abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95165621
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N ik zou hem al gaan gebruiken vanaf het moment dat je in Outland gaat questen. Mocht je ooit verzinnen dat je al die rares wil hebben, dan wil je er zoveel mogelijk al hebben :P
Oh ja, dat is ook wel handig.
Niet dat ik al die rares wil hebben, maar toch :)
pi_95165704
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef Migwi het volgende:

Oh ja, dat is ook wel handig.
Niet dat ik al die rares wil hebben, maar toch :)
Ze droppen ook een leuke goody-bag met gold, cloth en een blue boe item ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 april 2011 @ 15:51:11 #203
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_95171422
Kan je guilds laten renamen?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_95172031
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef pl4kkie het volgende:
Zover ik weet niet :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95173810
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef pl4kkie het volgende:
Als je een relaxte GM ervoor krijgt kan het wel, ligt er ook wel aan waarom je hem wil renamen ect
pi_95175071
Vreemd eigenlijk dat dat niet kan.
Ik bedoel, nu je je eigen naam al kan laten veranderen vind ik dat je een guild naam al helemaal moet kunnen veranderen. En niet voor RL cash, maar gewoon in-game gold.
pi_95175784
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu kan je in het guild insta-dungeons krijgen als een tank vraagt of er mensen met hem mee willen, nu zullen veel tanks de neiging hebben dan toch maar alleen in de queue te gaan. Hmm.

Dat Call to Arms werkt namelijk alleen als je solo-queued. (en je kan pets en mounts winnen!)
Ik ben benieuwd of ze ook de Blue proto er in doen enzo of niet.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 7 april 2011 @ 18:40:18 #208
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_95178305
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:34 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ze ook de Blue proto er in doen enzo of niet.
Lijkt me van niet omdat die al in wotlk uit bags teverkrijgen waren. Maar je weet het nooit met hun
pi_95178367
quote:
12s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef pl4kkie het volgende:

Lijkt me van niet omdat die al in wotlk uit bags teverkrijgen waren. Maar je weet het nooit met hun
Alsof ik die ooit heb gekregen :'(
pi_95178549
quote:
12s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Blue proto niet, die dropt in Utgarde nogiets. De Green Proto krijg je van de Oracles.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:49:34 #211
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_95178728
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:45 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Blue proto niet, die dropt in Utgarde nogiets. De Green Proto krijg je van de Oracles.
Ow sorry ben in de war met die andere blue drake van ocolus. Maar van mij mogen ze de proto's er ook wel in doen :P
pi_95196819
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Chau het volgende:
Vind het eigelijk belachelijk dat ze kans maken op mounts en pets, en precies wat Isabeau als zegt die tanks willen uiteraard alleen hun pets en mounts hebben..
Niet vergeten dat er nog veel onduidelijk over is, wanneer het aanslaat enzo. Ook is het zo dat als er een hoop nieuwe tanks bijkomen dat dan andere rollen ook CtA kunnen krijgen. Helemaal op low level is dat.
pi_95198791
De enige die hier geen baat bij hebben zijn Hunters, Warlocks, Mages en Rogues. Met andere woorden, de pure Classes. Die kunnen alleen maar voor DPS queuen. Alle andere classes kunnen nog een andere role kiezen. In dat opzicht is het wel een beeeeeetje jammer ja.
Maar hey, Prot/Holy Paladin hier, kom maar met de extra rewards ;)
pi_95200628
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:40 schreef Migwi het volgende:
De enige die hier geen baat bij hebben zijn Hunters, Warlocks, Mages en Rogues. Met andere woorden, de pure Classes. Die kunnen alleen maar voor DPS queuen. Alle andere classes kunnen nog een andere role kiezen. In dat opzicht is het wel een beeeeeetje jammer ja.
Maar hey, Prot/Holy Paladin hier, kom maar met de extra rewards ;)
Die hebben er dus wel baat bij. De wachttijd zal een flink stuk omlaag gaan, dat is het hele doel.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:19:15 #215
194233 Friday12
Originele kloon
pi_95200705
zo break genomen van het raiden in mijn guild keek er helemaal niet meer naar uit :{w
pi_95201569
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:19 schreef Friday12 het volgende:
zo break genomen van het raiden in mijn guild keek er helemaal niet meer naar uit :{w
Ineens? Wat is er gebeurt dan?
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:58:45 #217
194233 Friday12
Originele kloon
pi_95202102
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:40 schreef joyvke het volgende:

[..]

Ineens? Wat is er gebeurt dan?
Nou we zijn telkes aan het wipen op farm bosses :')
pi_95204710
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:17 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Die hebben er dus wel baat bij. De wachttijd zal een flink stuk omlaag gaan, dat is het hele doel.
Maar geen rewards denk ik ;)
pi_95205001
Zo fijn dat mijn vriend naar een topguild is gegaan *O* Eerder was hij 5 avonden per week aan het raiden (lees: wipen op Nefarian hc) en nu is dat woensdagavond en dan op donderdag rond 9 uur 's avonds klaar met alles :D Ik ben nu helemaal fan van hardcore raiding *)

Uit verveling heb ik overigens 6 nieuwe chars aangemaakt O-) Allemaal lvl 7 nu.
pi_95205004
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 06:04 schreef Migwi het volgende:

Dat denk ik wel! :D Zou wat zijn zeg, te oneerlijk en blizzard is dòl op balance en eerlijkheid :D
pi_95205306
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 07:17 schreef Isabeau het volgende:
Zo fijn dat mijn vriend naar een topguild is gegaan *O* Eerder was hij 5 avonden per week aan het raiden (lees: wipen op Nefarian hc) en nu is dat woensdagavond en dan op donderdag rond 9 uur 's avonds klaar met alles :D Ik ben nu helemaal fan van hardcore raiding *)

Uit verveling heb ik overigens 6 nieuwe chars aangemaakt O-) Allemaal lvl 7 nu.
Is het toch Immersion geworden, of een andere?
pi_95205515
Wacht maar tot er nieuwe content komt isabeau :P
pi_95205678
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wacht maar tot er nieuwe content komt isabeau :P
Eh, ja...maar dat duurt dan meestal maar een paar weken O-)
pi_95206450
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 06:04 schreef Migwi het volgende:

Dit leek me dus stug, maar als ik de blue post lees dan kom ik eigenlijk ook tot die conclusie. Zou toch idioot zijn...?

quote:
The Dungeon Finder: Call to Arms will now identify which class role is currently the least represented in the queue, and offer them additional rewards for entering the Dungeon Finder queue and completing a random level-85 Heroic dungeon.
The least represented class icon will show within the Dungeon Finder to indicate the role that is eligible to earn the bonus reward.
Players must queue solo with the currently indicated least represented class (by the system) and complete the dungeon up to and including the final boss in order to be eligible for the bonus reward.
The bonus reward will be displayed to eligible (system identified as least represented) classes within the UI.
Once the dungeon is completed the eligible player will receive a goodie bag with various potential rewards including: gold, rare gems, non-combat pets, and (very rare) mounts.

† In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 09:44:16 #225
159966 lifeblind
pi_95207201
Waarom zou een pure DPS class dan geen reward kunnen krijgen? Als er op het moment van queuen heel weinig mages zijn, heb je als mage toch kans om een reward te krijgen? Het gaat om classes, niet om specs/roles zo te zien.

edit: laat maar, wel roles dus :') Maar dan nog, het kan best zijn dat die situatie voorkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')