Die van Den Haag is bij mij zo wat om de hoek, heb daar eens een bikini gekochtquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef meneertje1972 het volgende:
leuk hoor hoe ze het doen! En ach als het mislukt kunnen ze nog altijd bij mijn broertje langsgaan.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, en het wordt alleen maar erger volgens mij
Oh lachen, Bridget had een lingerie zaak naast die zaak daar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die van Den Haag is bij mij zo wat om de hoek, heb daar eens een bikini gekocht
Ja leidt echt nergens toe dit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, en het wordt alleen maar erger volgens mij
Schattig inderdaad, ze zetten zich echt inquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Leuk hoe Gerard en Karim hier fanatiek en liefdevol mee omgaan om het haar van de meiden zo mooi mogelijk te krijgen.
ja ze willen sharon echt mooi maken , met alle liefde zijn ze er mee bezig , toppiequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig inderdaad, ze zetten zich echt in![]()
Ja haha, zitten nu als twee beledigde zoutzakken op de bank.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
toch is het heel leuk dat die 2 zo doen...ze krijgen nutotaal geen aandacht nu van de anderen die wel lol hebben
Geen neuken wederom wat een grafkopquote:
Lol, ze zijn er ook echt ernstig mee bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig inderdaad, ze zetten zich echt in![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef sjampoeh het volgende:
*smelt* gerard borstelt haar haar*droomt ff weg*
hahaha dacht even dat ie ook een bril op had, zijn het zn holle ogenquote:
sharon moet gewoon blijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ze willen sharon echt mooi maken , met alle liefde zijn ze er mee bezig , toppie
quote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oh lachen, Bridget had een lingerie zaak naast die zaak daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |