En wat vind jij dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat alleen mannen met een buikje dat zeggen.
En dan zulke zwakzinnelige one-liners hebben als:"Goed gereedschap hangt onder een afdakje "quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat alleen mannen met een buikje dat zeggen.
Bierbuik krijg je nooit 100%, uitgelubberd pensvel krijg je nooit meer strak.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben aan het werken aan de laatste resten van mijn bierbuik maar het is gewoon niet echt mooi. Al maakt een buikje je echt niet opeens een lelijke vent. Geen bierbuik is gewoon mooier.
In jou geval maakt het wel of niet hebben van een bierbuikje niet veel uit, je blijft lelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef akadoenka het volgende:
Een beschaafd bierbuikje is niet lelijk.
Mee eens of oneens
Zal ook wel meevallen allemaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Bierbuik krijg je nooit 100%, uitgelubberd pensvel krijg je nooit meer strak.
Ik heb een buikje, maar mooi vind ik het niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En wat vind jij dan?
Weten we meteen of je een buikje hebt of niet.
Mwah, verwaarlozing. Het komt ook door kantoorwerk en veel achter een computer zitten. Het zogenoemde kantoorbuikje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:03 schreef das_phantom het volgende:
Oneens. Vind het verwaarlozing van het eigen lichaam.
Ja jammer dan.. ik heb geen zin in blauwe plekken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn buikje is redelijk hard. Ik sport regelmatig.
Als je bovenop gaat kan je het allemaal zelf regelen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja jammer dan.. ik heb geen zin in blauwe plekken!
Oeh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je bovenop gaat kan je het allemaal zelf regelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |