SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik had vandaag een rokje aan, maar in de polder waaide het alleen wat hard
BTW... als ik het goed begrijp ook uit iets wat ik vandaag las, kan je maar beter jezelf zijn en je vooral niet aan opgelegde of zelfbedachte regeltjes houden..... het schijnt dat je een hoop onbewust kiest.RokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kiezen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nopequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, heb je ondertussen al de kazerne gevonden?
Mental picturequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef kastanova het volgende:
Mweh, ik laat me nooit zo leiden door wat "men" er van denkt...
Als ik in de kroeg sta en ik heb op dat moment toevallig zin in een penis in m'n mond, dan néém ik een penis in m'n mond.
Ongeacht of men dat nu eventueel gay vindt of niet.
Matchprofiel aanpassen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Ongelooflijk hoeveel vervelende gesprekken je kunt hebben op een dating site, die match index levert voornamelijk alleen de saaiste gesprekspartner op.
Daar zat ik ook aan te denken, geloofde nooit zo in "opposites attract" maar na de eerste ervaringen met een dating site begin ik er toch langzaam anders over te denken.quote:
Alleen speeddaten en Oneliners versturen, haalt heel wat matches wegquote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, geloofde nooit zo in "opposites attract" maar na de eerste ervaringen met een dating site begin ik er toch langzaam anders over te denken.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen toch een beetje last hebben van de druk die erachter kan zitten. Contact met iemand via bijvoorbeeld FOK is natuurlijk vrijblijvender, minder gedwongen. Via zo'n datingsite moet je dan heel snel heel leuk zijn en indruk maken, anders gaat-ie naar de volgende. En krampachtig 'leuk doen' is eigenlijk nooit leuk natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, geloofde nooit zo in "opposites attract" maar na de eerste ervaringen met een dating site begin ik er toch langzaam anders over te denken.
Vrouwen last van de druk erachter ? Ik zou zeggen schrijf je eens in op een site en deel je ervaringen met ons.quote:Op zondag 3 april 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen toch een beetje last hebben van de druk die erachter kan zitten. Contact met iemand via bijvoorbeeld FOK is natuurlijk vrijblijvender, minder gedwongen. Via zo'n datingsite moet je dan heel snel heel leuk zijn en indruk maken, anders gaat-ie naar de volgende. En krampachtig 'leuk doen' is eigenlijk nooit leuk natuurlijk.
Tot zover een succesverhaal!quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef BeamofLight het volgende:
Ok hierbij dan mijn ervaring met Paiq. Zoals reeds gemeld anderhalve week geleden mee begonnen. Paar contactjes gehad met lesbo's dus dat viel tegen. Toen ik mijn geslacht juist had aangepast kwamen de leukere gesprekken. Na het experimenteren op de site had ik ook het foto-keuren gevonden en er kwam 1 meid bovenaan te staan die echt lekker was.
Die gelijk maar een one-liner gestuurd (want afstand was bovendien <10 kilometer). Was een vrij directe liner die ik stuurde dus haar antwoord was iets in de trend van: ben je niet een heel klein beetje te snel hiermee?
Na wat uurtjes chat donderdag jl mee afgesproken en kus op eind (niet mee naar boven gegaan), gisteren weer date met eten en terras en bank plat gegooid van d'r auto en met beslagen ruiten achtergelaten.
Beiden verliefd.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef BeamofLight het volgende:
Ok hierbij dan mijn ervaring met Paiq. Zoals reeds gemeld anderhalve week geleden mee begonnen. Paar contactjes gehad met lesbo's dus dat viel tegen. Toen ik mijn geslacht juist had aangepast kwamen de leukere gesprekken. Na het experimenteren op de site had ik ook het foto-keuren gevonden en er kwam 1 meid bovenaan te staan die echt lekker was.
Die gelijk maar een one-liner gestuurd (want afstand was bovendien <10 kilometer). Was een vrij directe liner die ik stuurde dus haar antwoord was iets in de trend van: ben je niet een heel klein beetje te snel hiermee?
Na wat uurtjes chat donderdag jl mee afgesproken en kus op eind (niet mee naar boven gegaan), gisteren weer date met eten en terras en bank plat gegooid van d'r auto en met beslagen ruiten achtergelaten.
Beiden verliefd.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef BeamofLight het volgende:
Vrouwen zijn vaak wat voorzichtiger dan mannen he. Zeker als het gaat om af te spreken met een onbekende man van het internetquote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... haha, betreft de lesbo's. Overigens godshand wikken en wegen is blijkbaar dus niet nodig. Begin langzaam te denken na drie gesprekken nog niet een date, 'she is not that into you'.
Jammer, lijkt me. Voor een leuke man moet je echt wel je best doen, als vrouw zijnde.quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... haha, betreft de lesbo's. Overigens godshand wikken en wegen is blijkbaar dus niet nodig. Begin langzaam te denken na drie gesprekken nog niet een date, 'she is not that into you'.
En L-E vrouwen en indruk maken, de meeste vrouwen zitten spreekwoordelijk lekker achter wachtende op de show die de man moet opvoeren.
Als man moet je echt je best doen voor een leuke vrouw...anders staan er 10 ander mannen klaar om je plek in te nemenquote:Op zondag 3 april 2011 17:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer, lijkt me. Voor een leuke man moet je echt wel je best doen, als vrouw zijnde.
Dat zijn geen tien LEUKE mannen. Toch?quote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
Als man moet je echt je best doen voor een leuke vrouw...anders staan er 10 ander mannen klaar om je plek in te nemen
Oh, ben jij die ene?quote:Op zondag 3 april 2011 17:54 schreef Thornado het volgende:
[..]
Doh nee, geen van die 10 mannen is zo leuk als ik natuurlijk
Voor een man staan er ook wel 10 vrouwen in de rij..quote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
Als man moet je echt je best doen voor een leuke vrouw...anders staan er 10 ander mannen klaar om je plek in te nemen
Hmmm, twijfel een beetje of dat nu de echte waarheid is... terughoudendheid lijkt me meer een teken als in "ik wacht nog tot iemand anders zich aandient". Zou je nee zeggen als je Brad Pitt online tegenkwam en hij na drie gesprekken vroeg laten we een keer wat gaan drinken?quote:Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak wat voorzichtiger dan mannen he. Zeker als het gaat om af te spreken met een onbekende man van het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |