Hier is het echt niet normaal, met dank aan de KLU, want die bestieren de legering hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over wat er wel en niet mag in een legering.
Toch niet die gebouwen rond die vijver?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier is het echt niet normaal, met dank aan de KLU, want die bestieren de legering hier.
Ja, de gebouwen rond de vijver. Laatst werd gewoon de Senseo verbannen van een uitloop officier...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niet die gebouwen rond die vijver?
Apart trouwens, want op de andere bases doen ze nooit moeilijk over apparaten die ik op een kamer zet.
Dat is gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, de gebouwen rond de vijver. Laatst werd gewoon de Senseo verbannen van een uitloop officier...
Ik hoorde wel dat die regels op verzoek van de KL zijn. De oude KLu regels zouden teveel vrijheid bieden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, de gebouwen rond de vijver. Laatst werd gewoon de Senseo verbannen van een uitloop officier...
Die heb ik ook (van de baas), maar geen vriesvak... En ik mag geen eigen koelkast neerzetten. Leuk he in dienst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef Erasmo het volgende:
Thank god heb ik hier een koelkast op de kamer, dat is echt een verademing.
Ach kipsate kan ook prima in de koelkast hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die heb ik ook (van de baas), maar geen vriesvak... En ik mag geen eigen koelkast neerzetten. Leuk he in dienst.
Onzin, toen wij hier kwamen waren er plotseling regels waar we nog nooit van gehoord hadden. Eigen TV endex, eigen koelkast endex, eigen spullen endex. Materiaal van de baas, daar doe je het mee. En owee als je een stekkerblok verlengt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat die regels op verzoek van de KL zijn. De oude KLu regels zouden teveel vrijheid bieden.
Wat ik al schreef. Erg apart.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onzin, toen wij hier kwamen waren er plotseling regels waar we nog nooit van gehoord hadden. Eigen TV endex, eigen koelkast endex, eigen spullen endex. Materiaal van de baas, daar doe je het mee. En owee als je een stekkerblok verlengt!
Terwijl het niet erg is als je het licht moet aan doen door met twee draadjes contact te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onzin, toen wij hier kwamen waren er plotseling regels waar we nog nooit van gehoord hadden. Eigen TV endex, eigen koelkast endex, eigen spullen endex. Materiaal van de baas, daar doe je het mee. En owee als je een stekkerblok verlengt!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig kan AchJa heel goed tussen regels door lezen en daar een invulling aan geven! Die dan terloops ook heel vreemd bij de rest van het geheel aan binnenslapers terecht komt.
Is het ook. Een beetje legeringskamer heeft op zijn minst een bank oid staan. Fout, niet hier, weg met die zooi.quote:
Net zoals de vorige C-LMB dacht dat hij het recht had om al het internetverkeer te monitoren.... inclusief mail. Daar vond ik wat van en heb daar met gezwinde spoed een jurist op gezet. Het antwoord was ongeveer: "Hij gaat zijn boekje ver te buiten" toen was dat vlot afgelopen dat gelul.quote:
En terecht, da's gewoon een schending van het briefgeheim.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals de vorige C-LMB dacht dat hij het recht had om al het internetverkeer te monitoren.... inclusief mail. Daar vond ik wat van en heb daar met gezwinde spoed een jurist op gezet. Het antwoord was ongeveer: "Hij gaat zijn boekje ver te buiten" toen was dat vlot afgelopen dat gelul.
Goeieavond lieve Maitje.quote:
En die sukkels hier hebben dat jarenlang lopen slikken. Ik heb die OBA nog wel ergens liggen, ik zal die passage wel ff plaatsen als ik hem vind.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En terecht, da's gewoon een schending van het briefgeheim.
Ze vinden geen wiel uit, ze menen dat ze OVJ zijn. Nou, nog ff, zeker niet bij mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef jankaas020 het volgende:
Altijd leuk, die lui die zelf hun regeltjes gaan verzinnen en steeds weer het wiel opnieuw gaan uitvinden...
Huh?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoorde trouwens dat soldaten geen mulan meer krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |