heb je een link naar lau haar hyves ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou, ik ben er klaar mee.
Voor ik er net zoals Mo bij komt te zitten trek ik de stekker eruit hier.
Kan ook al geen foto;s meer plaatsen op de hyves van Laura, teveel zegt ie ineens.
Dus good night !
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Lauzer het volgende:
Zou toch zo mooi zijn als Maik er uit moet, en Joanna, Aafke en Sharon mogen blijven. Wil Mo uiteindelijk vast ook vertrekken, twee strontvliegen in een klap en de betere spelers blijven.
Trussequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Kan ook al geen foto;s meer plaatsen op de hyves van Laura, teveel zegt ie ineens.
Dus good night !
aan me hoela, gewoon een jankerd met een IQ en een EQ van een geitquote:
Spam!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef meneertje1972 het volgende:
leuk hoor hoe ze het doen! En ach als het mislukt kunnen ze nog altijd bij mijn broertje langsgaan.
Ah vandaar je nickname... GRIJS!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Doooooooooood aan die paar grijze haren![]()
Zeg, beledig die geit es niet zo!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan me hoela, gewoon een jankerd met een IQ en een EQ van een geit
en tot morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Dus good night !
Wat denk jij...zou de deur nog open gaan vandaag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef meneertje1972 het volgende:
leuk hoor hoe ze het doen! En ach als het mislukt kunnen ze nog altijd bij mijn broertje langsgaan.
Zelfs hyves heeft genoeg van haarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Dus good night !
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer Sharon haar en dan gaat het echt heel klote in de wasbak, dan heb je te weinig ruimte om de lengte lekker uit te spoelenIk ga altijd even met mijn hoofd boven het bad hangen.
Inderdaad, boven het bad gaat veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn haar is ook behoorlijk lang.
be nice or go away
http://secretstorylaura.hyves.nl/ gewoon googlenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je een link naar lau haar hyves ?
geeeeeeeeez is toch erg dit? vieze verwende mormels dat het zijnquote:
psies! Stekker eruit!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef Lauzer het volgende:
Zit toch geen sfeer meer in, in dat huis. Wat een depressief grafnest
Yep, en het wordt alleen maar erger volgens mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef Lauzer het volgende:
Zit toch geen sfeer meer in, in dat huis. Wat een depressief grafnest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |