http://secretstorylaura.hyves.nl/ gewoon googlenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je een link naar lau haar hyves ?
geeeeeeeeez is toch erg dit? vieze verwende mormels dat het zijnquote:
psies! Stekker eruit!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef Lauzer het volgende:
Zit toch geen sfeer meer in, in dat huis. Wat een depressief grafnest
Yep, en het wordt alleen maar erger volgens mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef Lauzer het volgende:
Zit toch geen sfeer meer in, in dat huis. Wat een depressief grafnest
Die van Den Haag is bij mij zo wat om de hoek, heb daar eens een bikini gekochtquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef meneertje1972 het volgende:
leuk hoor hoe ze het doen! En ach als het mislukt kunnen ze nog altijd bij mijn broertje langsgaan.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, en het wordt alleen maar erger volgens mij
Oh lachen, Bridget had een lingerie zaak naast die zaak daar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die van Den Haag is bij mij zo wat om de hoek, heb daar eens een bikini gekocht
Ja leidt echt nergens toe dit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, en het wordt alleen maar erger volgens mij
Schattig inderdaad, ze zetten zich echt inquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Leuk hoe Gerard en Karim hier fanatiek en liefdevol mee omgaan om het haar van de meiden zo mooi mogelijk te krijgen.
ja ze willen sharon echt mooi maken , met alle liefde zijn ze er mee bezig , toppiequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig inderdaad, ze zetten zich echt in![]()
Ja haha, zitten nu als twee beledigde zoutzakken op de bank.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
toch is het heel leuk dat die 2 zo doen...ze krijgen nutotaal geen aandacht nu van de anderen die wel lol hebben
Geen neuken wederom wat een grafkopquote:
Lol, ze zijn er ook echt ernstig mee bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig inderdaad, ze zetten zich echt in![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef sjampoeh het volgende:
*smelt* gerard borstelt haar haar*droomt ff weg*
hahaha dacht even dat ie ook een bril op had, zijn het zn holle ogenquote:
sharon moet gewoon blijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ze willen sharon echt mooi maken , met alle liefde zijn ze er mee bezig , toppie
quote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oh lachen, Bridget had een lingerie zaak naast die zaak daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |