quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar nou niet e hele tijd op terugkomn he dat is oudeuit de sloot halen
als die 2 er niet bij waren was het .........niksquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:10 schreef Day het volgende:
Ik moet toch wel weer lachen om gerard en karim. Die gaan er helemaal in op.
Awwwquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, maar ik wil en kan mijn 4 bloedjes van kinderen niet achter laten, anders wordt de kinderbescherming op mijn dak gestuurd door bepaalde users hier
2000.0000 procent fakking waar !!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef willllll het volgende:
[..]
als die 2 er niet bij waren was het .........niks
Na het tutten van de dames is het logisch om naar bed te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat er verder gaat komen, mij te laat, trustennnn
Iedereen vind Boll toch lief!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Toch mag ik hem wel op de een of andere manier hoor, die bollokus
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ja ! bol is baas !!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
kom erbijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
Toch zie je wel dat Philip een plan en ontwerp heeft voor de makeover van Aafke. Mag ook wel eens gezegd worden!![]()
[ afbeelding ]
nu al onder de plak?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
ik moet er vandoor. Mijn vriendje komt en die haat SST...
Oh, die is prachtig!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wow, zit jij ff onder de plak!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik wou dat ik zukke ballen had thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zukke ballen had thuis
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
haha ach, je moet wat over hebben voor een maik/moniek momentje iedere dag
[..]
Best wel jammer dat ze zich zo gedragen. Wetende dat er morgen een naar huis gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
wat een nare wijfen die 2 echt he natte doos en kriebel kaatje zijn echt sfeermakers
wooooooooooooooooowwwwwwwww.die had ik nog niet gezien, mooi.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
Zet hem maar op zolder, en niet janken hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Haha, ik ken het... Mijn vriend zit naast me naar P&W (ned 1, gaat over voetbal) te kijken, en ik zit ernaast met de laptop op schootquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
hhaa boven op mn container eerder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet hem maar op zolder, en niet janken hè
Nou, volgens mij issie een duikbril aan het tekenen rond haar ogen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Teammanager van het dames zwemteam....hij moet er wel wat verstand van hebben dan...toch.
En dat krijg jij enkel voor elkaar door onderdanig te zijn? Kinky!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
haha ach, je moet wat over hebben voor een maik/moniek momentje iedere dag
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, volgens mij issie een duikbril aan het tekenen rond haar ogen...
Hun eerstvolgende "laatste avond" ook gaan saboteren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
wat een nare wijfen die 2 echt he natte doos en kriebel kaatje zijn echt sfeermakers
Wat een baas ook echt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard zegt als Servio het kan kunnen wij het ook hoor
gehehe weer dezelfe onelinersquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
heb je later ingeschakeld??ze mogen niet meehelpenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hun eerstvolgende "laatste avond" ook gaan saboteren.
Je wordt dan alleen geen dramaQueen....quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk nou wat die Flip doet bij Aafkequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
karim en geer zijn lekker serieus bezig, humor
datquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Ireth het volgende:
Waarom spoelt ze haar haar nou niet gewoon uit bij de wasbak?
Meehelpen niet maar wat vrolijker kijken mag toch wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
heb je later ingeschakeld??ze mogen niet meehelpen
geen warm water misschien ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Ireth het volgende:
er is een groot verschil tussen niet mee helpen en een avond verziekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij doet het maar mooi wel even.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kijk nou wat die Flip doet bij Aafke
Ziet er niet uit![]()
[ afbeelding ]
Ja joh, net zoiets als je haar perse willen fohnen vlak voor het slapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef schurk65 het volgende:
eerst make-uppen en dan douchen??? rare volgorde!!! haha
Nog geen reden om als een dode treurwilg erbij te gaan zitten, bah!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Ireth het volgende:
mee eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er is een groot verschil tussen niet mee helpen en een avond verzieken
Dan kan je toch een beetje enthousiast doen vanaf die bankquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
echt he bij natte doos helemaal kan ze achteraf weer jankenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hun eerstvolgende "laatste avond" ook gaan saboteren.
ze zijn jaloers op de aandacht die de andere twee krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
ugh dat verveelde rotsmoel van die 2 !!
Miss Wendy Mills kan wel inpakken.quote:
Ik kijk pas vanaf 10 uur vanochtend,quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
Misschien nemen ze het gewoon "iets te letterlijk" en zien ze vrolijk kijken ook als meehelpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Meehelpen niet maar wat vrolijker kijken mag toch wel.
mo en lauw? je verwacht teveel ben ik bangquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je toch een beetje enthousiast doen vanaf die bank
Keuken? Lijkt mij dat ze niet altijd de afwas doen met koud water?quote:
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er is een groot verschil tussen niet mee helpen en een avond verzieken
nou nou nou wat een taalquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
een stel vieze jaloerse krengen zijn het maar...ik zeg nomineren volgende week !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |