdat in de groep waarmee ze was nogal opgefokte figuren zaten die aggressief begonnen te doen. Scheelde heel weinig, gelukkig kan ik goed ouwehoeren, want ik was op dat moment alleen. Die groep had onderling ook bonje ofzo. Altijd zo matig, van die opgefokte figuren.

Nu heb ik dr als het goed is wel toegevoegd op facebook, maja met je aangeschoten kop op een gaar mobieltje werkt dat niet geweldig en maar afwachten of er een accept komt.
Kreeg beetje het idee dat ze een vriend heeft oid, maar ik vond dr sowieso leuk genoeg om iig contactinfo te hebben. Ik had gewoon dr naam moeten opslaan ipv alleen in zoekveld van facebook knallen. Want die ben ik dus vergeten en dat kutfacebook laat niet openstaande friend requests zien :{

Was overigens ineens Spaans met dr aan het praten haha, leuke verrassing was dat. Topmeid.
Wijze les voor de volgende keer.... naam goed opslaan.
En hopelijk kan je er nog iets meer uithalen :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:46:33 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94907596
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Hehehe dat is ongetwijfeld waar.

Maar als iemand roept van HEEEEEEEEE lekker ding
(en het is 1 april.... dan weet ik toch niet goed wat ik er mee moet)
Ze riepen vanmiddag op het werk 'heeeeeeeee mongool!!' naar me. Zal ook wel 1 april zijn. ;(

Maar natuurlijk meent ie het. Je ziet er niet bepaald uit als een quasimodo dus het kan dan ook geen 1 april-grapje zijn hoor.
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:46:46 #170
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94907600
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef -Engel- het volgende:

[..]

In het begin nam ik het vaak zo aan, maar niet iedereen is eerlijk en direct ...dus... (naast de vele dubbele agenda's)

Dat er zulke zijn, dat houd je toch...
Gewoon lekker complimentjes vangen en ze laten lopen... :P
pi_94907704
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef Silenus het volgende:
Ze riepen vanmiddag op het werk 'heeeeeeeee mongool!!' naar me. Zal ook wel 1 april zijn. ;(

Maar natuurlijk meent ie het. Je ziet er niet bepaald uit als een quasimodo dus het kan dan ook geen 1 april-grapje zijn hoor.
Dank je wel.

Veel mensen zijn niet duidelijk en die collega roept dat normaal nooit.... (we hebben wel andere grapjes, maar dat past niet in dit topic :'))
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:50:37 #172
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94907751
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:49 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dank je wel.
:D Als jij "je ziet er niet bepaald uit als een quasimodo" al als een compliment opvat moet je van heel veel dingen blij worden, jeej!

:P
pi_94907761
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Wijze les voor de volgende keer.... naam goed opslaan.
En hopelijk kan je er nog iets meer uithalen :)
Heb het vaker gehad maar blijkbaar ben ik hardleers.

Wel balen als een stekker want zover je kan afgaan op een half uurtje aangeschoten geouwehoer was ze echt heel leuk.

Met alleen een naam en een facebook/hyves zou ik al even tevreden zijn. Nu is ze een ghost.

Kutzooi. En vanwege dat gedoe met dr vrienden of wat het ook waren is de kans klein dat ze me accepteert.
pi_94907785
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Dat er zulke zijn, dat houd je toch...
Gewoon lekker complimentjes vangen en ze laten lopen... :P
:Y dat doe ik en nog beter ik kan er ook van genieten.... stralend je werk doen 8-)
pi_94907867
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

:D Als jij "je ziet er niet bepaald uit als een quasimodo" al als een compliment opvat moet je van heel veel dingen blij worden, jeej!

:P
Klopt, ik kan genieten van de eerste ochtendstralen op mijn gezicht of zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')