[..]
Ik vind het lullig van Alex dat hij Sharon heeft genomineerd. Mijn observatie is dat Gerard al iets meer afstand van Alex heeft genomen, ook omdat hij zo dik met Laura is (die Gerard dan weer NIET heeft genomineerd, vermoedelijk voor Alex?)
Alex waait een beetje met iedereen mee, Laura ook, daarom passen ze ook zo goed bij elkaar.
Ik (en Fen) waren er niet zo stuk van toen Alex bij iedereen suggereerde dat Gerard Joanna tot het uiterste dreef in de handboeien, omdat hij mogelijk mensen gek wilde maken om ze te laten vertrekken...
[/quote] Alex durft niet te kiezen omdat hij nu verstrengelde belangen heeft. Hij is zo geobsedeerd door Lau dat hij geneigd is om van zijn principes af dreigt te stappen v.w.b. Geer. Geer laat hij voor eerst niet vallen maar wat doet hij als het er op aan komt? Alex is een zeer zwakke speler dat vooropgesteld en als ik dan moet lezen dat hij zo geinteresseerd is in het priveleven van Gerard en min of meer naar een baantje hengelt???? Even leuk houden en verder een no go is mijn advies.