Goeienavondquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet je het twitter account van SST_Sjoerd eens bekijken, die is gisteren naar Portugal vertrokken!! Bollokus, Superkokje en ik volgen hem al een paar dagen!![]()
GOEIENAVOND ALLEMAAL![]()
we zijn toch al gewend aan eerst 50 posts over hoe/wie een cos te openenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee gesteggel in de COS om de LAPO,![]()
Welke fokker heeft er zo'n vreselijk baardje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet je het twitter account van SST_Sjoerd eens bekijken, die is gisteren naar Portugal vertrokken!! Bollokus, Superkokje en ik volgen hem al een paar dagen!![]()
GOEIENAVOND ALLEMAAL![]()
ow, what's newquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee gesteggel in de COS om de LAPO,![]()
ikke nie, heb zelfs geen snorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Aimy het volgende:
[..]
Welke fokker heeft er zo'n vreselijk baardje?
nu even drie kwartier, dan moet ik m'n schoonzus ophalen bij de garage en mijn dochter bij de judo, en daarna (vanaf de laifsjoooo) ben ik de rest vand e avond niet meer weg te slaan natuurlijk. Spanning ende sensaasie hèquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hohooi Ceetje, blijf je nu een beetje langer?![]()
quote:
ja, zit ook net aan een bakkie, lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef bollokus het volgende:
![]()
binn ich wieder
![]()
![]()
het eten is weer bereid... nu een bakkie!
altijd hèquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje .. je hebt zin in vanavond zie ik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef bollokus het volgende:
![]()
binn ich wieder
![]()
![]()
het eten is weer bereid... nu een bakkie!
en vanavond heeft bollie ook weer net5!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
altijd hè![]()
LAIFSJOO, spanning, sensaasie, eliminaasie, kan bijna niet meer wachten joh, heb er gewoon de zenuwen van
ik zag het al. Wel jammer, of vond je het niet leuk, op visite bij Piet Paniek (112 daar redt je levens mee)?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
en vanavond heeft bollie ook weer net5!!
Zo niet dan maken we het hier wel leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nu even drie kwartier, dan moet ik m'n schoonzus ophalen bij de garage en mijn dochter bij de judo, en daarna (vanaf de laifsjoooo) ben ik de rest vand e avond niet meer weg te slaan natuurlijk. Spanning ende sensaasie hè
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
en vanavond heeft bollie ook weer net5!!
dat is super gezellig... alleen dat roken in de tuinquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zag het al. Wel jammer, of vond je het niet leuk, op visite bij Piet Paniek (112 daar redt je levens mee)?
had kwallie een berichtje gestuurd helaas doet de tvkaart het niet maar het gelijd is wel goed en het beeld van de cam. ook goed te doen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
top, ik zag dat Kwaliteit weer in the house was... 't ging mij nog niet lukken smartcardje ligt dwars
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is super gezellig... alleen dat roken in de tuin
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben vandaag bij de mediaboys langsgeweest en mag morgen voor het weekend een analoogtunertje lenen, kijken of ik daar iets verder mee kom.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo niet dan maken we het hier wel leuk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Seauuu, peukie erbij, even uitbuiken, vanavond livesjow en dan toettoet op naar de zon en de liefde.
Halo Fok, ben in de buurt maar moet even bijlezen hoor.
![]()
![]()
hey missJ, koffers al gepakt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Seauuu, peukie erbij, even uitbuiken, vanavond livesjow en dan toettoet op naar de zon en de liefde.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
Denk dat ik nog een aanhangertje ga huren of de HJ-tjes blijven thuis.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Denk dat ik nog een aanhangertje ga huren of de HJ-tjes blijven thuis.
Best lastig leuke sexy jurkjes maar ook spijkerbroeken voor het stront scheppen der koeien, beeldige bikini's en zeeman onderbroeken, kanten strings en roodbonte zakdoeken voor op mijn kop te binden.....alleen mijn make-up tas is al 5 kilo....![]()
achja, 1 voordeel: de vloeitjes hoef je niet mee te brengen, scheelt weer plaats in je kofferbak, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Denk dat ik nog een aanhangertje ga huren of de HJ-tjes blijven thuis.
Best lastig leuke sexy jurkjes maar ook spijkerbroeken voor het stront scheppen der koeien, beeldige bikini's en zeeman onderbroeken, kanten strings en roodbonte zakdoeken voor op mijn kop te binden.....alleen mijn make-up tas is al 5 kilo....![]()
Zoet maar, ze staan er al in en er weer uit tillen is ook geen optie dat weet je.quote:
Geen nood C, ik heb een aardig grote wagen, maar even de Bol opstoken dat ik zijn bier niet meeneem is altijd leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
achja, 1 voordeel: de vloeitjes hoef je niet mee te brengen, scheelt weer plaats in je kofferbak, toch?
ps: ik heb nog wel zo'n dakkoffer voor je in de aanbieding, ik zeg maar zo: als de ski's en mijn toilettas erin passen, dan past die van jou er ook in![]()
Scania?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geen nood C, ik heb een aardig grote wagen, maar even de Bol opstoken dat ik zijn bier niet meeneem is altijd leuk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geen nood C, ik heb een aardig grote wagen, maar even de Bol opstoken dat ik zijn bier niet meeneem is altijd leuk.
ben altijd het zonnetje in huisquote:
ik ben zo blij met kwaliteit op het moment leuk om de daily vandaag te vollgen!nu is de buurman weer even hout halen... morgen doe miss dat toch wel ???quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Niki!!!![]()
![]()
Ja de daily is lekker Ceetje, wat een genot.
hai nikiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |