Ha, Ha goeie grap Cue_quote:Op zondag 3 april 2011 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een man staan er ook wel 10 vrouwen in de rij..
Je kent haar via een datingsite?quote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef GlenSpey het volgende:
Inmiddels alweer anderhalve maand samen met mijn vriendintoch goed voorelkaar
Nee is gewoon ruk eigenlijk, maar kom je puur per toeval iemand tegen en je doet je ding kan er iets leuks ontstaan ofzo. Ik ken geen andere sites, maar iets met zoekfuncties en foto's zou in principe beter moeten zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef BlakeGriffin het volgende:
Dus.. als ik het goed begrijp is Paiq da bomb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef picardmike het volgende:
Ik zit te chatten met een enorme stoot maar volgens mij is het nep. Ze heeft wel veel foto's maar ze blijft maar zeggen dat ze rood staat en ze insunueerd bijna of ik wat naar haar wil overmaken.Als ze 'insunueerd' zou ik eerst een dokter bellen, lijkt me niet goed. Verder: niet intrappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze leest vast geen Schopenhauer.quote:Ook hou ik van:
de natuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrbosjje of een strandjje is ook wel lekker!! kom ik tot rust =) ... ennnnnnnnnnnn de z0mer komt er aan .. dus ik hou van Softijsjess
Brezahquote:
quote:Eeeyyy mannen! Ik ben Anouk, kapster en heb sinds dit jaar een eigen huisje in Culemborg. Ben op zoek naar een LEUKE man om af en toe mee te seksen en wie weet komt daar wel iets moois uit... Je weet maar nooit zeg ik altijd:)! Heb mn vriend vorige maand gedumpt omdat hij vreemdging :s:s:s en kdacht laat ik maar eens op internet naar een betere jongen zoeken:P! Klinkt wel sletterig allemaal maar boeit me niet zoveel. Als je maar leuker bent. En als je het maar langer kunt volhouden ahahaha! Hopelijk vind je mij ook leuk maar dat zien we dan wel weer! xxxx
Af en toe seksen in Culemborgquote:
Ik vraag me alleen maar meer dingen af, hoe komt ze aan dat kind? Waarom staat ze rood? Wat heeft ze met de zomer? Hoe komt ze aan een huis? Waarom heeft ze een kind? Hoe komt het dat ze een hernia heeft?quote:
Waarom praat je nog met haar? Waarom praat je nog met haar? Waarom praat je nog met haar?quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen maar meer dingen af, hoe komt ze aan dat kind? Waarom staat ze rood? Wat heeft ze met de zomer? Hoe komt ze aan een huis? Waarom heeft ze een kind? Hoe komt het dat ze een hernia heeft?
Omdat het kanquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom praat je nog met haar? Waarom praat je nog met haar? Waarom praat je nog met haar?
Ze heeft een gat in haar hand. Daar hebben wel meer vrouwen last van. En eerlijk is eerlijk, genoeg mannen die dat ook hebben. Tja, we houden niet allemaal van kou, sneeuw en regen. Ik ook niet, geef mij maar zomer. Sociale huurwoning? Is toch niet zo bijzonder? Tja, misschien had ze haar anticonceptie al dan niet bewust "vergeten". Of die knakker die de vader is. Hernia, misschien omdat ze een ander standje wilde proberen dan missionaris?quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef picardmike het volgende:
Ik vraag me alleen maar meer dingen af, hoe komt ze aan dat kind? Waarom staat ze rood? Wat heeft ze met de zomer? Hoe komt ze aan een huis? Waarom heeft ze een kind? Hoe komt het dat ze een hernia heeft?
Zoquote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze heeft een gat in haar hand. Daar hebben wel meer vrouwen last van. En eerlijk is eerlijk, genoeg mannen die dat ook hebben. Tja, we houden niet allemaal van kou, sneeuw en regen. Ik ook niet, geef mij maar zomer. Sociale huurwoning? Is toch niet zo bijzonder? Tja, misschien had ze haar anticonceptie al dan niet bewust "vergeten". Of die knakker die de vader is. Hernia, misschien omdat ze een ander standje wilde proberen dan missionaris?
quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef BeamofLight het volgende:
Ok hierbij dan mijn ervaring met Paiq. Zoals reeds gemeld anderhalve week geleden mee begonnen. Paar contactjes gehad met lesbo's dus dat viel tegen. Toen ik mijn geslacht juist had aangepast kwamen de leukere gesprekken. Na het experimenteren op de site had ik ook het foto-keuren gevonden en er kwam 1 meid bovenaan te staan die echt lekker was.
Die gelijk maar een one-liner gestuurd (want afstand was bovendien <10 kilometer). Was een vrij directe liner die ik stuurde dus haar antwoord was iets in de trend van: ben je niet een heel klein beetje te snel hiermee?
Na wat uurtjes chat donderdag jl mee afgesproken en kus op eind (niet mee naar boven gegaan), gisteren weer date met eten en terras en bank plat gegooid van d'r auto en met beslagen ruiten achtergelaten.
Beiden verliefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |