Scheelt flink.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wąt een blessing, dat open een nieuw deel knopje
quote:
Ze heeft 2 "afgeschoten kogels" in haar hand.quote:
Wat die dame in haar handen heeft zijn patronen.quote:
Ja en nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhh i seeee! hoe had ik dat kunnen weten?had ik het moeten weten?
er lukt iets technisch niet en mn ma zou het oplossen maar dat doet ze nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
Truste LB.
Ik ga ook maffen.
Ps: PS, schiet het al op met je blog?
Eigenlijk vind ik van welquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhh i seeee! hoe had ik dat kunnen weten?had ik het moeten weten?
`how so?quote:
Je hebt ongetwijfeld 100 films gezien waarin je kogels ziet die in geweren geladen worden en hulzen achter laten. Het is best een beetje algemene kennis hoe een niet afgevuurde kogel eruit ziet, zeg maar.quote:
Vaker mythbusters kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld 100 films gezien waarin je kogels ziet die in geweren geladen worden en hulzen achter laten. Het is best een beetje algemene kennis hoe een niet afgevuurde kogel eruit ziet, zeg maar.
Dat ook ja. Maargoed, ik kan me voorstellen dat iemand helemaal geen Discovery Channel kijkt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vaker mythbusters kijken
Die hebben al 1001 mythes over wapens gehad zo'n beetje.
O.a. iemand die kogels verstopt had in een oven.. en daarna vergeten was:
Nu ik het zit te kijken hebben ze wel een missertje gemaakt. Het lijkt me wat onwaarschijnlijk dat iemand slechts 1 kogel verstopt, maar eerder een heel doosje oid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maargoed, ik kan me voorstellen dat iemand helemaal geen Discovery Channel kijkt.
Ik zag pas een aflevering waarin ze een berg kogels op een kampvuur hadden gegooid. Uiteindelijk gebeurde er wel wat maar je overlevingskansen waren erg hoog:quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik het zit te kijken hebben ze wel een missertje gemaakt. Het lijkt me wat onwaarschijnlijk dat iemand slechts 1 kogel verstopt, maar eerder een heel doosje oid.
En dan kan je natuurlijk wel hebben dat de eerste twee kogels het glas breken, en de rest dodelijk is...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
Als de patronen die zij in haar handen heeft haar woning hebben geraakt, dan stond de "vijand" maar 25 meter van haar huis. Want verder dan dat kun je ze niet gooien.
Succes!quote:
en toch zou ik de gok niet nemenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag pas een aflevering waarin ze een berg kogels op een kampvuur hadden gegooid. Uiteindelijk gebeurde er wel wat maar je overlevingskansen waren erg hoog:
de huls schoot weg(niet de kogel) en het bleef allemaal enorm laag bij de grond dus het kwam niet ver.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
Als de patronen die zij in haar handen heeft haar woning hebben geraakt, dan stond de "vijand" maar 25 meter van haar huis. Want verder dan dat kun je ze niet gooien.
je zal er maar net 1 in je oog krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ze het al helemaal voor me: een handjevol patronen gooien.
Ik snap er de ballen vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik snap er de ballen van
Oh noes, CZ gaat niet door, wat nu wat nu wat nu!!welke reden hadden ze voor het niet doorgaan bedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
logisch ende geloofwaardigquote:
Beter een gegooide patroon dan een geschoten kogel in mijn oogquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je zal er maar net 1 in je oog krijgen
En geeneens een uitnodiging hier voor de liefhebbers?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef lubje25 het volgende:
gister een pokertoernooitje gehad in mijn nieuwe stulpje
kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En geeneens een uitnodiging hier voor de liefhebbers?
ASSUMPTIONS!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze heeft 2 "afgeschoten kogels" in haar hand.
[ afbeelding ]
Dan heb je juist alle tijd om iets goed te lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef CaLeX het volgende:
kak misschien volgende keer eerst alles lezen.
smoes; cursus was saai
quote:Zoals sommigen van jullie wellicht hebben gemerkt zijn dinsdag opnames gemaakt voor de VPRO televisieserie Toren C.
Naar nu blijkt moeten twee scenes opnieuw worden opgenomen. Hiervoor is met de directie van ....afgesproken dat vrijdag om dezelfde tijd (16:00 - 19:00 uur) wederom op het dak de schietscene wordt opgenomen. Hiervoor wordt opnieuw uitsluitend gebruik gemaakt van een nep vuurwapen.
De programmamakers zullen voorts rond het middaguur een achtervolgingsscene opnemen op de brede stoep tussen ...... De opnames vinden plaats tussen 12:00 uur en 13:15, vlak voor de ingang van ..... Medewerkers wordt gevraagd rond deze tijd niet op de opnameplek aanwezig te zijn. ..... zijn gedurende de opnames bereikbaar via de parkeergarage. De uitgangen van ..... blijven open.
Het is mogelijk om je aan te melden als figurant voor deze scene. De programmamakers zoeken tussen de 80 en 100 figuranten. Je kunt je hiervoor een kwartier voor opname aanmelden in de hal .... bij de medewerkers van de VPRO. Voor deelname aan het televisieprogramma ontvang je geen vergoeding.
Overleg vooraf wel even met je leidinggevende of er eventueel bezwaar bestaat voor je deelname.
quote:
Ik ga over straat en neem mee....quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
WTF-nieuws van de dag
http://www.nu.nl/binnenla(...)ljoenen-beroofd.html
Nog mooier zou zijn als blijkt dat het 3000 jaar oud isquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden:
http://www.nu.nl/boek/248(...)oeken-gevonden-.html
Je doet wat vertaalwerk en vervolgens wordt je met de dood bedreigd door een stel freaks.
Hij wordt er écht niet geloofwaardiger op zoquote:PVV'er verzint drankprobleem
Kamerlid Hero Brinkman (PVV) erkende twee jaar geleden een drankprobleem te hebben, maar beweert nu dat dit een verzinsel was om zijn politieke hachje te redden. "Ik had helemaal geen drankprobleem. Ik ben geen alcoholist'', zegt Brinkman in een interview met het blad In Contact van de SGP-jongeren.
Brinkman erkende zijn drankprobleem toen hij zijn excuses moest aanbieden voor een incident in sociėteit Nieuwspoort. Er waren berichten dat de PVV-politicus de barman had geslagen.
Het vermeende hersenspinsel over een drankprobleem zou een "excuustruc" zijn geweest, en Brinkman blijft er ook bij niet te hebben geslagen. "Het vervelende is dat ik van de fractie mijn mond moest houden. Vervolgens moest ik door het stof en nadrukkelijk zeggen dat ik een alcoholprobleem had."
Nee inderdaad. Een kamerlid dat liegt. Insert random opmerking.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij wordt er écht niet geloofwaardiger op zo
Ik zit er mee te spelen NOOIT meer te stemmen op welk Kamerlid dan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een kamerlid dat liegt. Insert random opmerking.
Ik wil helemaal niet weten waar jij mee zit te spelen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit er mee te spelen NOOIT meer te stemmen op welk Kamerlid dan ook.
een vakje wit maken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten waar jij mee zit te spelen...
ja, de vraag is hoe hij daar dan weer aan is gekomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang dat niet met een rood potloodje is...
Een tekstverwerker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten waar jij mee zit te spelen...
Die zitten vastgeketend...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, de vraag is hoe hij daar dan weer aan is gekomen
Wel eerst een tekening er op maken, voordat je hem overschilderd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben bezig met een irritant stukje muur te schilderen, heel smal en met een radiator ervoor
Straks een eindeloze vlakte, ca. 3 x 3 meter
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eerst een tekening er op maken, voordat je hem overschilderd.
De wetenschap dat dat er onder zit, is gewoon leuk...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe het ook altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
het irritante van mijneveger is dat je op een gegeven moment moet gaan gokken en dat je er met logisch redeneren niet meer komt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef iamredleader het volgende:
Ooit heb ik expert in 89 seconden gedaan, tegenwoordig zit ik rond de 100 seconden (als het een keertje lukt)
Ik los dat op door te vlaggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het irritante van mijneveger is dat je op een gegeven moment moet gaan gokken en dat je er met logisch redeneren niet meer komt.
dan haal je die radiator toch even wegquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben bezig met een irritant stukje muur te schilderen, heel smal en met een radiator ervoor
Straks een eindeloze vlakte, ca. 3 x 3 meter
hoe zit het eigenlijk met jouw huizenjacht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]briljant! Ga ik zeker doen bij de volgende verhuizing
Goed zo!quote:
En het vervoer gaat per viertonner omdat de omgeving ondergelopen is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Las ik net dat Koninginnendag in het teken staat van Limburgse tradities.
Dus praten alsof je bek verbrand is, gemutlich een tas drinken en zuurvlees eten.
Je vergeet vlaai etenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Las ik net dat Koninginnendag in het teken staat van Limburgse tradities.
Dus praten alsof je bek verbrand is, gemutlich een tas drinken en zuurvlees eten.
quote:
Vloaiquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je vergeet vlaai eten
[ afbeelding ]
Behalve Skunk Anansie heb in nog weinig bijzonders voorbij zien komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef MadMaster het volgende:
En ik word nog steeds niet enthousiast van de nieuwe Lowlands namen...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef aichaa2011 het volgende:
Hoi!
Ik ben Aichaa en ik ben op zoek naar de WARE liefde. Ik ben 25 jaar en woon in Amsterdam.
Samen met mijn vrienden ben ik nu actief aan het zoeken, want ik ben veels te lang eenzaam en het wordt toch wel tijd dat ik mijn ware tegenkom...
Daarom ben ik samen met mijn vrienden op zoek naar een man!
Als jullie wat meer over mij willen weten, kunnen jullie mij op Facebook vinden onder 'Aichaa zoekt man' of op Twitter 'Įicha zoekt jou'.
Ik heb ook een filmpje gemaakt, voor het filmpje, klik hier:
Iedereen die zich geroepen voelt, graag contact opnemen met mij!
Watching!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef Whiteguy het volgende:
Tv tip van de dag: op veronica NU
Big bang theory
met Summer Glauin deze aflevering
[ afbeelding ]
Hoi B.quote:
B.quote:
Officieel? Vertelquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
B.
Hier nu ook officieel een nieuwe vriend
Mooi zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Hij is een vriend van m'n ex, en na ongeveer 1,5 maand 'scharrelen' heb ik m'n ex ingelicht dat we elkaar wel heel leuk vindenDus sinds vorig weekend officieel
m'n ex was eerst boos maar is nu bijgedraaid gelukkig
Hopelijk strikt Lowlands een Scandinavische act.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Behalve Skunk Anansie heb in nog weinig bijzonders voorbij zien komen.
Thanksquote:
Grotendeels hetzelfde. We zijn nog niet verhuisd, we studeren (nog) allebei, we zijn gezond en ook gelukkigquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
Hoe is het met jou een Sheep
Heb je nog geen eigen auto? Dat lijkt me nou echt vervelend, af en toe. Ook al kun je veel met het ov.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Hee, B.ertha, leuk dat je er weer bent! En goed om te horen dat het met jou en sheep goed is
Het is na 21:00, dus red gaat zo afsluiten en naar bedwel alvast 3 cd'tjes gemaakt voor morgen in de auto. Heb namelijk de kantoorauto geleend om naar m'n examenlocatie te gaan, en daarna door naar huis. Kon agendatechnisch heel goed, dus ook gelijk even door de wasstraat+stofzuigen
was hard nodig
Dus de soundtrack van Iron Man en van Tron:Legacy, alsmede een medley van lekkere auto-rij muziek voor morgen
Die heb ik al in 1997 haar 'fuck the politics' horen uitkramen, als voorprogramma van U2 in de kuip. Mooi moment voor een broodje en een drankje was dat...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Behalve Skunk Anansie heb in nog weinig bijzonders voorbij zien komen.
Jawel, die had tinuvielquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef B.ertha het volgende:
Heb je nog geen eigen auto? Dat lijkt me nou echt vervelend, af en toe. Ook al kun je veel met het ov.
Lindwųrm vind ik persoonlijk dan beter...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk strikt Lowlands een Scandinavische act.
Mijn suggesties: Lindstrųm, Kenneth Bager, Aura Dione, Lykke Li, Miike Snow, Agnes Obel.
Wel verdorie! Herkansingquote:
Pervert...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel verdorie! Herkansing
[ afbeelding ]
Die bril.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Geript voor de OP verdween Op zoek naar mijn ware liefde..
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom link je naar dat topic en niet de originele post?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef Soempie het volgende:
Keuken gekochtZie eventueel voor een tekening:
Hoe voel je je nu #675
Ik vind die plastic oorringen minder. Op zich is het wel een leuke meid (niet naar het verhaal geluisterd).quote:
Het wordt toch niet bijgehouden in de statistieken dat ik in dat topic geweest ben, he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef Soempie het volgende:
Hoe voel je je nu #675
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil.... ik wil.... ik wil zo veel.
Oh, ik dacht dat ik de link had naar m'n post.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom link je naar dat topic en niet de originele post?![]()
Mooi fornuis. Zijn jullie zulke goede koks?
[..]
Ik vind die plastic oorringen minder. Op zich is het wel een leuke meid (niet naar het verhaal geluisterd).
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Mahonie keukenblad![]()
![]()
Was een gewoon snijplankje niet goed genoeg?
En gekocht in Amsterdam Westpoort?
Er klopt niets van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Soempie het volgende:
Ja, die oorbellen vind ik ook minder. Die bril, bij sommige mensen vind ik het mooi, maar nu is hij zo spiegelend en echt té.
Onderaan het beeld staat 'Amsterdam Westpoort', vandaar...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is daar die site van? Gewoon in Breda gekocht.
Ja, want dat mahonie is niet te tillen, zo zwaar...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef wyccie het volgende:
Wacht eens even...mahonie wordt doorgaans toch voor zware, dure meubels gebruikt?![]()
Nu snap ik wel dat je je arm voelt.
Lijkt me erg mooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef Soempie het volgende:
Hoe voel je je nu #675
Ik vind haar ook leuk, maar dan wel zonder bril.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er klopt niets van.
Met of zonder bril, als ze wil heeft ze heel snel iemand die haar leuk vindt.
Ik vind 'r best leuk op een bepaalde manier, niet afstotelijk in ieder geval...
quote:Het mag zo goed als officieel heten: Scarlett Johansson (26) is samen met Sean Penn (50). Tot ieders verbazing - ook die van de bruid zelf - verscheen Scarlett samen met 'date' Sean Penn op het huwelijk van Reese Witherspoon met Jim Toth.
Jim Toth is een zogenaamde 'agent' die ook Scarlett Johansson onder zijn hoede heeft. Geen surprise dus dat de mooie actrice zaterdag aanwezig was op het huwelijk van collega Reese Witherspoon (35) met Toth, dat voltrokken werd op de ranch van Witherspoon in Ojai in Californiė. Maar dat Scarlett die andere, ietwat oudere collega, Sean Penn, zou meetronen als partner sloeg menigeen - ja, zelfs in Hollywood - met verstomming.
'S-kwadraat'
Beide sterren komen net uit een serieuze relatie: Scarlett met Ryan Reynolds, Sean met Robin Wright. Naar verluidt is Scarlett tot over haar horen verliefd op Sean, die overigens ook de ex is van Madonna. In de lente zouden de tortelduifjes een tripje naar Haiti plannen. Hun Hollywoodnaam is er ook al: 'S²' ofte S-kwadraat. Eat this, Brangelina!
quote:Als reclame voor deze "Kabouter Wesley Dag" en het Cartoonfestival was vanaf 15 juli de Kusttram van Knokke-Heist omgedoopt in Kabouter Wesley-stijl. De tekst die hier op had moeten komen te staan was: Welkom op deze kusttram!, nog een fijne dag! als de deuren open stonden stond er: Welkom op deze kuttram!, geen fijne dag. De Lijn ging hier niet mee akkoord dus werd de tekst veranderd in: Normaal had hier iets heel grappigs gestaan, maar het mocht niet.
Lekker boeien, het is goede muziek en ze geeft een show weg waar niemand een puntje aan kan zuigen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik al in 1997 haar 'fuck the politics' horen uitkramen, als voorprogramma van U2 in de kuip. Mooi moment voor een broodje en een drankje was dat...
Van de vandaag aangekondigde bands denk ik dat ik bij Budzillus ga kijken. De muziek klinkt leuk, maar ik had er nog nooit van gehoord. Die spelen denk ik in die kleine tent bij de Alpha waarvan de naam mij even ontschoten is (Charlie?)quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker boeien, het is goede muziek en ze geeft een show weg waar niemand een puntje aan kan zuigen.
Ehm, dat is dit gebouw.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Voor wie het Vaticaan mooi wil bekijken: http://www.vatican.va/var(...)r_tour/index-en.html
Hmmm, ik vind het een viswijf eerste klas dat neurotisch alles uit loopt te kafferen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker boeien, het is goede muziek en ze geeft een show weg waar niemand een puntje aan kan zuigen.
quote:
en dan kon ik vandaag gewoon nog uitslapenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verschil moet er wezen. Bouwvakkers beginnen altijd vroeg.
jaquote:
Ikke? Nee, gelukkig niet....quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die houdt zich al 2 dagen lang verdacht op vlakte, ben je belanghebbend?
Ow okay...quote:
hier Remy, kun je al je vrienden bellenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay...Ik begreep het niet helemaal.
Ik ben vandaag helemaal only-the-lonely op het werk... erg saai!!
dus de dag doorkomen met Tony Chocolonely?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay...Ik begreep het niet helemaal.
Ik ben vandaag helemaal only-the-lonely op het werk... erg saai!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he MM, ga je vandaag figurant spelen?
Eén grote kindercreche...quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat een toestanden bij Ajax. Het moet niet nog gekker worden, nu al uitgebreide (voice)mailverslag in het AD.
MM wat vind jij er eigenlijk van?
Nietes, ik heb eergisteren de avond afgesloten met de mededeling dat ik vroeg naar bed ging, omdat er de volgende dag mogelijk vroeg voor me gebeld kon worden nu er een aantal functie's vacant zijn...quote:
Ow ja die. Nee die heb ik ook niet... in heb nog een 1 boterham voor tussen de middag. C'est tout!quote:
Eens... de waarheid zal wel ergens in het midden liggen, denk ik. Waar 2 vechten, hebben 2 schuld.quote:
En, ben je al gebeld?quote:[..]
Nietes, ik heb eergisteren de avond afgesloten met de mededeling dat ik vroeg naar bed ging, omdat er de volgende dag mogelijk vroeg voor me gebeld kon worden nu er een aantal functie's vacant zijn...
Dat is wel vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb geen idee wie Ryan Reynolds is, maar is dat net zoiets als Scarlett inruilen voor Meryll Streep?
Jamaar, daar issie niet zo leuk. Hier wel:quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken Ryan Reynolds ook niet trouwens.Ik heb hem even gegoogled:
[ afbeelding ]
En nu weet ik weer dat ik hem al een keer eerder gegoogled heb... ik herken hem! Maar de naam nog steeds niet.
werkelijk? Ik vind hem op deze foto eigenlijk nog een "jongetje". Kinderlijk uiterlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar, daar issie niet zo leuk. Hier wel:
[ http://img13.imageshack.us/img13/8018/bergl.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik zie hem dan toch liever nepstoer. Misschien komt het door de leeftijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:38 schreef Soempie het volgende:
Ja, 't gaat meer om hoe hij kijkt dan dat hij zo'n jongetje nog is op die foto. Die jij post, daar is hij zo nep-stoer.
Waarom kan ik geen plaatjes meer posten?
Dan is hij ook te dun.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie hem dan toch liever nepstoer. Misschien komt het door de leeftijd.![]()
Imageshack gaf geregeld problemen op fok, blijkbaar hebben ze nu die linkjes aangepast.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:38 schreef Soempie het volgende:
Ja, 't gaat meer om hoe hij kijkt dan dat hij zo'n jongetje nog is op die foto. Die jij post, daar is hij zo nep-stoer.
Waarom kan ik geen plaatjes meer posten?
Misschien lacht hij wel nooit meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is hij ook te dun.En ik hou van mannen die lachen en vriendelijke ogen hebben.
Maar je hebt gelijk hoor, ik kan geen leuke foto van hem vinden waarop hij lacht en ouder is.
quote:
Zonde.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien lacht hij wel nooit meer.Is dat iets van vroeger...
in jouw geval zou dat inderdaad een hele rare wending aan het verhaal gevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:46 schreef Soempie het volgende:
Ik zou ook niet lachen als ik ingeruild werd voor Penn.
Ik moet eens regelen dat ik een foto van Mr. Hypo aan je kan laten zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is hij ook te dun.En ik hou van mannen die lachen en vriendelijke ogen hebben.
Maar je hebt gelijk hoor, ik kan geen leuke foto van hem vinden waarop hij lacht en ouder is.
gewoon hier postenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet eens regelen dat ik een foto van Mr. Hypo aan je kan laten zien
Dat dacht ik nietquote:
Dit nummer blijft geweldig!! Ze zijn live leuk!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
The Darkness nu op 3FM, ik geloof dat , als ze in Nederland spelen, ik daar heen moet met mn broertje. Ik ben benieuwd, hou niet zo van gillende mannen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in het geval van Soempie zou het helemaal onbegrijpelijk zijn. Wie zou nou niet met haar willen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet eens regelen dat ik een foto van Mr. Hypo aan je kan laten zien
omdat de muziek wel tof is en ik ook wel denk dat ze live goed zijn. En omdat hij denkt dat ik het wel tof ga vinden, dus dat gaan we dan ondervindenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom ga je dan, durft je broertje niet alleen?
quote:
Ja, lachen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Twitter 1 april grap lijkt #FE11 te zijn. Fake Event 2011. Jeej.
Ja ik weet het ook nietquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Twitter 1 april grap lijkt #FE11 te zijn. Fake Event 2011. Jeej.
wel voor vrijgekomen functie?quote:
Er gaan in mijn timeline blijkbaar heeeeel veel mensen naar #FE11, wat staat voor Fake Event 2011quote:
Zie www.afca.nlquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
zo, de eerste 2 1-april grappen al gehad en doorzien
BBQ bij jou binnenkort?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaal voor de dames: Cat22 heeft weer een nestje. Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, verschillende mensen voor verschillende zaken...
Mw. MM: Hoe laat ik thuis ben vanmiddag, want ze heeft iets geregeld voor vanavond (quote:
die is ook wel matig ja...ik kreeg net een melding van een leverancier dat iets alleen maar in mintgroen te leveren was...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie www.afca.nl
Heb die website zelf gebouwd en ken dus de oorspronkelijke source.
Die is in de basis nog precies hetzelfde (wat een hacker nooit zou aanhouden, die ramt er quick & dirty z'n eigen smerige HTML in...) en dan de GAME OVER afbeelding ook nog '1april.jpg' noemen...
Ik weet niet hoe het komt, maar ik kom nooit in aanmerking voor "adoptie" van zulke beestjes.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM: Hoe laat ik thuis ben vanmiddag, want ze heeft iets geregeld voor vanavond ()...
Whisky vriend: Hoe laat we zondag naar Baerle Nassau gaan, naar Zuidam distilleerderij...
Ajax vriend: Of ik zondag nog naar de wedstrijd ga (nee dus, zie hierboven)...
Whiskywinkel: Of ze zondag een sample voor me mee kunnen nemen...
Dat soort dus...
Siep van De Kast met z'n Nije Dei?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Als Siep dood gaat, dan gaan we er ook weer eentje uit het asiel halen.
Zullen ze het dan niet raar vinden als ik iedere week een nestje of een kat/poes kom halen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
@cobra, je kunt ook naar het asiel gaan en daar eentje ophalen. Die hebben ook een opvanghuis nodig.
quote:
Ja dat is wel raar. Ook best prijzig om elke week te doen. 1 poes/kat kost iets van ¤ 80,=.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zullen ze het dan niet raar vinden als ik iedere week een nestje of een kat/poes kom halen?
Bij het asiel wordt je ook gescreend voordat je een kat of hond meekrijgt...quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
@cobra, je kunt ook naar het asiel gaan en daar eentje ophalen. Die hebben ook een opvanghuis nodig.
Maar dat is toch met een complete APK? Dat hoeft voor mij niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat is wel raar. Ook best prijzig om elke week te doen. 1 poes/kat kost iets van ¤ 80,=.
Is dat zo? Toen ik daar een kat weghaalde, was dat niet zo. Bij Peace ook niet volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij het asiel wordt je ook gescreend voordat je een kat of hond meekrijgt...
Ja, is incl. chip, inentingen e.d.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat is toch met een complete APK? Dat hoeft voor mij niet.
Dat hoef ik niet. Ik heb liever dat ze bv wat kruiden meegeven.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen ik daar een kat weghaalde, was dat niet zo. Bij Peace ook niet volgens mij.
Had je op hetzelfde moment ook Gourmet, Whiskas en Felix thuis lopen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee.. onze poes Sheeba... korten we af naar Siep.
ik denk dat het kwartje bij Diaan nu net gevallen isquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet. Ik heb liever dat ze bv wat kruiden meegeven.
Okay. Ik snap het ook wel en vind het ook wel heel goed dat ze dat doen. Of het nu ook in Enschede gebeurt.. geen idee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..], hier wel, je wordt ook gecontroleerd na een paar maanden.
Mw. MM is vrijwilligster bij het asiel en doet o.a. dit soort bezoeken aan huis...
Er zijn grapjassen die een (ras)hond kopen voor 80 Euro en hem weer verpatsen voor een paar honderd Euro via Marktplaats of zo. Leuk, maar niet de bedoeling...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had je op hetzelfde moment ook Gourmet, Whiskas en Felix thuis lopen?
Daarvoor al...quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik denk dat het kwartje bij Diaan nu net gevallen is
Met cranberry saus!?quote:
Nu heb ik trek in oude kaas met cranberry compote.quote:
Sorry....quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in oude kaas met cranberry compote.
De wat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:00 schreef CaLeX het volgende:
Middag
Ik kom niet op de Ovi store vanaf mijn mobiel
De appstore voor Nokia's. Gisteren werkte het bij mij nog, net als Betalabs.quote:
Ik heb geen Nokia, zou het niet wetenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:11 schreef CaLeX het volgende:
En nu? :p
ik krijg een geen recource foutmelding
Hoe oud was Twan ook al weer geworden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zow en nu even een broodje eten.![]()
Net nog ruim een kwartier staan kletsen met een advocaat voor wie ik 5 jaar lang heb gewerkt zo''n 13,5 jaar geleden! Leuk!!
Yeps. En we gaan binnenkort een keer lunchen om verder bij te kletsen.quote:
9 jaar... gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud was Twan ook al weer geworden?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud was Twan ook al weer geworden?
Eigenlijk nogal hetzelfde als andersquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef Soempie het volgende:
Hey, B.! Las dat alles goed gaat met jullie.Hoe was je laatste college?
Hij heeft toch wel een condoom gebruikt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:24 schreef CaLeX het volgende:
Over rustig aan gesproken.
Gister bij de chiropractor geweest, die heeft me helemaal uitgewoont en nu moet ik ook ff rustig aan doen op het sportieve vlak
Ik wilde al zeggen dat het me verbaasde dat 'ie nog op z'n (sportieve) vlak kon zitten om te rusten...quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een condoom gebruikt?
het hoogtepunt zal zijn als mijn bekken niet meer gekantelt zijn en mijn rug weer recht is.quote:
Heb je geworpen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
het hoogtepunt zal zijn als mijn bekken niet meer gekantelt zijn en mijn rug weer recht is.
Ja, zo'n zwangerschap gaat je niet in de koude kleren zitten...quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
het hoogtepunt zal zijn als mijn bekken niet meer gekantelt zijn en mijn rug weer recht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |