Aangezien ik studeer en ook op echte studenten val kom ik zelden mijn type tegen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:49 schreef VacaLoca het volgende:
Hoezo weg van PaiQ trouwens? om echt maar even ontopic te gaan.
Vind je hoe die site werkt niets of gewoon even klaar met online-daten?
Snap ik. Ik denk er eigenlijk precies hetzelfde over. Dat de ander ook studeert is wel een pre.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:58 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Aangezien ik studeer en ook op echte studenten val kom ik zelden mijn type tegen.
Vaak zijn de mannen te makkelijk te krijgen en dan is mijn interesse alweer weg. Minder hard bedoelt dan het waarschijnlijk klinktStappen en dan mensen ontmoeten is toch een stuk makkelijker en leuker.
quote:Ook al zou ik het niet laten met iemand van internet af te spreken als ik diegene echt interessant vind
Een tijdje terug heeft of een stel russen de database van RP gekraakt, of RP heeft die gewoon verkocht, want ik krijg op dat mailadres nog steeds spam van russische vrouwen die dolgraag met me willen trouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef edraket31 het volgende:
Mijn mijn gratis account op RP kreeg ik toch zomaar een persoonlijk bericht van iemand.
In gebrekkig nederlands (google translate of zoiets?) kreeg ik een heel lief bericht dat zij mijn mooie brief had gelezen op de site en mijn foto ook erg leuk was (huh? welke foto).
Of ik mijn brief naar 1 of ander yahoo adres wilde sturen..........toch maar niet!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef erik81 het volgende:
haha idd, scammers
Ik heb morgen een date met iemand van lexa
Ben er vorig jaar met mn toenmalige vriendin op vakantie geweest. Mooie omgeving hoor en het is lekker fietsen daar. Alleen wat gare café's waar wij het WK volgdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Groesbeek, klinkt als een gat ergens in Nederland. Mweh, wie wilt daar nou heen?
En je kunt er prima stappen in De Hoevuuhhhhhhh!!! Heerlijke boer'ndisco.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar met mn toenmalige vriendin op vakantie geweest. Mooie omgeving hoor en het is lekker fietsen daar. Alleen wat gare café's waar wij het WK volgden
Ah, het WK. Doet me denken aan de date die ik had na Nederland - Brazilië. Kneiterbezopen was ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef erik81 het volgende:
wknaja op zich was het toen wel lekker motorrijden, zeker met de finale heerlijk rustig rondscheuren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Godshand het volgende:
OT: Eierstok heeft nu de date afgezegd. Ze is ziek, misselijk en hoofdpijn.
Meteen maar gevraagd of ze niet zwanger is van dr vorige date
Nou ik kan niet anders verklaren waarom iedereen de laatste weken zo geil als een pakje boter is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen nog vaker gaan zeggen dat het 'aan de lente' ligt, word ik wss depressief
Maar wie weet kom ik ooit ook nog met een positief verhaal 'omdat het lente' is (ik heb nog 2,5 maand voordat de zomer begint ong)
De lente is pas een week bezigquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef Silenus het volgende:
Nou ik kan niet anders verklaren waarom iedereen de laatste weken zo geil als een pakje boter is.
Ik had een date tijdens NL - BRA, en ik woon nu samen met 'r.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, het WK. Doet me denken aan de date die ik had na Nederland - Brazilië. Kneiterbezopen was ik.
Same herequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, het WK. Doet me denken aan de date die ik had na Nederland - Brazilië. Kneiterbezopen was ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |