---> COS.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:21 schreef Aimy het volgende:
Is iedereen nou pitten? Wat ongezellig zeg.
wilje wel een beetje zachtjes pratenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:21 schreef Aimy het volgende:
Is iedereen nou pitten? Wat ongezellig zeg.
Sorry!! Zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
wilje wel een beetje zachtjes praten
Lol, het begin is er.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef Aimy het volgende:
Ik heb al 58 posts, in 1 dag! zijn jullie niet trots op mij?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef Aimy het volgende:
Ik heb al 58 posts, in 1 dag! zijn jullie niet trots op mij?
Ik heb de iPad 1...quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik heb een vraagje: wie van mijn SST-vriendjes en vriendinnetjes heeft antwoord voor mij?
Wie heeft ervaringen met een Ipad 2? Kan er namelijk vanaf volgende week voor een spotprijs eentje via mijn werkgever kopen (ècht voor weinig!). Maar wat heb ik aan zo'n ding......
oke, als die Ipad alleen thuis gebruik (heb draadloos internet ofcourse) dan neem ik toch aan dat ik geen extra abonnement voor internet nodig heb voor op dat ding? (tenzij ik in de bus wil gaan zitten internetten, dat snap ik)quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de iPad 1...
Ja wat doe ik er meeNiet veel. Internetten als ik in bed lig, hij is makkelijk om mee te nemen. Ik heb er diverse applicaties opstaan, zoals VI, AD en spelletjes.
Mara op de iPad 2 zit een camera
Ik heb alleen Wifi erop zitten, dus alleen op draadloos internet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oke, als die Ipad alleen thuis gebruik (heb draadloos internet ofcourse) dan neem ik toch aan dat ik geen extra abonnement voor internet nodig heb voor op dat ding? (tenzij ik in de bus wil gaan zitten internetten, dat snap ik)
komt goeeeeeeed! doe het rustig aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef jesje1982 het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
ik ben alweer thuis stik van de pijn in mn rug...dus ik gaat ff leggen met een para![]()
en wellicht kom ik vanmiddag gezellig kletsen![]()
![]()
hier ook, en intussen belastingaangifte invullen, uitstel aanvragen omdat m'n DigiD code zonder dat ik het wist ineens niet meer geldig is, koffie, peuk sigaretjequote:
rustig aan Jesje, hopelijk tot vanmiddag/vanavondquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef jesje1982 het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
ik ben alweer thuis stik van de pijn in mn rug...dus ik gaat ff leggen met een para![]()
en wellicht kom ik vanmiddag gezellig kletsen![]()
![]()
ja na een half jaar issie in eens ongeldig dat had ik ook. ben ook bankzaken/verzekering aan het doen. en war advertenties maken op internetquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook, en intussen belastingaangifte invullen, uitstel aanvragen omdat m'n DigiD code zonder dat ik het wist ineens niet meer geldig is, koffie, peuk sigaretje
zoooo stom dat je 'm dan niet gewoon meteen online kunt verlengen, of dat ze je in ieder geval even een berichtje sturen. Zit ik vanalles te proberen, uiteindelijk in de telefoon geklommen, zeggen ze: opnieuw aanvragen mevrouw, gewoon verlopen, tja, zo werkt dat hier, wij sturen daar geen bericht over hoor, dat merkt u vanzelf wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja na een half jaar issie in eens ongeldig dat had ik ook. ben ook bankzaken/verzekering aan het doen. en war advertenties maken op internet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoooo stom dat je 'm dan niet gewoon meteen online kunt verlengen, of dat ze je in ieder geval even een berichtje sturen. Zit ik vanalles te proberen, uiteindelijk in de telefoon geklommen, zeggen ze: opnieuw aanvragen mevrouw, gewoon verlopen, tja, zo werkt dat hier, wij sturen daar geen bericht over hoor, dat merkt u vanzelf wel.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef bollokus het volgende:
Hier in Frankrijk kun je nog niet eens internet bankieren
uhm 1x per week word het salde geupdate, en dat was hetquote:
ik dacht dat ze daar in la France toch wel wat moderner waren, valt tegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
uhm 1x per week word het salde geupdate, en dat was het
nee, wat dat betreft is het allemmaal mega ouderwets, heb hier zels geleerd met een cheque te betalen had dat nog nooi gedaan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar in la France toch wel wat moderner waren, valt tegen
quote:
Lol, bliksembezoek, hohooi! Doehoei!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:58 schreef Ceetje.. het volgende:
middag allemaalen meteen erbij: tot vanavond allemaal
![]()
Moet even mijn ouders gaan helpen/redden met het invullen van hun aangiften op de computer (mensen hebben 1 maand geleden laptop aangeschaft en nooit met een computer gewerkt, dus je snapt wel dat hulp gewenst is nouja, meer noodzakelijk eigenlijk)![]()
tot vanavond dus
sensatie in Sst?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef Aimy het volgende:
Nu nog wachten tot @SST_Stef wordt aangemaakt op Twitter, de nieuwste bewoner kan ook wel een buddy gebruiken: http://bit.ly/eIUFTQ #sstnl
Ik denk... Yes sensatie.. er komt een nieuwe bewoner.... maar nee hoor.. is het een verdomde sprinkhaan.
Je moet toch ergens hoop houden..quote:
dan moet je het twitter account van SST_Sjoerd eens bekijken, die is gisteren naar Portugal vertrokken!! Bollokus, Superkokje en ik volgen hem al een paar dagen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef Aimy het volgende:
Nu nog wachten tot @SST_Stef wordt aangemaakt op Twitter, de nieuwste bewoner kan ook wel een buddy gebruiken: http://bit.ly/eIUFTQ #sstnl
Ik denk... Yes sensatie.. er komt een nieuwe bewoner.... maar nee hoor.. is het een verdomde sprinkhaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |