abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94949210
Ik had vandaag een rokje aan, maar in de polder waaide het alleen wat hard :D

BTW... als ik het goed begrijp ook uit iets wat ik vandaag las, kan je maar beter jezelf zijn en je vooral niet aan opgelegde of zelfbedachte regeltjes houden..... het schijnt dat je een hoop onbewust kiest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94949265
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik had vandaag een rokje aan, maar in de polder waaide het alleen wat hard :D

BTW... als ik het goed begrijp ook uit iets wat ik vandaag las, kan je maar beter jezelf zijn en je vooral niet aan opgelegde of zelfbedachte regeltjes houden..... het schijnt dat je een hoop onbewust kiest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rokjes :D

Kiezen :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94949363
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Rokjes :D

Kiezen :P
Ja, heb je ondertussen al de kazerne gevonden?
pi_94949466
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ja, heb je ondertussen al de kazerne gevonden?
Nope :P totaal vergeten om te zoeken trouwens :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:46:28 #255
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94953493
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef kastanova het volgende:
Mweh, ik laat me nooit zo leiden door wat "men" er van denkt...

Als ik in de kroeg sta en ik heb op dat moment toevallig zin in een penis in m'n mond, dan néém ik een penis in m'n mond.
Ongeacht of men dat nu eventueel gay vindt of niet.
Mental picture :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94961032
Ongelooflijk hoeveel vervelende gesprekken je kunt hebben op een dating site, die match index levert voornamelijk alleen de saaiste gesprekspartner op.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94963248
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Ongelooflijk hoeveel vervelende gesprekken je kunt hebben op een dating site, die match index levert voornamelijk alleen de saaiste gesprekspartner op.
Matchprofiel aanpassen!
pi_94963500
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 00:30 schreef L-E het volgende:

[..]
Matchprofiel aanpassen!
Daar zat ik ook aan te denken, geloofde nooit zo in "opposites attract" maar na de eerste ervaringen met een dating site begin ik er toch langzaam anders over te denken.
  zondag 3 april 2011 @ 04:44:47 #259
108913 Godshand
guide4you
pi_94969195
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken, geloofde nooit zo in "opposites attract" maar na de eerste ervaringen met een dating site begin ik er toch langzaam anders over te denken.
Alleen speeddaten en Oneliners versturen, haalt heel wat matches weg :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94970303
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen toch een beetje last hebben van de druk die erachter kan zitten. Contact met iemand via bijvoorbeeld FOK is natuurlijk vrijblijvender, minder gedwongen. Via zo'n datingsite moet je dan heel snel heel leuk zijn en indruk maken, anders gaat-ie naar de volgende. En krampachtig 'leuk doen' is eigenlijk nooit leuk natuurlijk.
pi_94972557
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 09:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen toch een beetje last hebben van de druk die erachter kan zitten. Contact met iemand via bijvoorbeeld FOK is natuurlijk vrijblijvender, minder gedwongen. Via zo'n datingsite moet je dan heel snel heel leuk zijn en indruk maken, anders gaat-ie naar de volgende. En krampachtig 'leuk doen' is eigenlijk nooit leuk natuurlijk.
Vrouwen last van de druk erachter ? Ik zou zeggen schrijf je eens in op een site en deel je ervaringen met ons.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 3 april 2011 @ 13:14:54 #262
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_94975035
Ok hierbij dan mijn ervaring met Paiq. Zoals reeds gemeld anderhalve week geleden mee begonnen. Paar contactjes gehad met lesbo's dus dat viel tegen. Toen ik mijn geslacht juist had aangepast kwamen de leukere gesprekken. Na het experimenteren op de site had ik ook het foto-keuren gevonden en er kwam 1 meid bovenaan te staan die echt lekker was.

Die gelijk maar een one-liner gestuurd (want afstand was bovendien <10 kilometer). Was een vrij directe liner die ik stuurde dus haar antwoord was iets in de trend van: ben je niet een heel klein beetje te snel hiermee?

Na wat uurtjes chat donderdag jl mee afgesproken en kus op eind (niet mee naar boven gegaan), gisteren weer date met eten en terras en bank plat gegooid van d'r auto en met beslagen ruiten achtergelaten.

Beiden verliefd.
pi_94975202
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef BeamofLight het volgende:
Ok hierbij dan mijn ervaring met Paiq. Zoals reeds gemeld anderhalve week geleden mee begonnen. Paar contactjes gehad met lesbo's dus dat viel tegen. Toen ik mijn geslacht juist had aangepast kwamen de leukere gesprekken. Na het experimenteren op de site had ik ook het foto-keuren gevonden en er kwam 1 meid bovenaan te staan die echt lekker was.

Die gelijk maar een one-liner gestuurd (want afstand was bovendien <10 kilometer). Was een vrij directe liner die ik stuurde dus haar antwoord was iets in de trend van: ben je niet een heel klein beetje te snel hiermee?

Na wat uurtjes chat donderdag jl mee afgesproken en kus op eind (niet mee naar boven gegaan), gisteren weer date met eten en terras en bank plat gegooid van d'r auto en met beslagen ruiten achtergelaten.

Beiden verliefd.
Tot zover een succesverhaal! O+
  zondag 3 april 2011 @ 13:50:49 #264
108913 Godshand
guide4you
pi_94976303
quote:

Beiden verliefd.
^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94984514
quote:

^O^ ... haha, betreft de lesbo's. Overigens godshand wikken en wegen is blijkbaar dus niet nodig. Begin langzaam te denken na drie gesprekken nog niet een date, 'she is not that into you'.

En L-E vrouwen en indruk maken, de meeste vrouwen zitten spreekwoordelijk lekker achter wachtende op de show die de man moet opvoeren.
  zondag 3 april 2011 @ 17:37:17 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94985228
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

^O^ ... haha, betreft de lesbo's. Overigens godshand wikken en wegen is blijkbaar dus niet nodig. Begin langzaam te denken na drie gesprekken nog niet een date, 'she is not that into you'.

Vrouwen zijn vaak wat voorzichtiger dan mannen he. Zeker als het gaat om af te spreken met een onbekende man van het internet ;)
Dusja.. of je dan die 3 gesprekken altijd als limiet moet houden weet ik niet. Dat is natuurlijk afhankelijk van het soort vrouw wat je leuk vindt.
  zondag 3 april 2011 @ 17:38:14 #267
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94985265
Nou, na drie heftige weken gedate te hebben met een meisje van Paiq, hebben wij er een punt achter gezet.

Wij voelden elkaar totaal niet aan, we zijn in alles compleet tegenovergesteld....behalve in bed eigenlijk, dat klikte geweldig. Echt zo jammer, maar wij willen allebei meer dan alleen maar een sex relatie...en dat kunnen wij elkaar op dit moment gewoon niet geven.

Jammer...:'(
pi_94985638
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

En L-E vrouwen en indruk maken, de meeste vrouwen zitten spreekwoordelijk lekker achter wachtende op de show die de man moet opvoeren.
Jammer, lijkt me. Voor een leuke man moet je echt wel je best doen, als vrouw zijnde.
  zondag 3 april 2011 @ 17:49:47 #269
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94985723
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:47 schreef L-E het volgende:

[..]

Jammer, lijkt me. Voor een leuke man moet je echt wel je best doen, als vrouw zijnde.
Als man moet je echt je best doen voor een leuke vrouw...anders staan er 10 ander mannen klaar om je plek in te nemen ;)
pi_94985766
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef Thornado het volgende:

[..]

Als man moet je echt je best doen voor een leuke vrouw...anders staan er 10 ander mannen klaar om je plek in te nemen ;)
Dat zijn geen tien LEUKE mannen. Toch?
  zondag 3 april 2011 @ 17:54:14 #271
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94985893
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat zijn geen tien LEUKE mannen. Toch?
Doh nee, geen van die 10 mannen is zo leuk als ik natuurlijk :)
pi_94986094
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:54 schreef Thornado het volgende:

[..]

Doh nee, geen van die 10 mannen is zo leuk als ik natuurlijk :)
Oh, ben jij die ene?
  zondag 3 april 2011 @ 18:00:01 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94986128
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef Thornado het volgende:

[..]

Voor een man staan er ook wel 10 vrouwen in de rij..

alleen geldt daarbij hetzelfde als voor de vrouwen.. dat zijn geen 10 leuke mannen/vrouwen.
  zondag 3 april 2011 @ 18:07:23 #274
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94986364
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh, ben jij die ene?
:Y
pi_94986597
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Vrouwen zijn vaak wat voorzichtiger dan mannen he. Zeker als het gaat om af te spreken met een onbekende man van het internet ;)
Hmmm, twijfel een beetje of dat nu de echte waarheid is... terughoudendheid lijkt me meer een teken als in "ik wacht nog tot iemand anders zich aandient". Zou je nee zeggen als je Brad Pitt online tegenkwam en hij na drie gesprekken vroeg laten we een keer wat gaan drinken?
Godshand zei volgens mijn ook al wikken en wegen of je niet te maken hebt met een psychopaat maar laten we eerlijk zijn dat weet je nooit. Je kunt iemand daten en pas na enkele maanden erachter komen dat hij/zij een psychopaat is. Dat merk je meestal niet na een aantal online gesprekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')