En wat vind jij dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat alleen mannen met een buikje dat zeggen.
En dan zulke zwakzinnelige one-liners hebben als:"Goed gereedschap hangt onder een afdakje "quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Snakey het volgende:
Bierbuik krijg je nooit 100%, uitgelubberd pensvel krijg je nooit meer strak.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben aan het werken aan de laatste resten van mijn bierbuik maar het is gewoon niet echt mooi. Al maakt een buikje je echt niet opeens een lelijke vent. Geen bierbuik is gewoon mooier.
In jou geval maakt het wel of niet hebben van een bierbuikje niet veel uit, je blijft lelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef akadoenka het volgende:
Een beschaafd bierbuikje is niet lelijk.
Mee eens of oneens
Zal ook wel meevallen allemaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Bierbuik krijg je nooit 100%, uitgelubberd pensvel krijg je nooit meer strak.
Ik heb een buikje, maar mooi vind ik het niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En wat vind jij dan?
Weten we meteen of je een buikje hebt of niet.
Mwah, verwaarlozing. Het komt ook door kantoorwerk en veel achter een computer zitten. Het zogenoemde kantoorbuikje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:03 schreef das_phantom het volgende:
Oneens. Vind het verwaarlozing van het eigen lichaam.
Ja jammer dan.. ik heb geen zin in blauwe plekken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn buikje is redelijk hard. Ik sport regelmatig.
Als je bovenop gaat kan je het allemaal zelf regelen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja jammer dan.. ik heb geen zin in blauwe plekken!
Oeh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je bovenop gaat kan je het allemaal zelf regelen.
En het topic killen ? Nee das zonde!quote:
Nou deed je het bijna zelf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En het topic killen ? Nee das zonde!
Snietus! na jouw opmerking kwam er niets.. daarna kwam ik weer en nu loopt het weer.quote:
Dit is niet een bier buikje.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:37 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Een mager lichaam met een bierbuikje. Liefst dan ook nog spierwit.
Geil
Nee hoor, deze dame ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Snakey het volgende:
"Dan heeft die werkeloze dwerg ook iets om onder te schuilen"quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef Sealnova het volgende:
[..]
En dan zulke zwakzinnelige one-liners hebben als:"Goed gereedschap hangt onder een afdakje "
Alleen moet die chubby gast wel een bankrekening hebben met op z'n minst 6 cijfers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee hoor, deze dame ook.
[ afbeelding ]
En sommigen hebben geluk, die teren weg onder stressquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:33 schreef LePoo het volgende:
Meestal zijn te ze lui om er werk van te maken om die bierbuik er af te krijgen.
Oh, je hoeft niet te huilen hoor om die tat's.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, duidelijk een frituurbuikje. (Die tattoo's!)
Ja, precies. Het moet passen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Hangt van je natuurlijke lichaamsbouw af denk ik. Vrienden van me die van nature steviger gebouwd zijn en die veel meer en fanatieker sporten dan ik hebben ook een buikje of buik, maar dat past dan gewoon. Die hebben ook gewoon een stevig buikje. Toen ik een vrij klein buikje had was het meteen slap lillend vet, mantietjes er meteen bij, meteen een vadsige kop en ik had meteen ook echt last van het meergewicht bij het sporten. Dan hoort het dus gewoon niet bij mijn lichaam en gaat het dus weer weg.
Wat is een beschaafd bierbuikje volgens jou dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Veadige het volgende:
Daarom gaat dit topic ook over beschaafde bierbuikjes en niet over dikke vadsige Duitse "20-jaar-Oktoberfest-ervaring" bierbuiken.
Ik heb toch een foto gepostquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat is een beschaafd bierbuikje volgens jou dan?
Foto's graag en minder prietpraat.
Sorry, dacht dat het een tekening was.quote:
Dan zou ik maar niet meer denken als ik jou was.quote:
Niet zo spinnig. Die gozer heeft namelijk nogal wat inkt op zijn lijf laten zetten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Veadige het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet meer denken als ik jou was.
Die gozer ben ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet zo spinnig. Die gozer heeft namelijk nogal wat inkt op zijn lijf laten zetten.
Maar inderdaad, ik vind zo'n lijf op die inkt na absoluut niet storend. Lijkt me iemand waarmee je lekker kunt eten en kunt drinken. Zelf zou ik absoluut niet dik willen worden en precies om de reden die Weltschmerz aangaf. Het zou me niet staan.
Een tekening blijft een tekening, ook wanneer gefotografeerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Veadige het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet meer denken als ik jou was.
als je slim was, dan zei je: sorry, ik dacht dat het een foto van een tekening was
Maar het gaat om de buik, niet om wat er eventueel wel of niet op getekend is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Een tekening blijft een tekening, ook wanneer gefotografeerd.
Ah, nu begrijp ik waarom je zo op je qui vive bent.quote:
Oké, ben je nu eindelijk klaar met de prietpraat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, nu begrijp ik waarom je zo op je qui vive bent.
Maar het gaat niet alleen om de buik, maar ook om het hoofd, uitstraling, persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef Veadige het volgende:
[..]
Maar het gaat om de buik, niet om wat er eventueel wel of niet op getekend is.
Oké, duidelijke taal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar het gaat niet alleen om de buik, maar ook om het hoofd, uitstraling, persoonlijkheid.
Aantrekkingskracht zit hem niet in een buikje maar in het totaalplaatje. Bij jou zit het wel goed hoor, geen draad met een vreemde bult.
Ieder zijn smaak, ik vind mensen met tatoeages te emotioneel.
Dat buikje komt echt wel weer terug. En laten we eerlijk zijn, het doet er niets toe als het prima in verhouding is zoals bij jou.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Oké, duidelijke taal.
Het totaal-plaatje klopt bij mij volgens mij (en vriendin) wel.
Buikje is inmiddels iets geslonken, foto (tekening...) is van zomer vorig jaar.
Of mensen met tattoo's emotioneler zijn weet ik niet.
Ik denk niet dat daar een verband tussen is.
Ik heb niet gehuild tijdens het zetten, tenminste....
Maar dat is off-topic, laten we het over bescheiden bierbuikjes hebben.
Ja dat zeggen ze vaker. Helaas ben ik te lui om die flappen van dat "afdakje" aan de kant te schuiven om bij dat geweldige gereedschap te komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:33 schreef LePoo het volgende:
[..]
Alleen moet die chubby gast wel een bankrekening hebben met op z'n minst 6 cijfers.
Het zijn inderdaad altijd de dikkere gasten die met zulke argumenten komen.
Meestal zijn te ze lui om er werk van te maken om die bierbuik er af te krijgen.
Vervolgens gaan ze op zoek naar excuses en leuzen als; HHUEHAHUEHAHA BESTE GEREEDSCHAP ONDER AFDAKJE JONGUH!
Dat zijn je toekomstige klanten natuurlijk. Ik moet er niet aan denken, het is allemaal dood gewicht wat je moet meesleuren en wat warmte produceert. De draad met een buik kan niet, maar een gemiddeld type met een buik ook niet, iedereen moet het zelf weten natuurlijk, het is mijn persoonlijke norm. Alleen bij het ectomorfe type heb ik niet het idee dat er iets fout is gegaan als ze een buik hebben, wat dan ook meestal een stevige rond buik is en geen blubber.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, precies. Het moet passen.
Een draad met een buik vind ik niet mooi maar als iemand een grote beer is heb ik niets tegen dik.
hij maakt jou kapotquote:
Grijns. Moreel gezien ga ik er dan niet over nadenken inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zijn je toekomstige klanten natuurlijk.
Bij een ectomorf type is het juist toch mis? Heb er geen verstand van maar dacht dat het dan juist om een slank beenderstelsel zou gaan.quote:Ik moet er niet aan denken, het is allemaal dood gewicht wat je moet meesleuren en wat warmte produceert. De draad met een buik kan niet, maar een gemiddeld type met een buik ook niet, iedereen moet het zelf weten natuurlijk, het is mijn persoonlijke norm. Alleen bij het ectomorfe type heb ik niet het idee dat er iets fout is gegaan als ze een buik hebben, wat dan ook meestal een stevige rond buik is en geen blubber.
dit.quote:Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef jonkeau het volgende:
'Buikjes'![]()
Zum kotsen
Ga gewoon naar de sportschool in plaats van jezelf voor de gek te houden dat het mooi is
![]()
Obesitas patiënten
![]()
Dikke mensen zijn vaker levensgenieters dan dunne mensen. Die buik komt daar natuurlijk niet uit zichzelf.quote:Op zondag 3 april 2011 13:17 schreef SilkenTofu het volgende:
Een gehele verschijning maakt iemand aantrekkelijk of onaantrekkelijk. Een bierbuikJE hoeft daar niet aan af te doen. Een bierPENS wel.
Het is namelijk onaantrekkelijk als iemand eruit ziet alsof ie niet om zichzelf geeft.
Als je om jezelf geeft dan zorg je ervoor dat je lichaam gezond (voor zover je daar zelf invloed op hebt) is. Een bierpens is ongezond. Een bierbuikje komt op mij over alsof iemand geen wilskracht heeft, zoals iemand anders al schreef, gebrek aan ruggegraat.
Een vent met een dikke pens maakt geen voortplantingszin in mij los.
Ik ben zelf een vrouw die gezond leeft, ik verwacht dat ook van mijn vriend.
Je lichaam is tenslotte de huls die ervoor zorgt dat de dingen die je wilt doen in de wereld grotendeels mogelijk zijn/worden, je haalt je scala aan mogelijkheden drastisch naar beneden door slecht voor jezelf te zorgen.
Een dikke pens komt dus over op mij alsof iemand niets heeft om voor te leven. Een kleine bierpens komt wilskrachtloos over.
Dikke mensen eten meestal verkeerd en dat heeft helemaal niets met genieten van het leven te maken. Hoe armer? Hoe dunner en groter de tv's en hoe groter de schalen chips en patat.quote:Op maandag 4 april 2011 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn vaker levensgenieters dan dunne mensen. Die buik komt daar natuurlijk niet uit zichzelf.
Ik ben blij dat ik om mijn bijna 42e nog steeds geen dikke (bier)buik heb (drink geen bier en over het algemeen heel weinig alcoholhoudende dranken). Ik probeer zo gezond mogelijk te eten zonder nu ook weer meteen helemaal door te slaan. Heb in mijn hele leven buiten een beetje baantjes zwemmen en een half jaartje sportschool (op mijn 18e) nooit aan sport gedaan. Het heeft ook heel veel met aanleg en bouw te maken. Maargoed in ben 1.92 lang en 78 kilo zwaar dus moet nog heel wat bij wil ik vadsig worden.quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Dikke mensen eten meestal verkeerd en dat heeft helemaal niets met genieten van het leven te maken. Hoe armer? Hoe dunner en groter de tv's en hoe groter de schalen chips en patat.
Het speelt ook wel mee. De associatie met lekker eten mag er ook best zijn. De perceptie is al erg aan het veranderen door de gezondheidscultus en de strandcultuur, terwijl de nare associaties bij magerheid ook iets zijn van een andere generatie.quote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Grijns. Moreel gezien ga ik er dan niet over nadenken inderdaad.
Klopt, ik had het fout.quote:Bij een ectomorf type is het juist toch mis? Heb er geen verstand van maar dacht dat het dan juist om een slank beenderstelsel zou gaan.
Misschien leg ik de lat voor mezelf wat hoog, ik heb veel gesport en vanaf mijn 15e altijd een sixpack (8pack zelfs) gehad. Niet dat het altijd zo'n goddelijk lichaam was, toen ik een jaar of 20 was had ik best dunne armpjes. Maar het lichaam was functioneel voor de sporten die ik toen deed, dus voelde het goed. Op een gegeven moment was ik boven de dertig, vaak geblesseerd waardoor het sporten niet meer reggelmatig was, en werden de eetgewoontes slechter terwijl de hoeveelheden gelijk bleven. Dan gaat het rap maar dan is het ook gewoon echt slap vet, helemaal niet zoveel, maar wel blubber, lillend vet. Ik ben helemaal niet zo ijdel, maar dat is dan mijn lichaam gewoon niet en ik voel me er dan niet zo prettig in. Het beweegt ook niet lekker.quote:Zelf heb ik ook een rank gestel en schommel altijd een beetje met drie kilo. Af en aan. Als ze eraan zitten voel ik me een kamerolifant wat natuurlijk flauwekul is. Niemand die zoiets opmerkt.
Een vriend van me met wie ik heel veel heb gesport lijkt sprekend op hem in alles, als hij zich kaal scheert is het een dubbelganger. En hij at altijd veel minder en sportte nog veel meer, hij deed ook aan hardlopen enzo, en hij had ook gewoon meer uithoudingsvermogen. Maar wel met net zo'n buik.quote:Maar de dude die ik in mijn avatar heb vind ik heel erg charismatisch en daarom aantrekkelijk. Maakt me geen donder uit hoe dik die buik is en dat zijn hoofd op een ei lijkt. Alleen wil ik op mijn eigen lijf geen overtollige kilo's meezeulen want dan voel ik me ongelukkig.
Dit vind ik heel mooi gezegd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Mensen zouden de verschillendheid van mensen wat meer moeten waarderen, en dus ook hun eigen aanleg.
Jaloers op mensen die een grote tv aan de muur hebben hangen?quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Dikke mensen eten meestal verkeerd en dat heeft helemaal niets met genieten van het leven te maken. Hoe armer? Hoe dunner en groter de tv's en hoe groter de schalen chips en patat.
Jazeker. Ik lig uiteraard iedere nacht snikkend in de kussens van ellende.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers op mensen die een grote tv aan de muur hebben hangen?
De bierbuik niet, wel waar je vet opslaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef akadoenka het volgende:
Komt een bierbuik volgens jullie nu daadwerkelijk alleen door het bier?
als ik kijk naar die prof voetballer, die zal heus niet iedere dag ontzettend veel drinken en die krijgt ook beweging genoeg. Is een bierbuik niet gewoon erfelijk (uiteraard speelt weinig bewegen ook mee)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |