Voor mij wel een redelijk succes ja. Ik zou het alleen doen als het echt nodig isquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Heb het toentertijd voor wiskunde gedaan in Leiden, groot succesZou 't zo weer doen
Ja maar de kwaliteit is bagger...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
Bij ons op school wordt volop gepropageerd voor die examentraining.
ww.SSLleiden.nlquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Heb het toentertijd voor wiskunde gedaan in Leiden, groot succesZou 't zo weer doen
ja idd, bij mij precies hetzelfdequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga het niet doen, vind 300 euro beetje veel geld voor 3 dagen bijles
Maarja sta geen onvoldoendes momenteel, en heb genoeg compensatie voor het geval dat ik een examen verpest
Wij mogen gewoon thuis blijven natuurlijk met eigen verantwoordelijkheid dat je geen hol uitvoertquote:Op donderdag 14 april 2011 19:26 schreef WG1122 het volgende:
Ik heb examentraining op mijn eigen school. Beetje examens maken van afgelopen jaren maken wat ik thuis ook gewoon kan doen...
da's heel fijnquote:Op donderdag 21 april 2011 12:17 schreef Alxander het volgende:
Ben zelf docent wiskunde B voor Lyceo examentrainingen: http://www.lyceo.nl/home/
Daar zou ik ook naar toe gaan, uiteindelijk toch maar niet gedaan. Doe wel examentraining voor Wiskunde maar bij een andere instellingquote:Op donderdag 21 april 2011 12:17 schreef Alxander het volgende:
Ben zelf docent wiskunde B voor Lyceo examentrainingen: http://www.lyceo.nl/home/
Aha, bij welke instelling ga je het nu doen? Lyceo staat overigens behoorlijk goed bekend. We doen zelfs examentraining op middelbare scholen!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Daar zou ik ook naar toe gaan, uiteindelijk toch maar niet gedaan. Doe wel examentraining voor Wiskunde maar bij een andere instelling
Euhm een kleinere examentrainigsinstelling vlakbij mij in de buurt. Weet even niet hoe heet. Zit daar in groepen van 6 leerlingen per minimaal 1 docent. Lyceo leek me wat grootschaliger.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Alxander het volgende:
[..]
Aha, bij welke instelling ga je het nu doen? Lyceo staat overigens behoorlijk goed bekend. We doen zelfs examentraining op middelbare scholen!
Ook bij Lyceo zitten we met groepen van maximaal 5 per docent. Veel succes met je training!quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Euhm een kleinere examentrainigsinstelling vlakbij mij in de buurt. Weet even niet hoe heet. Zit daar in groepen van 6 leerlingen per minimaal 1 docent. Lyceo leek me wat grootschaliger.
Inderdaad. Maar ik had die boeken allang gekocht voordat ik examentraining op school kreeg en kwam er achter dat een docent veel betere uitleg en feedback kan geven dan die doctoren die de Examenbundels hebben uitgevonden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:00 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Examenbundels is sowieso onzin, dat kan je gewoon gratis op internet vinden en printen.
Samengevat snap ik dan nog wel, voor als je bij sommige vakken echt kutte boeken hebt ofzoiets.
je hebt toch ook van die Luzac examentrainingen?? maar die zijn in de meivakantie en ik weet niet zeker of je er nog last-minute mee kan doen. trouwens wanneer zijn de eindexamens??quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb echt examentraining nodig maar die van de RUG zit al vol voor M&O.![]()
Zijn er nog mogelijkheden in Groningen/Zwolle/Leeuwarden?
gelukkig leggen jullie dat allemaal uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik geef inmiddels alweer voor het 5e jaar eindexamentraining wiskunde op de TU/e. En je komt soms de meest hilarische dingen tegen..
Scholieren die in 6 VWO wiskunde B eindexamen willen doen en niet eens 2 breuken bij elkaar op kunnen tellen
Vroeger deed je ook eindexamen in 3 vakken.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef rubje het volgende:
Examentraining?In onze tijd ging je er zelf voor zitten en zorgde je maar dat je je de stof tot je wist te nemen en als het echt niet kon,dan belde je ff een vriendje/vriendinnetje op die slimmer was dan jij en die het je even gratis bijspijkerde.
Examentraining
...alsof je melaats bent en niks zelf kan.
De kans dat je iets kunt doen wat je leuk vindt wordt natuurlijk aanzienlijk groter door examens goed te maken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zou mezelf eerst eens de vraag stellen, wat is de bedoeling van jouw scholing uiteindelijk.. [ afbeelding ]
Is het dat je goed wordt in examens maken, of dat je goed wordt in iets dat je leuk vindt en voor hebt gekozen?
guilty, niet handig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef L-D het volgende:
Was toen heerlijk weer tijdens mijn examenperiode, maar juist degenen die er slecht voor stonden namen het er van terwijl ik weer hard zat te leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |