heel lang dacht ik dat je alleen aan kon komen van vet en niet van suikerquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik word ook niet hyper of moe van veel suiker. Wel dikNou ja, op de lange termijn dan.
Ventriloquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef golfer het volgende:
Je spreekt een zelfde soort geheimtaal voor mij als Isa en Lein het hebben over WoW of Vertiligo (...).
seks zonder zoenen is toch altijd normaal?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beh, da's net als wijn zonder alcocol. Seks zonder zoenen. Het kan wel, maar lekker is anders
Echt man, wat een teleurstelling is dat, decafquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Beh, da's net als wijn zonder alcocol. Seks zonder zoenen. Het kan wel, maar lekker is anders
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je spreekt een zelfde soort geheimtaal voor mij als Isa en Lein het hebben over WoW of Vertiligo (...).
Als je ervoor betaalt wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
seks zonder zoenen is toch altijd normaal?
Italobrothers ken ik nog van naam. De rest niet echtquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vond ik wel ok, maar de echte euro zoals Italobrothers, DJ Gollum, Luca Zeta etc (meeste euro komt uit Duitsland) is heel anders en blijft populair in het buitenland. Dan vind ik Sylver ver daarbuiten vallen.
Ach...ik heb drink nu weinig wijn en seks kan ik alleen van dromenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh, is dat het?quote:
Muziek uitgezet. Wel lekkere wijven in die clip.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...ik heb drink nu weinig wijn en seks kan ik alleen van dromen
jij doet het goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
Als 't met zoenen is laat ik er gewoon extra voor betalen.
quote:
quote:Wel lekkere wijven in die clip.
rondhangen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef z80 het volgende:
Morgen naar Belgie. een dagje op Spa-Francorchamps rondhangen.
hoop wel dat het droog blijft.
Laat maar horen/zien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb het allerfoutste liedje over whisky gevonden
quote:
ja, en wat foto's schieten.quote:
lekker dagje hoor. ik hoop idd op zon voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
ja, en wat foto's schieten.
af en toe een keer met iemand mee de baan op. en als het droog blijft misschien zelf een paar rondjes rijden.
ik ga er niet vanuit dat ik morgen nog aan een wagen met sleutelen. gereedschap gaat wel mee voor het geval dat.
Ik heb hem na 30 seconden uitgezet. Deed teveel pijn aan mijn oren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
hij is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht (ik heb er een neus voor om dat soort tracks te vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |