goed plan, ik ga wel meequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OeDie tent is goed
Denk dat ik in de zomer maar eens een dagje fotografie bij jou moet inplannen
niet mij vergelijken met Special D ajbquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Special D is weg en we hebben een opvolger
Ik wel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk heel erg goed/zelfde als Kate BushEn ik vind dat oprecht geen compliment
Foto's!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ff een linkje van een remix zonder doolhof (ik lijk naakt in dat doolhof omdat ik een goud pakje aanheb in de zon)
Om te eten of om op de foto te gaan?quote:
Wat dan? Groove Coverage?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet mij vergelijken met Special D ajb![]()
wel een leuk knulletje is dat overigens
neeeeeeeequote:
600 voor een paar eetlepels?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net eens even mijn avondeten weer in zitten voeren maareh...leuk, zo'n salade met oliedressing600 kcals alleen al aan olie. 3 eetlepels door de salade heen en 2 om in te bakken
Yup. 100 ml. olijfolie = 883 kcals.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
600 voor een paar eetlepels?
Is dat restaurant tegenover onsquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat restaurant tegenover ons
Pee, olieverstuiver kopen en een goeie grillpan! Dat 'bespaart' je zoveel overmatige olie
Nee, ik heb verder geen vet-angst hoor
klinkt goed.quote:
Ja olieverstuiver, werkt prima Pquote:Pee, olieverstuiver kopen en een goeie grillpan! Dat 'bespaart' je zoveel overmatige olie
Nee, ik heb verder geen vet-angst hoor
ah ok! nou voor t eten dan eens doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die is tegenwoordig overdag open, tot 7 uur geloof ik.
Heb die scene een beetje uit het oog verlorenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neeeeeeee
liefst met niemand maar doe anders maar met Italobrothers
Ja dat gaat hard Pee. Ik neem maar even aan dat dit klopt. Maar als je idd bakt in olie én olie door salade gebruikt, gaat het wel hard natuurlijk. Stel je maar eens voor dat je het 's morgens binnenlepelt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net eens even mijn avondeten weer in zitten voeren maareh...leuk, zo'n salade met oliedressing600 kcals alleen al aan olie. 3 eetlepels door de salade heen en 2 om in te bakken
Nou ja, ik troost me maar met de gedachte dat het lekker genoeg was om straks niet meer te gaan snoepen
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat gaat hard Pee. Ik neem maar even aan dat dit klopt. Maar als je idd bakt in olie én olie door salade gebruikt, gaat het wel hard natuurlijk. Stel je maar eens voor dat je het 's morgens binnenlepelt.
echt waar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb die scene een beetje uit het oog verloren. Vroeger downloadde ik wel een eurodance CD serie. Die serie zit de tientallen weet alleen even niet welke CDserie het nu is
Ja. Sun zegt dat ook net maar ik heb dat altijd zo gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
3 el olie als dressing voor een persoon is ook wel idioot veel. Zou bij mij voor 2 pers. zijn, en ik ben verder niet heel zuunig met de olie
ik eet graag gewoon dressing zoals 1000 islands of honing mosterd. lust ik best 3 eetlepels van maar dat is volgens mij niet zo erg als gewoon olie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
3 el olie als dressing voor een persoon is ook wel idioot veel. Zou bij mij voor 2 pers. zijn, en ik ben verder niet heel zuunig met de olie
Ik vind dat heel zo veel niet hoor, 3el pp in een saladequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
Behalve dan de toegevoegde suikers en andere spannende dingetjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik eet graag gewoon dressing zoals 1000 islands of honing mosterd. lust ik best 3 eetlepels van maar dat is volgens mij niet zo erg als gewoon olie.
Die verhouding is ook wel OK, maar je kunt het natuurlijk ook halveren Peetje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Sun zegt dat ook net maar ik heb dat altijd zo gedaan eigenlijkDressing van 3 eetlepels olie op 1 eetlepel balsamico
ik word eigenlijk nooit hyper of juist moe van veel suiker.... is dat gek?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Behalve dan de toegevoegde suikers en andere spannende dingetjes
Da's wat ik net tegen Sun zegquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die verhouding is ook wel OK, maar je kunt het natuurlijk ook halveren Peetje.
Slimmerd
Laten we het erop houden dat jij qua lichaam niet representatief bent voor de gemiddelde CUL-SC-bezoeker en dat je maar niet moet praten over dat soort dingenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik word eigenlijk nooit hyper of juist moe van veel suiker.... is dat gek?
alleen bij heel veel krijg ik gevoelige tanden.
Ouwe Eurodance uit de jaren 90 en begin deze eeuw is erg leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt waar?ik luister het sinds een jaar of 8 heel graag en ga dan naar een webradio in Libanon waar ik vaste fan van was. die heeft de nieuwste eurohits. heb het voor elkaar gekregen om zelfs apres ski nr's (met een euro tintje) op de radio te laten spelen haha. was ik NL'e muziek aan het promoten en toen ik singles had werd ik op die zender geinterviewd. eerlijk gezegd volg ik het al 2 jaar niet meer... misschien komt dat wel weer, maar vroeger had ik echt een hart voor eurodance
Kook voor één, ipv. drie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's wat ik net tegen Sun zegVolgende keer iets minder dan maar
Dit is puur gewoonte-werk
If salade then dressing van 3 eetlepels : 1 eetlepel
Helemaal nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Laten we het erop houden dat jij qua lichaam niet representatief bent voor de gemiddelde CUL-SC-bezoeker en dat je maar niet moet praten over dat soort dingen
Dat doe ik alquote:
Ik word ook niet hyper of moe van veel suiker. Wel dikquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word eigenlijk nooit hyper of juist moe van veel suiker.... is dat gek?
alleen bij heel veel krijg ik gevoelige tanden.
De gemiddelde bezoeker. Jij valt ook niet in dat gemiddeldequote:
Zo laat nog?quote:
Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo laat nog?Als ik nu nog koffie drink slaap ik niet voor 4 uur en waarschijnlijk de hele nacht onrustig
caffeine-vrijquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan jij nog slapen als je zo laat koffie drinkt?
dat vond ik wel ok, maar de echte euro zoals Italobrothers, DJ Gollum, Luca Zeta etc (meeste euro komt uit Duitsland) is heel anders en blijft populair in het buitenland. Dan vind ik Sylver ver daarbuiten vallen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ouwe Eurodance uit de jaren 90 en begin deze eeuw is erg leuk.
N-trance, 24/7, Milk Inc, Sylver etc
Laatste jaren eigenlijk niet meer gevolgd
Dan zou ik nog last hebben van placebo effect peiskquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
caffeine-vrijEn ik heb er verder weinig last van. Slapen doe ik wel mits ik teveel lig te malen.
maar ik wil zo graag meepratenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat jij qua lichaam niet representatief bent voor de gemiddelde CUL-SC-bezoeker en dat je maar niet moet praten over dat soort dingen
Je spreekt een zelfde soort geheimtaal voor mij als Isa en Lein het hebben over WoW of Vertiligo (...).quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
dat vond ik wel ok, maar de echte euro zoals Italobrothers, DJ Gollum, Luca Zeta etc (meeste euro komt uit Duitsland) is heel anders en blijft populair in het buitenland. Dan vind ik Sylver ver daarbuiten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |