Oh lol! En Jo kijkt mee! Die komt briesend dwars door de deuren aangebuffeld, crisis!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef Ripley het volgende:
Drank erin en dan aafke en philip op de bek
Slim! Maar we gaan het spelverloop zien. Spannend!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk 't ook en hij weet dat. Gerard heeft er alleen niks aan om zich nu tegen Alex te keren (als hij dat al zou willen) dus laat 'ie het lekker zo en houdt het in de gaten (denk ik)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
alex kijkt eens goed en zegt: ik vind het leuk!
Nou je het zegt. Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
trouwens... Mo heeft Maik z'n badjas aan. Maar had Maik die badjas niet aan toen hij naar boven ging?
die kan zich niet alleen vermaken zonder vent ? ik vind het in elk geval ziekelijk van dr. ze spoort niet, lau of jo ? had het goed, ze zit bijna tegen het geschifte aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:43 schreef Lyza666 het volgende:
Is dat een statement ofzo, van Monique, dat ze die vieze badjas heeft aangetrokken? Zo van; ik ga geen plezier maken als mn schatjeer niet bij is. Puh.
Vreselijk asociaal kind. Gun die meiden een leuke avond op z'n minst.
Dat wilde ik net aan jou vragenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom hebben ze geen stream van Jo en Maik?
Als ze nog verder instort hoeft dat niet meer.. dan is er eerder reanimatie nodig?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef mazaru het volgende:
Ik zeg euthanasie!! Leuk voor in de liveshow
[ afbeelding ]
ja zolang ze niet pukkelt en puisten uit aan het knijpen is of straalbezopen is, vind ik aafke ook wel leuk eigenlijk , ze is altijd goedlachs en vrolijk en heeft humor, zo hoort het ! geldt zeker weten ook voor sharon!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef mootie het volgende:
Sharon is wel cool, gewoon met een lach die kerels haar haar laten kleuren.
Nope, Maik ging zonder badjas het trappie op..quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
trouwens... Mo heeft Maik z'n badjas aan. Maar had Maik die badjas niet aan toen hij naar boven ging?
verder instorten dan dit is niet mogelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ze nog verder instort hoeft dat niet meer.. dan is er eerder reanimatie nodig?
Nee die moet zich nog gedragen vanwege Dennis. Maar wat mij mooi lijkt, dat als Flip Aafke volgeblaft heeft dat ze de camera in kijkt en zegt: Ohwja Jo, Dennis heeft je eruit getieft, meer info in de KvdW!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh lol! En Jo kijkt mee! Die komt briesend dwars door de deuren aangebuffeld, crisis!
Oh, okeequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Nee die heeft hij achter gelaten op de bank ofzo of in de keuken
maar hij ging wel het hok in met die badjas toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, Maik ging zonder badjas het trappie op..
goed dat je het daar ff over hebt...kzag in de uitzending dat hij in zn onderbroek naar de kvdw ging, eenmaal binnen bij de volgende scene dus, had hij zn zwarte hemd en korte zwarte broek aan....klopt dus ook geen meter vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
ja met een heel ritueel van indiase dansers enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef mazaru het volgende:
Ik zeg euthanasie!! Leuk voor in de liveshow
[ afbeelding ]
En weer, en weer, en weer... Tja, ze leert het waarschijnlijk nooit. Dit is echt niet gezond, compleet afhankelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef Day het volgende:
Mo past precies in het sterotype vrouw dat al de huwelijksklokken hoort luiden als ze zich na date laat neuken door 1 of andere klojo, alle waarschuwingen over die klojo van haar vriendinnen negeert, instort als ze vervolgens gedumpt wordt en dan vervolgens verwacht dat die vriendinnen haar wel opvangen. Om het vervolgens gewoon weer te doen.
Thuis gok ik zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waar is Huub? (altijd al eens aan je willen vragen...)
nee hemd en joggingbroekquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar hij ging wel het hok in met die badjas toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |