Scheelt flink.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wąt een blessing, dat open een nieuw deel knopje
quote:
Ze heeft 2 "afgeschoten kogels" in haar hand.quote:
Wat die dame in haar handen heeft zijn patronen.quote:
Ja en nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhh i seeee! hoe had ik dat kunnen weten?had ik het moeten weten?
er lukt iets technisch niet en mn ma zou het oplossen maar dat doet ze nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
Truste LB.
Ik ga ook maffen.
Ps: PS, schiet het al op met je blog?
Eigenlijk vind ik van welquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhh i seeee! hoe had ik dat kunnen weten?had ik het moeten weten?
`how so?quote:
Je hebt ongetwijfeld 100 films gezien waarin je kogels ziet die in geweren geladen worden en hulzen achter laten. Het is best een beetje algemene kennis hoe een niet afgevuurde kogel eruit ziet, zeg maar.quote:
Vaker mythbusters kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld 100 films gezien waarin je kogels ziet die in geweren geladen worden en hulzen achter laten. Het is best een beetje algemene kennis hoe een niet afgevuurde kogel eruit ziet, zeg maar.
Dat ook ja. Maargoed, ik kan me voorstellen dat iemand helemaal geen Discovery Channel kijkt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vaker mythbusters kijken
Die hebben al 1001 mythes over wapens gehad zo'n beetje.
O.a. iemand die kogels verstopt had in een oven.. en daarna vergeten was:
Nu ik het zit te kijken hebben ze wel een missertje gemaakt. Het lijkt me wat onwaarschijnlijk dat iemand slechts 1 kogel verstopt, maar eerder een heel doosje oid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maargoed, ik kan me voorstellen dat iemand helemaal geen Discovery Channel kijkt.
Ik zag pas een aflevering waarin ze een berg kogels op een kampvuur hadden gegooid. Uiteindelijk gebeurde er wel wat maar je overlevingskansen waren erg hoog:quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik het zit te kijken hebben ze wel een missertje gemaakt. Het lijkt me wat onwaarschijnlijk dat iemand slechts 1 kogel verstopt, maar eerder een heel doosje oid.
En dan kan je natuurlijk wel hebben dat de eerste twee kogels het glas breken, en de rest dodelijk is...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
Als de patronen die zij in haar handen heeft haar woning hebben geraakt, dan stond de "vijand" maar 25 meter van haar huis. Want verder dan dat kun je ze niet gooien.
Succes!quote:
en toch zou ik de gok niet nemenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag pas een aflevering waarin ze een berg kogels op een kampvuur hadden gegooid. Uiteindelijk gebeurde er wel wat maar je overlevingskansen waren erg hoog:
de huls schoot weg(niet de kogel) en het bleef allemaal enorm laag bij de grond dus het kwam niet ver.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
Als de patronen die zij in haar handen heeft haar woning hebben geraakt, dan stond de "vijand" maar 25 meter van haar huis. Want verder dan dat kun je ze niet gooien.
je zal er maar net 1 in je oog krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ze het al helemaal voor me: een handjevol patronen gooien.
Ik snap er de ballen vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik snap er de ballen van
Oh noes, CZ gaat niet door, wat nu wat nu wat nu!!welke reden hadden ze voor het niet doorgaan bedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
logisch ende geloofwaardigquote:
Beter een gegooide patroon dan een geschoten kogel in mijn oogquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je zal er maar net 1 in je oog krijgen
En geeneens een uitnodiging hier voor de liefhebbers?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef lubje25 het volgende:
gister een pokertoernooitje gehad in mijn nieuwe stulpje
kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En geeneens een uitnodiging hier voor de liefhebbers?
ASSUMPTIONS!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze heeft 2 "afgeschoten kogels" in haar hand.
[ afbeelding ]
Dan heb je juist alle tijd om iets goed te lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef CaLeX het volgende:
kak misschien volgende keer eerst alles lezen.
smoes; cursus was saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |