Grizzly heel erg gefeliciteerd met de geboorte van je meisje

Hopelijk gaat het snel beter en kunnen ze snel naar huis. Ik heb 2 dagen in het ziekenhuis moeten verblijven na de geboorte en ik vond het echt helemaal niks. Dus alles langer lijkt me een verschrikking. Veel succes
Cleany wat een mooie 3d echo's. Ik vind 3d echo's er altijd behoorlijk freaky uitzien, maar deze zijn heel helder.
Vandaag door de gyn gebeld, moet toch een uitgebreide 20 weken echo in het ziekenhuis hebben vanwege de CT scan. Ze willen het toch goed nagekeken hebben allemaal, wel een geruststelling. Maar goed dat ik het gisteren nog even vroeg.
(bij ons wordt de 20 weken echo niet in het ziekenhuis gedaan als daar geen directe aanleiding voor is, al wordt je dus wel begeleid in het ziekenhuis. Kwam ik gisteren dus ook achter, wist ik niet)
Maar we hebben de echo dus nu een week eerder dan gepland, als ik 19 weken ben. De planning zat al helemaal vol. Dus over 2 weken weten we waarschijnlijk het geslacht van propje 2.0
Ik ga alleen naar de controles, mits ik me gewoon ok voel. Vriendlief zou er een paar uur vrij voor moeten nemen elke keer (hij werkt ook in een andere stad). Hij is er wel bij met de belangrijke echo's natuurlijk en waarschijnlijk als ik weer in de laatste weken loop.
FR ik lees je berichtje nu pas.
Meis egopost zoveel als je wil. Wat je meemaakt is gewoon weg intens naar. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik word er elke keer zo verdrietig van dat ze je niet kunnen helpen. Dit is zo toch geen doen
Gewoon een dikke

omdat je het heel hard nodig hebt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..