Dat is in mijn ogen niet een andere discussie, want nu krijgt er weer een persoon alle vrijheid, iets wat nooit goed is. Meerdere mensen betekenen meerdere perspectieven, oplossingen, en invalshoeken. Hierdoor komen er meer problemen naar voren dus een betere oplossing. Hierdoor ben ik vrij sceptisch over wat voor een onzin er nu weer gaat gebeuren...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die blijven alsnog afhankelijk van de aanvoer van de jeugdopleiding. En als daar iets structureel mis is, wat Cruijff zegt, dan kan er niet goed opgebouwd worden.
Bovendien kun je ook afvragen in hoeverre het goed geweest is dat deze trainers die vrijheid kregen. Maar dat is een andere discussie.
Schitterend, ik zat ook zo van huh wat.. cockpitquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, Wat een opmerkingen van Derksen. "als dat je beste anekdotes is verveel me er dan alsjeblieft niet meer mee"
Ik snapte hem ook niet helemaal neequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schitterend, ik zat ook zo van huh wat.. cockpit
Inderdaad, belachelijk dat ze met dat oude nieuws aankomen zetten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef tralalala het volgende:
Nucleaire ramp is toch helemaal niet belangrijk.
Hij is niet mediageil maar soms is het noodzakelijk dat Johan duidelijkheid in de situaties verschaft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Als ze hem uitnodigen.. zeker wel. Hij is mediageil en doet alles om te scoren.
Johan heeft het niet zo op politici bij P&W. Daar krijgt hij jeuk van en ruzie mee...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, Wat een opmerkingen van Derksen. "als dat je beste anekdotes is verveel me er dan alsjeblieft niet meer mee"
Ik wist niet dat hij fan was van Feyenoord, maar het verklaart wel veel.......quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schitterend, ik zat ook zo van huh wat.. cockpit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |