ja het gaat goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
bol, kun je 't nog een beetje volgen allemaal?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
tussenstand: aafke 26% joanne 33% sharon 41%
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
Zitten jullie hier nu inhoudelijk over dat dat dat dat DAT programma te praten?
wij doen een live-verslag voor Bol van de uitzending, die kannie meekijkequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
Jaja.... Jo heeft de stemmen van Aaf en andersom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
tussenstand: aafke 26% joanne 33% sharon 41%
JA DAT DOEN ZE JA!!! KOM DAN!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
Bedankt voor de duidelijkheid!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaja.... Jo heeft de stemmen van Aaf en andersom.
Oh en trouwens...
[ [url=http://gs14.rimg.info/33c2649a6d128f8bf8de3c1ead1debdd.png]afbeelding ] [/url]
*wegrent.*
nu hadden se heul de dag de tijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
goh, nieuwe kleuters in dienst genomen: het is 100% bij elkaar
Dat was een poging om Bommie te laten ontploffen, mislukt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
rustig maar, benn nog niet weggeweest
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was een poging om Bommie te laten ontploffen, mislukt.
Dat komt omdat meneer ADHD is afgeleid, een SST mobile site en hij verwaarloost alles.quote:
psies.. dat gaat niet zo makkelijk lukken! HA!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was een poging om Bommie te laten ontploffen, mislukt.
tsssssssssk je onderschat me, vis!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat komt omdat meneer ADHD is afgeleid, een SST mobile site en hij verwaarloost alles.
Ben de laatste tijd vaker hier dan in de COS!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Ceetje.. het volgende:
dat meneertje zit weer hiernaast in de cos, vraagt alweer of de kamer open is en of er al gedrukt is
ik zit overal tegelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd vaker hier dan in de COS!!
Want het is hier veeeel leuker!!
een stralende fotoquote:
tuurlijk, hier komen allen gezellige mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd vaker hier dan in de COS!!
Want het is hier veeeel leuker!!
is het al zo laatquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk, hier komen allen gezellige mensen
Iets te drinken iemand
doe maar een flinke borrel, helpt dat tegen voorhoofdsholteontsteking?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk, hier komen allen gezellige mensen
Iets te drinken iemand
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
tsssssssssk je onderschat me, vis!
'navond beeb!quote:
O jij bent gemeenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
'navond beeb!
Gaan we nog iemand stuk maken vandaag? ceetje of bollo ofzo?
Ja, en dan stomen met kamille.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe maar een flinke borrel, helpt dat tegen voorhoofdsholteontsteking?
Nou, nu noem je er net 2 die ik wel lief vind.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
'navond beeb!
Gaan we nog iemand stuk maken vandaag? ceetje of bollo ofzo?
ik ga ook noooooit met de busquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef pietpaniek het volgende:
Ik was nieuw, heb nog steeds geen uiHaat de bus
Ja maar, Piet, ik heb niet de indruk dat je een vervelende newb bent, iedereen hier is ooit begonnen dus ik heb ook niets tegen nieuwe guppies maar wel tegen arrogantjes, roeptoeters, wannabee MOD's, etc.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef pietpaniek het volgende:
Ik was nieuw, heb nog steeds geen uiHaat de bus
het was even zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe maar een flinke borrel, helpt dat tegen voorhoofdsholteontsteking?
Das ook weer 50% van fokquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, Piet, ik heb niet de indruk dat je een vervelende newb bent, iedereen hier is ooit begonnen dus ik heb ook niets tegen nieuwe guppies maar wel tegen arrogantjes, roeptoeters, wannabee MOD's, etc.![]()
Komt vanzelf.
Nou, sommigen hebben hun strepen verdiend en zijn onderhand instituten binnen een gesticht instituut.quote:
nieuwe tt roeptoeters unitedquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, Piet, ik heb niet de indruk dat je een vervelende newb bent, iedereen hier is ooit begonnen dus ik heb ook niets tegen nieuwe guppies maar wel tegen arrogantjes, roeptoeters, wannabee MOD's, etc.![]()
Komt vanzelf.
Daarmaa vallen ze nog niet minde ronder die categorieenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, sommigen hebben hun strepen verdiend en zijn onderhand instituten binnen een gesticht instituut.
Dat ontken ik ook niet, het is alleen minde handig om als nieuwe binnenloper zo te beginnen, zoiets moet toch groeien?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daarmaa vallen ze nog niet minde ronder die categorieen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
dames/heren, bedankt voor alle drank, maar ik hou het toch maar bij een kopje thee vanavond.
effe de fles rosé opengedraaid, ik word momenteel al naar van de lucht, dus niet verstandig.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, ik gooi de bar wel weer open:
[ afbeelding ]
Pitamientjes:quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
dames/heren, bedankt voor alle drank, maar ik hou het toch maar bij een kopje thee vanavond.
effe de fles rosé opengedraaid, ik word momenteel al naar van de lucht, dus niet verstandig.
doe ik daar zoveel moeite voorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Een noob met goeie humor verteer ik snel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, het is alleen minde handig om als nieuwe binnenloper zo te beginnen, zoiets moet toch groeien?
Oh ja, maar eentje die meteen gaat doen alsof er naar hem/haar geluisterd moet worden vind ik onverteerbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een noob met goeie humor verteer ik snel hoor
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, maar eentje die meteen gaat doen alsof er naar hem/haar geluisterd moet worden vind ik onverteerbaar.
Wat lief! Heb je ook al een deken en een kruikje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heeft m'n menneke hier thuis net gedaan voor me
aah, van die bommietjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, maar eentje die meteen gaat doen alsof er naar hem/haar geluisterd moet worden vind ik onverteerbaar.
duh!quote:
Ze horde geluiden iedereen opgewonden, ze denken nu dat het gewoon het treintje was... en dat is echt het interessantste dat er gebeurt is.. O ja en Alex maakte een glas kapot sneed zich en Laura zei dat hij zich aanstelde en zelf een pleister moest pakken als hij dat nodig vondquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
spooky
![]()
sjips... heb een half uurtje gesocialized moet ik alweer terug lezen... iemand ff update voor mij?
Deur linkaf, achteraan in de put. daar is de COSquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef Chiara_StaR het volgende:
Heeft Aafke nou een scheur in de broek of zie ik dat verkeerd
Echte liefde, dat merk je zo...quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze horde geluiden iedereen opgewonden, ze denken nu dat het gewoon het treintje was... en dat is echt het interessantste dat er gebeurt is.. O ja en Alex maakte een glas kapot sneed zich en Laura zei dat hij zich aanstelde en zelf een pleister moest pakken als hij dat nodig vond
eh ik bedoelde in de SCquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze horde geluiden iedereen opgewonden, ze denken nu dat het gewoon het treintje was... en dat is echt het interessantste dat er gebeurt is.. O ja en Alex maakte een glas kapot sneed zich en Laura zei dat hij zich aanstelde en zelf een pleister moest pakken als hij dat nodig vond
Wie, wat, waar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Deur linkaf, achteraan in de put. daar is de COS
quote:
dat is toch al jaren het gevalquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
komt door wat er op tv isBitter weinig
ff wachten op een nieuwe COS... ze zijn denk ik weer aan het wachten op lapoquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff wachten op een nieuwe COS... ze zijn denk ik weer aan het wachten op lapo
kan nog ff durenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff wachten op een nieuwe COS... ze zijn denk ik weer aan het wachten op lapo
heb nog geen slijt plekken op mijn screenprotectorquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
aan het einde is de appel helemaal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |