Heeft hij dat echt gezegd?quote:Briljant: Cruyff blaast de boel op bij Ajax en zegt vervolgens: "ik heb geen idee hoe het verder moet, daar heb ik geen verstand van."
Dat zei mijn pa ook net tegen me.. (meer zal ik er niet over zeggen anders breekt je klomp)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben net thuis en dit lees ik op twitter:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd?
Ja, en dat is niets nieuws. Misschien voor buitenstanders.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar ik mag toch aannemen dat hij wel iets van een plan heeft liggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, en dat is niets nieuws. Misschien voor buitenstanders.
Ja, omdat hij daar natuurlijk niet over gaat. Het is gewoon vrij simpel. Cruijff heeft een visie over het technisch beleid. Hij heeft dat uitgewerkt in een plan met de bijbehorende personen (De Boer, Jonk en Bergkamp). Als het bestuur/directie hier gewoon mee had ingestemd dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Interview met die kerel van studio sport, god hoe heet hij ook alweer... Bruin wat krullend haar, breder postuurquote:
Hij heeft nu mensen die hij zal inzetten om de nieuwe posities in te gaan vullen. Maar het feitelijke doel was een wijziging van het technisch beleid, en niet een val van het bestuur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar ik mag toch aannemen dat hij wel iets van een plan heeft liggen?
Grootspraak komt voor de val... Ik wil het eerst zien voordat ik het geloofquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen, want ik heb net veel getyptquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tot dan horen we je ook niet meer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef Starzky het volgende:
[..]
Grootspraak komt voor de val... Ik wil het eerst zien voordat ik het geloof
Hou jij je mondje dan ook?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Tot dan horen we je ook niet meer?
quote:De ledenraad van Ajax heeft zich vanavond laten informeren over de gebeurtenissen van de afgelopen weken binnen en rondom de klankbordgroep technische zaken. Doel van de bijeenkomst van vanavond was om de partijen aan tafel te krijgen en daarbij een oordeel te vormen over de situatie die ontstond op donderdag 24 maart 2011.
Vanavond is verteld hoe het plan er uitziet en hoe de klankbordgroep heeft gefunctioneerd, inclusief de procedures en de processen. Bij de bijeenkomst is tevens gesproken over de wijze waarop de betrokken partijen hun meningsverschil in de publiciteit hebben toegelicht. De ledenraad vindt deze wijze niet bij Ajax passen en constateert dat hier het belang van de club niet mee gediend is.
De ledenraad beoogde vanavond tot een minnelijke oplossing te komen, maar is daar niet aan toegekomen. Dit vanwege het feit dat de bestuursleden bij aanvang van de vergadering reeds hun functies ter beschikking stelden. De ledenraad betreurt het besluit van de bestuursleden.
De ledenraad doet een beroep op alle betrokkenen, maar eigenlijk iedereen die zich Ajacied voelt, om respect naar elkaar te tonen. Ook voor de Ajacieden die over bepaalde onderwerpen van mening verschillen.
De ledenraad gaat zich bezighouden met de taak die nu het hoogste prioriteit heeft, het zoeken naar de juiste opvolgers. Hiervoor wordt een benoemingscommissie samengesteld.
Ze gaan het ook niet meer over Ajax hebben hoor. Kwartier per gast denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Wat is dat wijf van greenpeace kut zeg, jezus.
Tja, ligt eraan wat je daar onder verstaat. Als volgens hem zijn plan kan worden uitgevoerd met de mensen die hij daarvoor nodig acht, dan hoeft hij van mij niet met 'jassie aan' elke dag in de Arena te zitten vanwege de beeldvorming om de publieke opinie te pleasen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik hoop niet voor jullie dat Cruijff zich net als de vorige keren weer vrij snel van het toneel verdwijnt.
Ik ben wel benieuwd naar de confrontatie Johan en Frans straksquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze gaan het ook niet meer over Ajax hebben hoor. Kwartier per gast denk ik.
Inderdaad. Alles wordt ge-reorganiseerd en Cruijff komt maandelijks (wellicht 2 of 3 keer per jaar) voor een vergadering- en of evaluatie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, ligt eraan wat je daar onder verstaat. Als volgens hem zijn plan kan worden uitgevoerd met de mensen die hij daarvoor nodig acht, dan hoeft hij van mij niet met 'jassie aan' elke dag in de Arena te zitten vanwege de beeldvorming om de publieke opinie te pleasen.
Moet ik nu lachen? Als dit je beste anekdote is dan hoef ik ze niet meer te horen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat zei mijn pa ook net tegen me.. (meer zal ik er niet over zeggen anders breekt je klomp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |