quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef NenaLois het volgende:
Goeieavond allemaal,
zijn er nog meer mensen die de lach van laura IRRITANT vinden?
Allemachtig een moeke dus ik denk al 30 plus of zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat lukt toch ook met een snoetenpoetser/billendoekje? (Ja ik ben een moeke..)
Bah, 't zijn net sjinezen op een helling.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Heerlijk die beelden van Sharon, Karim en Gerard. Zulke toppertjes die een beetje sfeer proberen te creeeren.
Je reactie peilende ben jij net krap aan een 15+er?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Allemachtig een moeke dus ik denk al 30 plus of zo.
Wat zijn hier de leeftijden van de kijkers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Laten ze morgen bijna niets van zien denk ik. Maar natuurlijk wel hoe Betty Breipen het met Maik heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef mootie het volgende:
Sharon is wel cool, gewoon met een lach die kerels haar haar laten kleuren.
38quote:
Karim mag wel meer doen dan alleen mijn haar vervenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Karim mag mijn haar ook wel een keer verven als ik het zo zie
Vaseline smeren langs de haargrens, dan hoef je geeneens te poetsen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat lukt toch ook met een snoetenpoetser/billendoekje? (Ja ik ben een moeke..)
Sssssssssssshtquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karim mag wel meer doen dan alleen mijn haar verven
39quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |